Oll
huviline
Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 05.12.02 21:47
|
|
|
Q: Miks tühikäigul pöörded ujuvad?
Probleem järgmine: On audi80 92 a 1,9 tdi, tühikäigul pöörded ujuvad ja seda nii soojalt kui külmalt, milles võib viga olla?
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 06.12.02 09:04
|
|
|
Arvatavasti lambda andur jamab. Vaata kas juhtmed on terved. Tõmba mootori käimise ajal lambda pistik lahti, vaata, kas mõikab midagi, kui läheb veel
hullemaks on lambda korras, kui jääb samaks on kas juhe katki, või vidin ise tagumikus. Vaata ka seda, et kõik kummilõdvikud oleksid terved, et mootor
kusagilt lisaõhku juurde ei saa.
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 
|
|
|
|
Oll
huviline
Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 07.12.02 21:16
|
|
|
Vaatasin estakaadi peal -polegi mu masinal lamda andurit.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 07.12.02 21:46
|
|
|
kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks
kyll kuulda.
|
|
|
Ross
huviline
Registreerunud 09.11.02
Asukoht: Crawley (UK)
Kasutaja on eemal
Auto: Vauxhall Astra 1.7 CDTi
|
postitati 08.12.02 03:31
|
|
|
ka mul sama probleem
kus see lamda andur ja selle juhtme pistik asub (A100 iA V6 -91)?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 08.12.02 09:50
|
|
|
seal kollektori tagumise osapeal on minul lambda andur. minuteada...
|
|
|
Oll
huviline
Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 08.12.02 14:00
|
|
|
Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 09.01.03 02:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
kusjuures mul kah sama jama vahepeal. ise arvan et mingi tyhikäigu andur või toru on vigane. aga kui keegi asjast rohkem jagab, siis tarka nõu tahaks
kyll kuulda. |
Mul oli 87 100 2.3 sarnane jama. Yhendust ei andnud pritse potensiokas. Mònikord aitab pistikute jms lahti vòtmine - kokkupanemine ja ka el. yhenduste
puhastusspray ei tee paha...
Oleneb, mis aasta autoga tegu on, kui on peal OBD, siis sellest vea leidmisel abi. Kaitse 4 sek. benapumba releesse, siis armatuuris CHECK ENGINE
plingib veakoode. Syydet mitte valja lylitada! Veakoodid ja nende kasut. inf sjmautotechnik.com
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 09.01.03 02:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Oll
Ma arvasin et lamda andur on peale katalüsaatorit?
Sinna kuradi kollektori juurde pilke ei küüni kah hästi - tdi'l ju neid turbo torusid kõik täis. |
lambda on enne kat. Kui kaks lambdat, siis yks enne ja teine peale kat. Oleneb mudelist. Turbodel lambda kohe peale turbot.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 09.01.03 19:11
|
|
|
kuskohas seep pritse potentsiokas asub?
ja kas sain õieti aru et need lambda anduri pistikud on syytebooli kõrval plekist kanduri kyljes? kui nii siis lambdas viga pole.
ja yks asi veel: ei õnnestu mul leida seda kruvi kus saab co-d reguleerida. äkki oskab keegi aidata?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.01.03 19:59
|
|
|
kui on k- või k-jetronic pritse siis käi sealt co kruvist ise kauge kaarega mööda kui sul juhuslikult gaasianalüsaator kuskil garaazinurgas ei
vedele.
võid asja puhta peese keerata-.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 09.01.03 21:29
|
|
|
ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
asi selles et seal kus "peaks" raamatu järgi see kruvi olema, sealt august nagu imeb õhku sisse. vajutasin siis peenikese kruvikaga sinna kruviauku
(ja ei pööranud grammigi) ja kohe mootori pöörded langesid. pärast seda see tyhikäigu pöörete ujumise jant kah nagu läks hullemaks.... mul sihuke tunne et vist juba keerasingi miskit peesse...
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 11.01.03 17:35
|
|
|
Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle 
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et
enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga
just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! 
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. 
|
|
|
Oll
huviline
Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 11.01.03 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
Hurraa!!! sain oma mootori tyhikäigu korralikult tööle 
Viga oli tegelt väga lihtne: kyynlad olid vanad ja tegid haltuurat. ja et siis asja parandada oli tyhikäigu pöördeid keeratud peale niipalju et
enamvähem tööle hakkaks. ja siis vist tekkiski mingi vastuolu seguklapi asendi ja tyhikäigu anduri vahel-yks pyydis pöördeid norm. hoida, teine aga
just pöördeid tõsta.
uute kyynaldega sai seguklapi piirdekruvi mingi peaaegu 2mm tagasi keerata ja asi töötab nagu kell!!! 
Siit soovitus teistelegi et kui olete toda piirdekruvi peale kruttinud siis on päris tõenäoline et sellepärast ka pöörded ujuvad. |
Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi öelda kus selle tdi
mootorist jagu saadakse?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 12.01.03 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Krt aga mull on see diisel mootor - ega ma neid pöördeid mudu korda saa vist kui pean kusagile diagnosti minema. Oskab keegi
öelda kus selle tdi mootorist jagu saadakse? |
diislist ei oska tõesti suurt midagi arvata.
tean vaid seda et kunagi maal traktor niimoodi tyhikäigul jamas. pärast tuli välja et imes lisaõhku vahele. minumeelest kuskile sinna pihustite
kanti oli õhutamise ajal midagi jamasti kokku pandud ja oligi jama käes. käi kõik pihustite ja muud torud võtmega yle, äkki aitab..,. 
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.01.03 04:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
ma ei tea mis pritse ta on NF mootor on igatahes.
Kui NF mootor, siis peaks olema KE3 jetronik. Pritse potensiokas asub iseenesest pritse jagaja tiivapoolsel kyljel. |
|
|
|