Teema ülevaade |
4rõngast
|
postitati 19.11.03 12:40 |
...oli enda V8sal sama jama,et vahest mõni pütt ei töötanud ja siis jälle töötasid.
Probleemi lahendus:uued küünlad ja juhtmed,ning toimib!
|
Ross
|
postitati 18.11.03 00:32 |
tere raffas, ma tagasi
Mul enamvähem sama jama mootoriga, üks pott kuuest jamab pidevalt ja mõned põevad tagasi tekkis veel üks mure lisaks.
A100 2,8A - sooja ilmaga on ok. Kui väljas alla 6'C ei saa gaasipedaali üldse vajutada - hakkab välja surema ja taastub alles siis kui jala
korraks ära võtad. Hitt moment on see, et see "neelatamine" toimub just siis kui automaat käike vahetab (eriti esimeselt teisele) ja on
tunda tugevat jõnksu.
Kütusekulu linnas on vist liitri-kahe võrra tõusnud.
Millest ma peaksin alustama ?
Ja võib olla saaks keegi veel kord vihjata heale tallinna meistrile, kes suudaks mu mootori korda teha mõistliku hinna eest.
TIA
|
Svenska
|
postitati 07.11.03 14:34 |
sama toredasti kui anomaalia ära kadus, samamoodi tuli ka tagasi Teisipäeval
Speedsterisse stendi minek, eks siis paistab mis viga on.. Senimaani siis ainult hädavajalikud sõidud, sest keskmine küttekulu on 19,5L/100km
|
genekas
|
postitati 03.11.03 17:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja päkapikk
Pakuks küünaljuhtmeid. Juhtmed "lasevad läbi". Vaata pimedas kapoti alla. Niiskus, küünalde uurimisel juhtmete liigutamine jne. ilmselt
mõjutab pilti. |
Küünlajuhtmed tasub ka testriga üle mõõta - kui küünlajuhtmes on katkestus, siis võib mootor just selliseid müstilisi asju tegema hakata - ja just
niimoodi, et tuure andes tuleb elu jälle sisse
|
päkapikk
|
postitati 01.11.03 18:54 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib. Õhtul käin igaks petteks küünlad üle. Parim lahendus asja teadasaamiseks
oleks vist diagnostika? Seega ootan pakkumisi, kus seda tehakse veel peale Boschi, sest seal on järjekord metsik.
Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse. |
Pakuks küünaljuhtmeid. Juhtmed "lasevad läbi". Vaata pimedas kapoti alla. Niiskus, küünalde uurimisel juhtmete liigutamine jne. ilmselt
mõjutab pilti.
|
laur4
|
postitati 29.10.03 20:12 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
Nimelt arvas mu auto heaks, et pole mul midagi V8-t vaja ja 1 (või ka 2) pütti kadusid tagant ära. Pöördel üle 3000 tundub, et on kõik taga (aga see
on vist ainult tunne, pole kindel). Esmase mõttena hommikul mõtlesin üle vaadata küünlad ja juhtmed. Kütuses ei tohiks asi olla, sest sama kütusega
olen juba 80 liitrist 50 ära sõitnud. Igasugused ideed mida näppida vaadata peale eeltoodute on teretulnud. |
Viga võib ka kütusesse jääda. Mingi eelnevalt süsteemis sees olnud jama võis lahti pääseda ja siis kuhugi ette jääda.
Endal on nii juhtunud aga mul sai korda pärast sissepritse puhastusvahendi kasutamist.
|
raivo
|
postitati 29.10.03 12:29 |
Tsitaat: |
Hüdrotõukuritega |
ahah, siis vist sealt viga ei maksa otsida.
|
80quattro
|
postitati 28.10.03 15:08 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivo
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada. |
Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi |
kuda audil see klapisüsteem käib?
ma lasin klapid ära reguleerida.
hetkel tundub et aitas.
sisselaske(väljalaske) klapivahed olid liiga väiksed, seega väljalaske klapp jäi avatuks. sellest ka see töristamine, kütus ei põle õieti ära.
