Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ur666

 postitati 18.06.03 18:10
lõikad rooli ülemise osa ära vä
ac

 postitati 18.06.03 14:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
Krt teab palju läbisõitu(ise arvan et mingi 250000) ostes oli ees 157000, siis oleks loogiline et ca.100K keriti tagasi. Sellega seoses veel üks asi, nimelt jäi spido seisma- ma mõtlen läbisõitu. Üks vend arvas et asi selles et jõuga tagasi keritud ja mingid hammasrattad katki. Käimakoti juures on tal ainult mingi andur. Ma ei saagi aru kuidas nad seda siis kerisid.
Minu teada peab armatuuri lahtivõtmiseks ju rooli ära võtma( paras sebimine ühesõnaga, kas nad viitsisid seda ikka nii teha).
Kellegil pole sama spidonalja??
Enamusel ju spido keritud kui Saksast siia tulevad.
Aga see käimakoti nali pole ikka kuigi hea uudis.:(



selleks, et armatuuri lahti võtta, ei ole vaja rooli ära võtta.
Burn

 postitati 04.12.02 17:36
Ma mõtlesin ka, et vahetan õli ära ja sõidan niikaua, kui asi päris hulluks läheb. Kuigi mu eelmisel autol läks ka 2 käik raskemini sisse, sidur oli korras jne. 2 aastat sõitsin ja ei juhtunud midagi.
raivu

 postitati 04.12.02 14:37
Ma arvan, et ei ole mõtet pead vaevata selle asja pärast, sest mul endal ka B4 85Kw 93a. ning täpselt sama jama I-käik läheb külmast peast raskelt, II- natuke kergemalt. Ning mu sõbra audil B4 98Kw 93a. samuti 2WD ja täpselt sama mure. See ei ole võimalik, et suurem osa audidel käigukasti sünkrod läbi.
QUATTRO

 postitati 04.12.02 14:05
lihtsalt süncrorõngad on kulunud,omal sama viga,hakkad vahetama,siis leiad ilmselt veel mõned laagrid mis vahetust vajavad jne.
ühesõnaga: ne mesai masinu rabotat.
kasti remondix pole minul isiklikult õnnestund kunagi alla 3,5 kilo raisata(see=kaks süncrot+1 laager ja 3 simmerit)
Samuti peax olema abix rahulik käiguvahetus:cool:
Burn

 postitati 03.12.02 18:37
Krt, kusjuures mul sama jama. Külmast peast läheb just 2 käik raskelt sisse, nimgi paar km sõita siis hakkab normaalselt tööle. Auto on 2wd.
Kui keegi vea üles leiab, võiks teada anda.
Nu

 postitati 01.12.02 11:03
a mis siis viga võib olla kui I läheb raskelt.
Teised lähevad kergelt.
Kui tagumise pealt I peale vahetada siis läheb nati kergemalt. A muidu vaja jõuga
lükata?
martinjev

 postitati 28.11.02 22:03
tegelt pole see viga mitte ainult audidel-ka fordidel, bemaritel kipub see asi ära minestama.
ja eks nad reeglina sellepärast läbi lähevadki et seal mõned isehakkajad kallal käivad ja krutivad teda.:P
Ull

 postitati 28.11.02 21:27
see kilomeetri lugeja jama pidi olema üldse audide üx põhi vigasi, mul endal sama jama.
QUATTRO

 postitati 28.11.02 20:50
ilmselt on seal lugeja võlliotsas see väike hammasratas pooleks,kui nii siis võta ühendust,neid ikka omajagu juba lapitud:cool:
ABK 92`2,0E

 postitati 28.11.02 08:59
Täitsa p..ses mul ka 159999 ees ja ne gramm ei liigu edasi. Eks peab siis ikka lahti kiskuma kogu selle kupatuse, siis näeb mis kamm on...
Indrek

