Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 18.11.03 13:40
Kui varem pole probleeme olnud,siis see asend D ja vasaku jala pidur tekitab kohe kindlasti tulevikus probleeme.
siis on ju tegu põhimõtteliselt kasti jõuga läbilibistamises ja ma ei tahaks kohe kuidagi olla hüdrotrafo ja hõõrdkatete nahas.
Põhimõtteliselt =see kohe sellega et vead ntx, mitu korda raskemat asja kui su oma auto.
parimal juhul ei juhtu midagi,halvimal juhul painutab hüdrotrafos labad ära või suitsetab kettad sisse.
Põhiline on ikkagi uurida kas ja millal on tehtud õlivahetused,mis õli sisse on pandud jne,Osad kastid nõuavad teadupärast dextron III õlisid ntx.
kasti seisukorrast saad aimu nii nagu enne kirjutasid,kohaltvõtt,sujuvus jms,lisaks tasub ka õlivarras välja tõmmata ja proovida leida sealt friktsioonkatete jääke ja nuusutada ega õlil pole mingit iseloomulikku kärsahaisu juures ja et õli oleks ikkagi läbipaistev punane mitte pruunikas ega must.
Samuti peaks kast olema alt kuiv ja korralik,samuti diffriosa peab olema kuiv,seda eriti esiveoliste puhul.
valts

 postitati 18.11.03 13:28
tere,

on teil ideid, kuidas tavalisel proovisõidul teada saada, kas automaatkastil on kavas tulevikus probleeme tekitada või mitte? ehk kuidas leida automaatkastil märke eelmisest hoolimatust omanikust?

saan aru, et tuleb jälgida käiguvahetuste sujuvust erineva agressiivsusega kiirendamisel ja õlitaset ning -puhtust, aga olen kuulnud ka sellisest 'testimeetodist', et D asendis hoida vasaku jalaga pidur põhjas ning paremaga tõsta vaikselt pöördeid ja 'jälgida kasti käitumist'. kuidas siis kast õieti käituma peaks, et anda märku oma korrasolekust, ja kas on ka mingeid teisi sarnaseid võimalusi kasti seisundit kontrollida?

aitäh. valts

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]