Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: cretzky[/i] Kastide tugevusest rääkida, siis Oma S8 tundisn imeliku käikude puterdamist. Läbisõit 125t km. KUi sa auto alla vaadatud oli käimari tihendi vahelt õli välja tulnud. Ennem vahetus õnneks tehti veel kasti diagnost ja üllatus üllatus Tiptronicu hüdrotransformaator läbi. Õnneks saab selle vahetada ja edasi vuada aga 20k investeering nagu lupsti. Seega pigem maisnad, mis rohkem linna valu on saanud on suurema tõenäosusega suurema kasti rikke riski käes. Ja kui Tiptronic töötab sii ei tunne ka sellega nõksatusi kõik on sujuv ja kiirendus tasemel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]