Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 13.01.03 05:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
Kui NF mootor, siis peaks olema KE3 jetronik. Pritse potensiokas asub iseenesest pritse jagaja tiivapoolsel kyljel.

martinjev

 postitati 12.01.03 09:30
Tsitaat:
Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi öelda kus selle tdi mootorist jagu saadakse?


diislist ei oska tõesti suurt midagi arvata.
tean vaid seda et kunagi maal traktor niimoodi tyhikäigul jamas. pärast tuli välja et imes lisaõhku vahele. minumeelest kuskile sinna pihustite kanti oli õhutamise ajal midagi jamasti kokku pandud ja oligi jama käes. käi kõik pihustite ja muud torud võtmega yle, äkki aitab..,.:):P
Oll

 postitati 11.01.03 21:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle:cool::cool:
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! :)
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. :)


Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi öelda kus selle tdi mootorist jagu saadakse?
martinjev

 postitati 11.01.03 18:35
Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle:cool::cool:
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! :)
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. :)
martinjev

 postitati 09.01.03 22:29
ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
asi selles et seal kus "peaks" raamatu järgi see kruvi olema, sealt august nagu imeb õhku sisse. vajutasin siis peenikese kruvikaga sinna kruviauku (ja ei pööranud grammigi) ja kohe mootori pöörded langesid. pärast seda see tyhikäigu pöörete ujumise jant kah nagu läks hullemaks....:( mul sihuke tunne et vist juba keerasingi miskit peesse...:mad:
QUATTRO

 postitati 09.01.03 20:59
kui on k- või k-jetronic pritse siis käi sealt co kruvist ise kauge kaarega mööda kui sul juhuslikult gaasianalüsaator kuskil garaazinurgas ei vedele.
võid asja puhta peese keerata-.
martinjev

 postitati 09.01.03 20:11
kuskohas seep pritse potentsiokas asub?
ja kas sain õieti aru et need lambda anduri pistikud on syytebooli kõrval plekist kanduri kyljes? kui nii siis lambdas viga pole.
ja yks asi veel: ei õnnestu mul leida seda kruvi kus saab co-d reguleerida. äkki oskab keegi aidata?:(
quattromees

 postitati 09.01.03 03:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja Oll
Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis.

lambda on enne kat. Kui kaks lambdat, siis yks enne ja teine peale kat. Oleneb mudelist. Turbodel lambda kohe peale turbot.
quattromees

 postitati 09.01.03 03:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks kyll kuulda.:D

Mul oli 87 100 2.3 sarnane jama. Yhendust ei andnud pritse potensiokas. Mònikord aitab pistikute jms lahti vòtmine - kokkupanemine ja ka el. yhenduste puhastusspray ei tee paha...
Oleneb, mis aasta autoga tegu on, kui on peal OBD, siis sellest vea leidmisel abi. Kaitse 4 sek. benapumba releesse, siis armatuuris CHECK ENGINE plingib veakoode. Syydet mitte valja lylitada! Veakoodid ja nende kasut. inf sjmautotechnik.com
Oll

 postitati 08.12.02 15:00
Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis.
martinjev

 postitati 08.12.02 10:50
seal kollektori tagumise osapeal on minul lambda andur. minuteada...
Ross

 postitati 08.12.02 04:31
ka mul sama probleem
kus see lamda andur ja selle juhtme pistik asub (A100 iA V6 -91)?
martinjev

 postitati 07.12.02 22:46
kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks kyll kuulda.:D
Oll

 postitati 07.12.02 22:16
Vaatasin estakaadi peal -polegi mu masinal lamda andurit.
Burn

 postitati 06.12.02 10:04
Arvatavasti lambda andur jamab. Vaata kas juhtmed on terved. Tõmba mootori käimise ajal lambda pistik lahti, vaata, kas mõikab midagi, kui läheb veel hullemaks on lambda korras, kui jääb samaks on kas juhe katki, või vidin ise tagumikus. Vaata ka seda, et kõik kummilõdvikud oleksid terved, et mootor kusagilt lisaõhku juurde ei saa.
Oll

 postitati 05.12.02 22:47
Probleem järgmine: On audi80 92 a 1,9 tdi, tühikäigul pöörded ujuvad ja seda nii soojalt kui külmalt, milles võib viga olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]