 postitati 28.11.02 08:47
spido värk jah mul naabrimehe audi 80-l kah - 159999 km ja rohkem ei liigu :) arvata on et keritud... 10 aastat vana auto ei saa olla 160000 läbisõiduga, eriti kui on saksast toodud! näide: sugulane ostis terrano, sai garantiid 3 aastat või 100000 km ja esimese aastaga oli garantii läbi! noh ta sõidab ka pääris palju, aga ntx teine sugulane, kes käib ainult tööl selle autoga ja mõni nädalavahetus ka maal, tal tuleb ka ikka mingi 18-19000 km ära aastas.
mark0

 postitati 28.11.02 08:43
Kellad saab ka ilma rooli eest ära võtmata kätte. Vähemalt typ89-l. Kõigepealt kaks kruvi lahti mis hoiavad roolikatet kinni. See maha. Siis järgmised kaks kruvi, mis hoiavad kogu kellade plokki armatuuri küljes. Siis natuke jeblamist, et õigesse asendisse saada (pluss kahe pistiku lahtiühendamine) ja voila :) ongi käes.

mark0@A90
Burn

 postitati 27.11.02 18:02
Võid ju lasta igaks petteks kasti maha võtta, siis saad teada, milles kamm.
MEELIS

 postitati 27.11.02 13:49
Kui õli hea,siis viga kastis.
ABK 92`2,0E

 postitati 27.11.02 13:45
Krt teab palju läbisõitu(ise arvan et mingi 250000) ostes oli ees 157000, siis oleks loogiline et ca.100K keriti tagasi. Sellega seoses veel üks asi, nimelt jäi spido seisma- ma mõtlen läbisõitu. Üks vend arvas et asi selles et jõuga tagasi keritud ja mingid hammasrattad katki. Käimakoti juures on tal ainult mingi andur. Ma ei saagi aru kuidas nad seda siis kerisid.
Minu teada peab armatuuri lahtivõtmiseks ju rooli ära võtma( paras sebimine ühesõnaga, kas nad viitsisid seda ikka nii teha).
Kellegil pole sama spidonalja??
Enamusel ju spido keritud kui Saksast siia tulevad.
Aga see käimakoti nali pole ikka kuigi hea uudis.:(
QUATTRO

 postitati 27.11.02 12:16
Palju sul läbisõitu on? samas on ka see võimalus et endine omanik on olnud keskmiselt raskema gaasijalaga ja nõnda käikari sünkrod ära piinand.
kusjuures sünkrote jama on quattrotel täiesti tavaline asi ja just nimelt teise käigu omad,peale paarikildist otsa on juba normis kõik.:cool:
ranz

 postitati 27.11.02 07:42
See pole siduri jama enam... peaks ikka kasti juba üle vaatama. 100-l mul tutikas sidur ja teine käik teeb sama moodi, tiba aja pärast saavad kõik kohad korralikult õlitatud ja hakkab korralikult tööle.
ABK 92`2,0E

 postitati 23.11.02 08:45
Shell Transaxle oil täissünt(spetsiaalne koos asuva esisilla ja käigukasti-nagu Audil on- õli). Seda läheb ju ka sinna mingi 2,7-2,8 L.
kYbb

 postitati 22.11.02 19:19
Mis tootja õli on? Hawoline pidi näiteks väga paksuks minema.
ABK 92`2,0E

 postitati 22.11.02 17:37
Probleem järgmine: B4(85Kw)-l
Hommikuti ei lähe käigud hästi sisse, probleem kaob kui sõita kuskil 5km. Käigukasti õli sai äsja vahetatud(korralik 75w90 nii nagu tehas ette näeb).
Samas sidur ei libise.
Milles sai?
Või sünkronisaatorid?
Kui I-lt II-le vahetada(3000p/m)juures siis lausa tunned et nagu ragiseks või sidur ei lahutaks, samas kui vahetada natuke alla 2000p/m siis on nagu pehmem vahetus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.5% - SQL: 32.5%]