kuda sel V8'l süsteem tomib ei tea...aga uuri, äkki aitab. |
Hüdrotõukuritega
|
raivo
|
postitati 28.10.03 13:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada. |
Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi |
kuda audil see klapisüsteem käib?
ma lasin klapid ära reguleerida.
hetkel tundub et aitas.
sisselaske(väljalaske) klapivahed olid liiga väiksed, seega väljalaske klapp jäi avatuks. sellest ka see töristamine, kütus ei põle õieti ära.
kuda sel V8'l süsteem tomib ei tea...aga uuri, äkki aitab.
|
Svenska
|
postitati 27.10.03 17:41 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada. |
Lühidalt ma pean ootama kuni ta jälle jonksama hakkab ja siis kiiresti stendi
|
Silwer
|
postitati 27.10.03 17:30 |
Tavaliselt ei aita aga võib jopata, et mingi veakood on mälusse jäänud ja ikkagi saab teada.
|
Svenska
|
postitati 27.10.03 16:55 |
terve päev sõitnud, auto töötab nagu kell. Ega enne vist midagi teha ei saa, kui jälle nikerdama hakkab? Minu mõistus ütleb, et kui auto käib, siis ei
saa ka stendiminek eriti aidata? või saab?
|
Svenska
|
postitati 27.10.03 12:24 |
Tsitaat: |
ära hõiska enne õhtut. vahepeal võib ta korra töötada, aga sama hästi ka varsti ära kaduda.
kogemused omast käest
väidetavalt on ka luftifiltri vahetus väga tähtis! |
ega ma veel ei hõiskagi õhtul hakkan näppima ja vahetan ka luftfiltri.
|
raivo
|
postitati 27.10.03 12:20 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib.
Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse. |
ära hõiska enne õhtut. vahepeal võib ta korra töötada, aga sama hästi ka varsti ära kaduda.
kogemused omast käest
väidetavalt on ka luftifiltri vahetus väga tähtis!
|
Svenska
|
postitati 27.10.03 12:11 |
kõige toredam lugu see, et täna hommikul jeblas ikka ning siis täiesti lambist plaksti kõik pütid ilusasti taga ja asi käib. Õhtul käin igaks petteks küünlad üle. Parim lahendus asja teadasaamiseks
oleks vist diagnostika? Seega ootan pakkumisi, kus seda tehakse veel peale Boschi, sest seal on järjekord metsik.
Ning veel, õhufilter ei tohiks vist asjasse puutuda? See on muidu ka üsna sitane ja läheb anyway vahetusse.
|
raivo
|
postitati 27.10.03 11:50 |
Endal sama probleem E30'ga.
küll R6 mootoriga.
aga variante:
kontrollida: küünlad(juhtmed), jagaja kaan, rootor, pihustid, pihusti voolikud, õhukulumõõdik.
kui ikka jebib, siis kompressiooni mõõtmine või klapivahe reguleerimine.
|
80quattro
|
postitati 27.10.03 09:48 |
Kuidas õlikulu on, rõngaste kulumise tõttu on juhuseid, kus sealtkaudu sattub õli kolvi peale, ja ongi selle silindriga kogu
lugu, see oli nüüd muidugi kõige mustem stsenaarium, võibolla lihtsalt mõni
küünal, juhe või jagajakaas
|
Eints
|
postitati 27.10.03 07:30 |
siis jäävad järgi veel pihustid ja mõõda kompressioon ka ära
|
Svenska
|
postitati 26.10.03 21:23 |
Nimelt arvas mu auto heaks, et pole mul midagi V8-t vaja ja 1 (või ka 2) pütti kadusid tagant ära. Pöördel üle 3000 tundub, et on kõik taga (aga see
on vist ainult tunne, pole kindel). Esmase mõttena hommikul mõtlesin üle vaadata küünlad ja juhtmed. Kütuses ei tohiks asi olla, sest sama kütusega
olen juba 80 liitrist 50 ära sõitnud. Igasugused ideed mida näppida vaadata peale eeltoodute on teretulnud.
|