Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laur4

 postitati 28.09.03 07:22
Kui kõike reguleerib kompuuter, siis ei ole vist kruvikaga tõesti midagi peale hakata.
Sel juhul tuleks hakata otsima mõnda sellist andurit, mis korralikult ei tööta.
Aga diagnostika abil peaks ikkagi midagi teada saama.
pealik

 postitati 27.09.03 18:44
õli võtab 1L/5000km, üks kat on vist seest tühi. teine peaks töötama.

kas diagnostikas keeratakse sel autol midagi paika? Hannes speedsterist ütles, et kõik kontrollib kompuuter ja suurt midagi keerata ei anna. võibolla muidugi arvutiga saab midagi muuta aga kruvikaga küll mitte.
rass

 postitati 27.09.03 07:30
enne CO mõõtmist lase kohapeal vabakäigul paar minutit pöördeid 5k pöörde peal.. äki aitab kah vähe sooled puhtaks lasta
laur4

 postitati 27.09.03 07:29
Ei tasu kohe mootorit lammutama hakata. Korralik diagnostika on alati abiks. Kui kõik kruvid õigesti paika keerata, vähenevad need näitajad kah nagu nõiaväel.
Aga kohta kahjuks soovitada ei oska.
kYbb

 postitati 27.09.03 07:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
sumpa on korras.

kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.
Palju su mootor õli võtab? Kuidas lood kat-iga? Kat peaks ju CO maha suruma!?
pealik

 postitati 27.09.03 06:33
sumpa on korras.

kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.
ACE16V

 postitati 26.09.03 19:30
ok, siinkohal said odavad variandid otsa.....ahjaa, kas summutaja on gaase-pidav(mõõdavad nad seal ju co-d sumpa otsast), minu autol peale summi korrastamist näitajad paranesid, O-d enam sumpa vahelt juurde ei tulnud ja järele jäi ainult C;)
pealik

 postitati 26.09.03 19:16
Küünlad vahetasin eelmisel nädalal, KN õhufilter on puhastatud, küünlajuhtmed aasta vanad, kuid need peaks veel kestma.
ACE16V

 postitati 26.09.03 19:13
küünlad, küünlajuhtmed ja muidugi õhufilter;)
pealik

 postitati 26.09.03 17:58
Mootor 2.6 V6 ja ülevaatusel jäi täpselt CO2 normi piiridesse. 2 aasta pärast enam kindlasti ülevaatusel läbi ei saa.

Mis oleks kõige mõistlikum mootori juures ette võtta? Nagu ma aru saan on äärmus kapremont aga kindlasti on midagi vahepealset, midagi lihtsat ja odavat, millega annab samuti asjad korda saada.
Hea oleks, kui keegi teeks nimekirja võimalikest asjadest ja info valdamise korral lisaks ka maksumuse.

Lambdaandurid on äsja vahetatud. Täissünt õli ja 98 kasutusel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]