Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kuidas testida automaatkasti? (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1875)
valts
huviline



Registreerunud 13.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4q 2.8 V6

postitati 18.11.03 13:28 Tsiteeri
kuidas testida automaatkasti?



tere,

on teil ideid, kuidas tavalisel proovisõidul teada saada, kas automaatkastil on kavas tulevikus probleeme tekitada või mitte? ehk kuidas leida automaatkastil märke eelmisest hoolimatust omanikust?

saan aru, et tuleb jälgida käiguvahetuste sujuvust erineva agressiivsusega kiirendamisel ja õlitaset ning -puhtust, aga olen kuulnud ka sellisest 'testimeetodist', et D asendis hoida vasaku jalaga pidur põhjas ning paremaga tõsta vaikselt pöördeid ja 'jälgida kasti käitumist'. kuidas siis kast õieti käituma peaks, et anda märku oma korrasolekust, ja kas on ka mingeid teisi sarnaseid võimalusi kasti seisundit kontrollida?

aitäh. valts


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.11.03 13:40 Tsiteeri


Kui varem pole probleeme olnud,siis see asend D ja vasaku jala pidur tekitab kohe kindlasti tulevikus probleeme.
siis on ju tegu põhimõtteliselt kasti jõuga läbilibistamises ja ma ei tahaks kohe kuidagi olla hüdrotrafo ja hõõrdkatete nahas.
Põhimõtteliselt =see kohe sellega et vead ntx, mitu korda raskemat asja kui su oma auto.
parimal juhul ei juhtu midagi,halvimal juhul painutab hüdrotrafos labad ära või suitsetab kettad sisse.
Põhiline on ikkagi uurida kas ja millal on tehtud õlivahetused,mis õli sisse on pandud jne,Osad kastid nõuavad teadupärast dextron III õlisid ntx.
kasti seisukorrast saad aimu nii nagu enne kirjutasid,kohaltvõtt,sujuvus jms,lisaks tasub ka õlivarras välja tõmmata ja proovida leida sealt friktsioonkatete jääke ja nuusutada ega õlil pole mingit iseloomulikku kärsahaisu juures ja et õli oleks ikkagi läbipaistev punane mitte pruunikas ega must.
Samuti peaks kast olema alt kuiv ja korralik,samuti diffriosa peab olema kuiv,seda eriti esiveoliste puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]