Deprecated: Implicit conversion from float 524101.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - õli ja külmad ilmad
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: õli ja külmad ilmad (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2642)
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 01.12.02 09:48 Tsiteeri
õli ja külmad ilmad



Lugu selline.
Eile ja üleeile ringi sõites kuulan, et mingi imelik (plõgin, kolin) kostab mootori juurest. Ei pöödand tähelapanu sellele eriti, arvasin et mingi plekk koliseb kuslil.

Täna siis saan auto kuidagi käima kuulen see kolin veel ullemaks läinud :o

Järsku õli rõhu andur hakkab lärmama.
Kuna mul ~2000p juures selline jama pidevalt oli, siis panin lihtsalt gaasi juurde.
Ei midagi juba 3,5pööret andur ikka unndab edasi.
Kähku auto teeäärde ja vaatan - õlitase täitsa nullis.
Ega midagi kallan juurde. Õli paks nagu tavott. Kuidagimoodi vajus avast alla ikka.
Nüüd tase oli normis a andur lärmab edasi :mad:

Kas pean mingi teise õli panema 0W ntx või on pump pees?

Õli mul muidu Addinol 10W-40 pool sünt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.02 10:03 Tsiteeri


Õli ikka ei tohiks nii kergelt käest ära minna... ka mitte selline 10W-40 poolsünt... ise kasutan samade numbritega mineraalõli ja muret ei miskit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.12.02 10:03 Tsiteeri


Kui võimalik siis ikke mõni veits korralikum õli.õli pole koht kust kokku hoida,milline täpselt krt. seda teab ise olen kasutanud commat ja castroli.Adinoli suhtes mul midagi hääd kull öelda pole,pesemisomsdused nadid ja külmaga on kah nagu on.(isiklik arvamus).Ps. kui voimalik kontrolli oma õlisurve mehaanilise kellaga üle siis saad teada kass sul elektriline andur nöögib või on mootoriga hoopis pahasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 01.12.02 12:36 Tsiteeri


olen kuulnud et Addinol on ümbertöödeldud vana/kasutatud õli. üldiselt vaheta õli kindlasti.. sest sedasi ei tohi mitte mingil juhul juhtuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 01.12.02 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Ps. kui voimalik kontrolli oma õlisurve mehaanilise kellaga üle siis saad teada kass sul elektriline andur nöögib või on mootoriga hoopis pahasti.


selle peaks jah esimesel võimalusel ette võtma. see õli andur käib juba pikemat aega närvidele.


PS! Rass miks mul jälle Omanike foorumisse juurdepääs keelatud.
Kord antakse, siis jälle võetakse !?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 01.12.02 16:08 Tsiteeri


see väike foorumi värk.
uuel foorumil vajab asi nati muutmist, kohe teen ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 03.12.02 11:02 Tsiteeri


ya :) pääsesin anit õlivahetusega.
õlifilter nimelt oli mingil imelikul kombel
lahti tulnud natuke ja sealt nirises
õli välja. Samas auto alla ei tilkunud midagi, kõik jäi vist kuhugi katte peale pidama. Kallasin muutkui peal kõik tuli alt välja nii et sõitsin 2 päeva kuivalt ringi :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.12.02 11:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Nu
õlifilter nimelt oli mingil imelikul kombel
lahti tulnud natuke ja sealt nirises
õli välja. nii et sõitsin 2 päeva kuivalt ringi :o

Ei midagi isiklikku, aga kipub jälle see "addinoli sündroom" kollitama...

Noh et "ilmselt oli viga ikkagi addinoli õlis aga no õlifiltri paigaldamine ajas ka asja ära" ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 03.12.02 12:04 Tsiteeri


võtan süü omaks. aga...
ma ju vahetasin õli 3 kuud tagasi.
filter oli korralikult niiakaua. alles nüüd tuli lahti. igaühega võib nii juhtuda ju :P



addinol muidugi süüdi polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.12.02 14:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Nu
igaühega võib nii juhtuda ju :P

addinol muidugi süüdi polnud.


Ei, loomulikut võib. Nokkisin lihtsalt natuke nende kaubamärgitundjate kallal ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 03.02.03 14:40 Tsiteeri


:mad::mad::mad:
Nüüd siis juhtus täpselt sama asi.
Hakkan mootorit käima panema kui
järsku BOOM!!! kapotialune kõik õli täis.
Ja jälle filtri vahelt.
Seekord oli filter ja õli pandud töökojas
spetside poolt, nii et halba / hooletut
paigaldust nagu ei usu.

Ilmselt kuskilt tuli nii suur surve sisse, et
filter andis järgi.
A miks ja kust see tuli???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 03.02.03 15:21 Tsiteeri


vaata oma karterituulutuse toru üle, sinna kipub igasugust sodi kogunema, mis külmaga ära jäätub ja siis hakkab õli kust vähegi võimalik välja ajama.Endal -30 kraadise ilmaga oli siuke jama,
et paari kildi läbimise järel oli pool õlist õlivarda augu kaudu välja ajanud.Sai siis karterituulutus voolik puhastatud ja kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.03 15:44 Tsiteeri


üks võimalus on et karteri juures on õlirõhu klapp töötab vedru põhimõttel ja kui seal mingi jama on siis ülerõhk on nii kõva et lööb sul filtri tihendi puru ja kui see tihend ka mingi aeg kestab on ilmselt hüdrodega adjöö ,need nimelt ei kesta ülerõhku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 03.02.03 15:52 Tsiteeri


auto on hetkel parandudes, hommseks pidid korda tegama. nad seal ka arvasid et see klapp kinni.

mai taha mõeldagi mis see nali makma võib minna kui veel tõukurid vaja uued jms :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 05.02.03 14:54 Tsiteeri


jõle lahe ikka küll.
surve pidavat suur olema manomeetriga mõõtes. karteri põhi võeti maha mingit otsest viga aga ei leitud.
Nüüd sõidan samatargalt edasi, aint 1100 eek'i kergema rahakotiga :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.02.03 15:06 Tsiteeri


Nagu Mack soovitas võiks küll karterituulutust testida. Ma ei ole küll tähele pand kuidas see tuulutuse asi Audil lahendatud on, kuid muude masinatega on küll sellest probleemi olnud. Väga kahtlane muidugi kas seetõttu just filtri vahele rõhk tekib. Enne ikka vist hõredamad kohad, nagu õlivarda auk simmerlingid jms. Muidugi kui juba klõbinad ja kolinad sisse tulevad siis on asi juba karm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]