Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martinjev

 postitati 23.11.02 14:53
syyde hiline? võibolla pole õhuklapp korralikult avatud? kas kyynlad on mustad? (pead sõidusoojal motol kontrollima, ei tohi lasta enne kontrolli tyhikäigul töötada), võibolla karbussil mõni sisemine tihend lekib ja saab rikast segu.
kurikaru1

 postitati 23.11.02 14:20
Õhufilter on paar kuud vana ja originaal (s.o. sama mis tehases).Bensiin on 98 Ultima Statoilist. Äkki oskab keegi veel midagi välja pakkuda...?
martinjev

 postitati 22.11.02 16:09
muidugi peaks CO olema kõrgeim tyhikäigul. tyhikäigul on ju segu kõige rikkam. kle kuidas sul õhufiltriga lood on? akki vana juba ja umbes?
ranz

 postitati 22.11.02 14:31
Igaks juhuks siis vaidlema ei hakka, kuid minu teadmist mööda ikka tõuseb ju... mida kiiremini kimad seda rohkem saasteainet õhku läheb, seda on kuskil niimoodi kirjutatud, siis juba sellelst tuletab selle välja...
kurikaru1

 postitati 21.11.02 18:19
Käisin ülevaatusel seal räägiti mulle, et CO % peaks vähenema pöörete tõustes.
Need mehed peaks ju asja jagama...?
ranz

 postitati 19.11.02 07:45
Aga gaasi juurde andes ju CO tõusebki...
madjs

 postitati 18.11.02 12:57
Tundub,et tühikäigu segu on korras aga esimene kamber annab liig rikast segu.Viga võib tulla sellest,et bensu tüüsid on ajajooksul ära kulunud.Sellevastu peaks aitama tüüside vahetus,muidugi võid proovida õhutüüse suurmaks teha (enda autol kindlasti prooviks)aga paraku on see katse-eksituse meetod nii,et midagi kindlat tulemuse kohta ei oska öelda:(Jse olen töökojas mitmetel vanematel karbadel tüüsid läbi ajanud ja tulemus on olnud hea:)Tööriistana olen kasutanud teravaks käiatud rauasaelehte.Alati olen läbi ajanud ka bensutüüsid,nimelt kipub sinna tekkima mingit kahtlast vaigu moodi ollust.Bensu tüüse ei soovit peenemate vastu vahetada sest sellega võid saavutada nõ.tühja augu,õhutüüside mõõduka läbi ajamisega ei tohiks probleeme tekkida.Samas peaks segu lahjemaks muutuma ja bena kulu vähenema sellega koos ka co.Kindlasti ei tee halba korralik pesu ja igasugu aukude läbi puhumine.
rass

 postitati 17.11.02 19:32
sellekohapeal ei oska midagi öölda.. mul pidavat CO korras olema, täpselt asju ei tea
kurikaru1

 postitati 16.11.02 21:33
Tühikäigul on CO - 1.2% ja kui pöördeid tõsta 2300 p/min on see arv juba 2.1%.
Mulle öeldi , et see peaks olema vastupidi kuid mingit kindlat põhjust ei oska keegi ütelda. Karburaator? Masin on Audi80 `88 1.8 karb. Oskab keegi midagi kindlat soovitada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]