Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,6 V6 ABC sisselaskekollektor
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] kirjutan enda kogemustest sisselaske lammutamisel, kuna kogemusi sellise tööga mul varasemast pole, siis mu jutust on ehk neile mingit tolku, kellel tööriist käes püsib, aga kes varem pole midagi sarnast teinud. kõigepealt ettevaatlik tasuks olla filtrist tuleva õhutoru eemaldamisel, sest sinna külge minevad karterituulutuse torud on jõle haprad ja murduvad päris kergesti. mul oli üks juba eelnevalt puruks, ning teine murenes kohe liigutamise peale, asendasin mõlemad 22mm sisemõõduga toruga mis mahtus kenasti vanade voolikute kinnituste otsa, et suur voolik ära ei murduks panin selle sisse 22mm välismõõduga vedruga vooliku. mõlemad muidugi õli ja kuumakindlad. teine mure oli pihustite kättesaamine, ära tuli tõmmata pihusti ülemises otsas olevad metallist kinnitusklambrid, ning pärast seda sai kütusetoru nendeotsast lihtsalt lahti kangutada. kinni hoiab neid veel ainult rõngastihendid mõlemas otsas. natuke jebimist oli gaasitrossi lahtivõtmisega, seal vahepeal mingisugune suunaja oli reguleeritava kaugusega, ning ma ei tahtnud seda reguleerimist paigalt nihutada. sisselaske ülemises kaanes oli mul 3s esimeses torus plastsuunaja ees töllerdamas, ülejäänud suunajad olid sisselaskest jäägitult kadunud. altosast eemaldasin selle plastist liistu kus peal kunagi need suunajad olid ning selle vanni. alumises kaanes oleva plastkeskme mis moodustab alumise õhukanali kaare jätsin alles. kokkupanekul panin ka uued sisselaske tihendid, ning üritasin mälujärgi kõik jupid omale kohale tagasi ühendada. praeguseks on juba 300km läbi sõidetud, nind tundub et läks õnneks:D muutustest kütusekulu kohta ei oska veel hinnata, kuid kalibreeritud "tagumiku-dyno" mõõteseadmega katsetades tundub et alla 2000 pöörde on mõõtor jõulisem ning maanteel 5nda käiguga kiirendamine on kergem. suurematel pööretel kiirenduses suurt muutust ei tunnetanud. minupoolt suured tänud mulgile kes mind telefoniteel aitas:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,6 V6 ABC sisselaskekollektor
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.7%
- SQL:
64.3%
]