Teema ülevaade |
QUATTRO
|
postitati 18.11.03 13:40 |
Kui varem pole probleeme olnud,siis see asend D ja vasaku jala pidur tekitab kohe kindlasti tulevikus probleeme.
siis on ju tegu põhimõtteliselt kasti jõuga läbilibistamises ja ma ei tahaks kohe kuidagi olla hüdrotrafo ja hõõrdkatete nahas.
Põhimõtteliselt =see kohe sellega et vead ntx, mitu korda raskemat asja kui su oma auto.
parimal juhul ei juhtu midagi,halvimal juhul painutab hüdrotrafos labad ära või suitsetab kettad sisse.
Põhiline on ikkagi uurida kas ja millal on tehtud õlivahetused,mis õli sisse on pandud jne,Osad kastid nõuavad teadupärast dextron III õlisid ntx.
kasti seisukorrast saad aimu nii nagu enne kirjutasid,kohaltvõtt,sujuvus jms,lisaks tasub ka õlivarras välja tõmmata ja proovida leida sealt
friktsioonkatete jääke ja nuusutada ega õlil pole mingit iseloomulikku kärsahaisu juures ja et õli oleks ikkagi läbipaistev punane mitte pruunikas
ega must.
Samuti peaks kast olema alt kuiv ja korralik,samuti diffriosa peab olema kuiv,seda eriti esiveoliste puhul.
|
valts
|
postitati 18.11.03 13:28 |
tere,
on teil ideid, kuidas tavalisel proovisõidul teada saada, kas automaatkastil on kavas tulevikus probleeme tekitada või mitte? ehk kuidas leida
automaatkastil märke eelmisest hoolimatust omanikust?
saan aru, et tuleb jälgida käiguvahetuste sujuvust erineva agressiivsusega kiirendamisel ja õlitaset ning -puhtust, aga olen kuulnud ka sellisest
'testimeetodist', et D asendis hoida vasaku jalaga pidur põhjas ning paremaga tõsta vaikselt pöördeid ja 'jälgida kasti
käitumist'. kuidas siis kast õieti käituma peaks, et anda märku oma korrasolekust, ja kas on ka mingeid teisi sarnaseid võimalusi kasti seisundit
kontrollida?
aitäh. valts
|
|