pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 26.09.03 16:58
|
|
|
mida ette võtta mootoriga, et heitgaasid korda saada?
Mootor 2.6 V6 ja ülevaatusel jäi täpselt CO2 normi piiridesse. 2 aasta pärast enam kindlasti ülevaatusel läbi ei saa.
Mis oleks kõige mõistlikum mootori juures ette võtta? Nagu ma aru saan on äärmus kapremont aga kindlasti on midagi vahepealset, midagi lihtsat ja
odavat, millega annab samuti asjad korda saada.
Hea oleks, kui keegi teeks nimekirja võimalikest asjadest ja info valdamise korral lisaks ka maksumuse.
Lambdaandurid on äsja vahetatud. Täissünt õli ja 98 kasutusel.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.09.03 18:13
|
|
|
küünlad, küünlajuhtmed ja muidugi õhufilter
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 26.09.03 18:16
|
|
|
Küünlad vahetasin eelmisel nädalal, KN õhufilter on puhastatud, küünlajuhtmed aasta vanad, kuid need peaks veel kestma.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.09.03 18:30
|
|
|
ok, siinkohal said odavad variandid otsa.....ahjaa, kas summutaja on gaase-pidav(mõõdavad nad seal ju co-d sumpa otsast), minu autol peale summi
korrastamist näitajad paranesid, O-d enam sumpa vahelt juurde ei tulnud ja järele jäi ainult C
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 27.09.03 05:33
|
|
|
sumpa on korras.
kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 27.09.03 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
sumpa on korras.
kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.
| Palju su mootor õli võtab? Kuidas lood kat-iga? Kat peaks ju CO maha suruma!?
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 27.09.03 06:29
|
|
|
Ei tasu kohe mootorit lammutama hakata. Korralik diagnostika on alati abiks. Kui kõik kruvid õigesti paika keerata, vähenevad need näitajad kah nagu
nõiaväel.
Aga kohta kahjuks soovitada ei oska.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 27.09.03 06:30
|
|
|
enne CO mõõtmist lase kohapeal vabakäigul paar minutit pöördeid 5k pöörde peal.. äki aitab kah vähe sooled puhtaks lasta
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 27.09.03 17:44
|
|
|
õli võtab 1L/5000km, üks kat on vist seest tühi. teine peaks töötama.
kas diagnostikas keeratakse sel autol midagi paika? Hannes speedsterist ütles, et kõik kontrollib kompuuter ja suurt midagi keerata ei anna. võibolla
muidugi arvutiga saab midagi muuta aga kruvikaga küll mitte.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 28.09.03 06:22
|
|
|
Kui kõike reguleerib kompuuter, siis ei ole vist kruvikaga tõesti midagi peale hakata.
Sel juhul tuleks hakata otsima mõnda sellist andurit, mis korralikult ei tööta.
Aga diagnostika abil peaks ikkagi midagi teada saama.
|
|
|