Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 05.02.03 16:06
Nagu Mack soovitas võiks küll karterituulutust testida. Ma ei ole küll tähele pand kuidas see tuulutuse asi Audil lahendatud on, kuid muude masinatega on küll sellest probleemi olnud. Väga kahtlane muidugi kas seetõttu just filtri vahele rõhk tekib. Enne ikka vist hõredamad kohad, nagu õlivarda auk simmerlingid jms. Muidugi kui juba klõbinad ja kolinad sisse tulevad siis on asi juba karm.
Nu

 postitati 05.02.03 15:54
jõle lahe ikka küll.
surve pidavat suur olema manomeetriga mõõtes. karteri põhi võeti maha mingit otsest viga aga ei leitud.
Nüüd sõidan samatargalt edasi, aint 1100 eek'i kergema rahakotiga :(
Nu

 postitati 03.02.03 16:52
auto on hetkel parandudes, hommseks pidid korda tegama. nad seal ka arvasid et see klapp kinni.

mai taha mõeldagi mis see nali makma võib minna kui veel tõukurid vaja uued jms :mad:
allans

 postitati 03.02.03 16:44
üks võimalus on et karteri juures on õlirõhu klapp töötab vedru põhimõttel ja kui seal mingi jama on siis ülerõhk on nii kõva et lööb sul filtri tihendi puru ja kui see tihend ka mingi aeg kestab on ilmselt hüdrodega adjöö ,need nimelt ei kesta ülerõhku
mack

 postitati 03.02.03 16:21
vaata oma karterituulutuse toru üle, sinna kipub igasugust sodi kogunema, mis külmaga ära jäätub ja siis hakkab õli kust vähegi võimalik välja ajama.Endal -30 kraadise ilmaga oli siuke jama,
et paari kildi läbimise järel oli pool õlist õlivarda augu kaudu välja ajanud.Sai siis karterituulutus voolik puhastatud ja kõik OK.
Nu

 postitati 03.02.03 15:40
:mad::mad::mad:
Nüüd siis juhtus täpselt sama asi.
Hakkan mootorit käima panema kui
järsku BOOM!!! kapotialune kõik õli täis.
Ja jälle filtri vahelt.
Seekord oli filter ja õli pandud töökojas
spetside poolt, nii et halba / hooletut
paigaldust nagu ei usu.

Ilmselt kuskilt tuli nii suur surve sisse, et
filter andis järgi.
A miks ja kust see tuli???
mms

 postitati 03.12.02 15:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja Nu
igaühega võib nii juhtuda ju :P

addinol muidugi süüdi polnud.


Ei, loomulikut võib. Nokkisin lihtsalt natuke nende kaubamärgitundjate kallal ;)
Nu

 postitati 03.12.02 13:04
võtan süü omaks. aga...
ma ju vahetasin õli 3 kuud tagasi.
filter oli korralikult niiakaua. alles nüüd tuli lahti. igaühega võib nii juhtuda ju :P



addinol muidugi süüdi polnud.
mms

 postitati 03.12.02 12:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja Nu
õlifilter nimelt oli mingil imelikul kombel
lahti tulnud natuke ja sealt nirises
õli välja. nii et sõitsin 2 päeva kuivalt ringi :o

Ei midagi isiklikku, aga kipub jälle see "addinoli sündroom" kollitama...

Noh et "ilmselt oli viga ikkagi addinoli õlis aga no õlifiltri paigaldamine ajas ka asja ära" ;)
Nu

 postitati 03.12.02 12:02
ya :) pääsesin anit õlivahetusega.
õlifilter nimelt oli mingil imelikul kombel
lahti tulnud natuke ja sealt nirises
õli välja. Samas auto alla ei tilkunud midagi, kõik jäi vist kuhugi katte peale pidama. Kallasin muutkui peal kõik tuli alt välja nii et sõitsin 2 päeva kuivalt ringi :o
rass

 postitati 01.12.02 17:08
see väike foorumi värk.
uuel foorumil vajab asi nati muutmist, kohe teen ära
Nu

 postitati 01.12.02 17:07
Tsitaat:
Ps. kui voimalik kontrolli oma õlisurve mehaanilise kellaga üle siis saad teada kass sul elektriline andur nöögib või on mootoriga hoopis pahasti.


selle peaks jah esimesel võimalusel ette võtma. see õli andur käib juba pikemat aega närvidele.


PS! Rass miks mul jälle Omanike foorumisse juurdepääs keelatud.
Kord antakse, siis jälle võetakse !?
rass

 postitati 01.12.02 13:36
olen kuulnud et Addinol on ümbertöödeldud vana/kasutatud õli. üldiselt vaheta õli kindlasti.. sest sedasi ei tohi mitte mingil juhul juhtuda.
madjs

 postitati 01.12.02 11:03
Kui võimalik siis ikke mõni veits korralikum õli.õli pole koht kust kokku hoida,milline täpselt krt. seda teab ise olen kasutanud commat ja castroli.Adinoli suhtes mul midagi hääd kull öelda pole,pesemisomsdused nadid ja külmaga on kah nagu on.(isiklik arvamus).Ps. kui voimalik kontrolli oma õlisurve mehaanilise kellaga üle siis saad teada kass sul elektriline andur nöögib või on mootoriga hoopis pahasti.
ranz

 postitati 01.12.02 11:03
Õli ikka ei tohiks nii kergelt käest ära minna... ka mitte selline 10W-40 poolsünt... ise kasutan samade numbritega mineraalõli ja muret ei miskit...
Nu

 postitati 01.12.02 10:48
Lugu selline.
Eile ja üleeile ringi sõites kuulan, et mingi imelik (plõgin, kolin) kostab mootori juurest. Ei pöödand tähelapanu sellele eriti, arvasin et mingi plekk koliseb kuslil.

Täna siis saan auto kuidagi käima kuulen see kolin veel ullemaks läinud :o

Järsku õli rõhu andur hakkab lärmama.
Kuna mul ~2000p juures selline jama pidevalt oli, siis panin lihtsalt gaasi juurde.
Ei midagi juba 3,5pööret andur ikka unndab edasi.
Kähku auto teeäärde ja vaatan - õlitase täitsa nullis.
Ega midagi kallan juurde. Õli paks nagu tavott. Kuidagimoodi vajus avast alla ikka.
Nüüd tase oli normis a andur lärmab edasi :mad:

Kas pean mingi teise õli panema 0W ntx või on pump pees?

Õli mul muidu Addinol 10W-40 pool sünt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.1% - SQL: 39.9%]