Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
keitz20

 postitati 08.12.03 14:29
tks teile kes on viicinud vaevuda siia kirjutama sain nii mõnegi asja võrra targemax ja kindlalt valin 2,2i kui mitte juba turbomootoriga.:)
Graabel

 postitati 08.12.03 12:21
Coupe 2,2 GT 85 FW aasta kaalus 1100 kg.
Sama quattro kaalus vist 1200 kg
madjs

 postitati 05.12.03 22:51
Mul 1,8 gt 82 kw ja rahul, põhimõtteliselt on 1,8 sama asi mis 2,2 selle vahega , et üks silinder vähem, kolvimõõdud, klapid, nukad jne. peaks samad olema, pakun, et ega seal suurt vastupidavuse vahet ka olla ei saa, enamus jubinaid ju samad. Autol nina tänu väiksele motole tublisti kergem ja juhitavus hää, esisilla jupid ka vähem vatti saavad. Minu kuubik kaalub tühjalt 980kg. Kui õieti mäletan siis 2,2 kaalus julgelt rohkem, oli vist pea 1200kg (pole kindel, keegi 2,2 omanikest võiks oma komentari lisada) ja see kõik nina arvelt. Kaaluvahe tuleb sellest, et moto ise on mul kergem +roolivõimu ja muud sellist pole ja tundub , et pole vaja ka, vähemalt mul ilma võimuta rool piisavalt mõnus. Kui nüüd kiirendust võrrelda siis tehase andmete järgi 2,2 100kw mingi 0,4 seki võrra kangem oli (need muidugi internetist mingi audi fänni lehelt leitud andmed). Ainus mis 1,8-l puudu om, on viiepotise hääl, aga sellepärast ma nüüd ka põdeda ei viitsi, sumpsu ehitus pooleli ja eks varsti kuule mis hääle 4 potisest kätte saab. Väiksel arvatavasti bensukulu ka mõõdukam, kui omaga rahulikult 90-100 pikka otsa last siis mingi 6-7 läheb, kui linnavahel asja korralikult peedistada siis pole 15+ ka mingi probla läbi torude ajada, see viimane sõltub muidugi oma vabast tahtes, keegi ei käsi energiat kummi sulatamisse ja piduriklotside, ketaste kuumutamisse raisata!
mulds

 postitati 05.12.03 20:48
endal 2.2 ja alla selle ei soovita. Muidugi on v6imalik ka v2iksema kubatuuriga iseneid kenasti liikuma saada aga seda hipodroomi eluea ja k6hut2ite arvelt.

Aga muidu linnavahel tallates otseselt kellegile jalgu ei j22:D ja kerge jala puhul pole ka keerist paagis.
margus

 postitati 05.12.03 17:51
Eks nende mootoritega ole ka nii, et mida suurem, seda parem. Ja seda mitte ainult sõidumugavuselt, vaid ka vastupidavuselt. Tavaliselt.
Asi selles, et väiksema mootoriga pead sa rohkem lappi andma, et ta liiguks ja see koormab teda rohkem kui suurema mootori puhul samal autol.
See küll ainult teooria.
Kopu

 postitati 05.12.03 17:31
Nõustun eelpool rääkinutega 2,2i on väga töökindel olen seda ise pidanud.
Graabel

 postitati 05.12.03 10:53
N6ustun John`iga. See vana coupe 2,2 mootor on hea kyll, palju terevam kui uuema 2,3. Alla selle ei tasux kyll osta.
john

 postitati 02.12.03 18:25
Mul on coupe 2,2 ja tõõkindlust on kyllaga... niikaua kui mina olen selle roolis olnud ei ole kordagi alt vedanud ja kütuse kulu ei ole ka suur. Kylmadel aegadel läks ka tõõle esimesest laksust ja auto läheb soojaks vägagi kiiresti. Igati soovitan ennem 2,2 kui mingit lahjemat mootorit aga maitse asi ;)

:cool:Endale tundub juba 2,2 lahja
keitz20

 postitati 02.12.03 18:19
näitex on audi 80 kõige lollikindlam mootor 1,8 s 66kw monosissepritsega ottomootor:D
keitz20

 postitati 02.12.03 18:18
kas tõesti keegi ei oma typ 85 2,2i mootoriga couped,kirjeldage kas mootor on töökindel või on mõni lahjem kindlam
keitz20

 postitati 02.12.03 11:25
nimelt ei tea ma kas osta 2.2i või lahjema mootoriga couped,aasta olex siis 86-87 väljalase.vb oskab keegi soovitada või vigu loetleda.ise kaldun muidu 2,2i poole.ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]