Teema ülevaade |
janek
|
postitati 18.12.02 10:52 |
Sul vast ka anduri klemmid ära oksüdeerunud või lihtsalt mädanenud nagu minu autol oli Aga kõik on parandatav Andur mis saadab salongi
näidikule temperatuuri asub seal samas kus asub termostaat
|
ranz
|
postitati 29.11.02 01:19 |
Radika küljes olev andur paneb tööle vadi ventilaatorit, armatuuri näidiku jaoks on eraldi andur... kuid kui sul se vahest näitab ja vahest mitte siis
viga ikka miskites juhtmetes või midagi, andur hakkab tavaliselt valetama...
|
mark0
|
postitati 28.11.02 23:07 |
Kas see radika küljes olev andur annab signaali ka armatuuris olevale kellale? N.ö aju andur peaks kuskil mujal olema.
mark0@ temperatuuri näidik jamab, vahel näitab ja siis ei näita midagi
|
Ull
|
postitati 28.11.02 21:23 |
minul kipub selle anduri klemmid kergelt ära roostetama küljest nende talve sooladega, mis siis et asi vask a tavaliselt kevadeks on klemmid küljest
murdunud!!!
|
QUATTRO
|
postitati 28.11.02 20:53 |
krt,aga mitme otsaga andur sul radika küljes on?kui 3 otsaga siis on sul ilmselt1 kiirus ära surnud ja praegu töötab 2 kiirus ehk nn.avarii kiirus.
uuri järgi,uus andur ca.100.- koos tihendiga(tihend tuleb raudselt uus panna,kasvõi eraldi juurde osta kui pole komlektis)
|
cul
|
postitati 28.11.02 09:16 |
Puhta tosooli (veega segamatta) keemistemperatuur on 120C. Nii, et ei juhtu ka mitte midagi, kui temp. üle saja läheb, kuigi ilmselt on siis temp
andur nässus.
|
ranz
|
postitati 27.11.02 16:44 |
Ega passatil oli mul ka normaalne töö temperatuur 90 ja 100 peal hakkas vent tööle. Nende seierite järgi olen tuletanud et normaalne töötemperatuur on
täpselt keskel... kas siis seier täpselt sirgelt püsti või siis 90 kraadise nurga all, olenevalt siis millise seieriga tegu...
|
rass
|
postitati 27.11.02 13:29 |
mul tavaliselt 90 juures... piinamise korral jõuab 100 juurde ja siis hakkam tööle ka ventikas
|
QUATTRO
|
postitati 27.11.02 12:10 |
98c* on jumalast normaalne temperatuur.muretsemisex oleks siis põhjust kui temp juba sinna 106 kanti jõuab,jahutussüsteem on ju surve all ja surve all
ei tähenda 100c* veel midagi
|
ranz
|
postitati 27.11.02 07:19 |
Aga kui sa siin nagu termostaadi vahetusest räägid (miks seda muidu vahetada tahad üldse), siis äkki on see sul kinni paakunud miskis asendis ja
ringlus piiratud... siis ju ka kuumeneb üle. Kuigi 80 kohta ma ei tea on minu 100-l normaalne töötemperatuur kogu aeg nii 102C peal ja vent hakkab
tööle täpselt 104 peal
|
teints
|
postitati 26.11.02 17:55 |
Njah, seda minagi. Ainult nüüd uus mure . Kohapeal kipub mootor liiga kuumaks
minema ~98 kraadi. Sellisel juhul peaks ju radika ventikas tööle hakkama, kuid ei hakka. Kas mingi temp. andur on otsad andnud???
|
cul
|
postitati 25.11.02 15:11 |
Sai ka siin just termostaat ära vahetatud, ja seda andis teha ilma midagi maha võtmata (roolivõim, genekas, veepump). A kui tagantjärgi tark olla siis
oleks ehk lihtsam ja kiirem olnud need asjad maha võtta, sest sinna juurdepääsemine ja mikromillimeeter haaval lahtikeeramine oli kokkuvõteks hullem
kui kohe kõik oleks lahti võtnud.
Et siis tegemist Audi80 1.9E
|
kYbb
|
postitati 14.11.02 10:45 |
Igaks juhuks. Vaata, et jahutusvedeliku sissevalamisel ei unusta plokki täis valama st võta radika ülemine voolik radika küljest lahti ja vala plokk
jahutusvedelikku täis. Muidu õhutab ise jah.
|
QUATTRO
|
postitati 13.11.02 15:13 |
oleneb millal sa viimati vahetasid,kui 2 aastat tagasi siis kindlasti vaheta ära,kuna tosoolil on peale külmakindluse vaja ka veepumpa ja muid
organeid määrida.määrimisomadused on esimesed,mid otsa saavad.Õhutab ennast üldiselt ise see süsteem.(ära unusta paisupaagi korki kinni keerata)
|
teints
|
postitati 13.11.02 14:47 |
Kui termostaat ära vahetada, siis tuleb ju ka tosool vahetada. Kas süsteemi tuleb õhutada ka ja kui tuleb, siis kuidas?
|
teints
|
postitati 13.11.02 07:20 |
ahjaa, selle termostaadiga oli kaasas kaks kummirõngast ja üks pabertihend...
|
teints
|
postitati 13.11.02 07:19 |
Njah. Niipalju kui ma autot altpoolt uurisin, siis tuleb ära võtta roolivõim, mis on mingi katte küljes, mis varjab selle veepumba altpoolt ära. A see
kate on nagu kiik, käib ümber ühe poldi. Vot.
(Tegelikult vist tean kuidas asi käib, a lihtsalt kontrollisin)
|
ranz
|
postitati 12.11.02 23:43 |
2,0 audil igaljuhul ei saa alt ligi, roolivõim kohe ees, kui roolivõimu poleks saaks kahe poldi lahti- ja kinnikeeramise ja vooliku maha pea
pealepanemisega hakkama.
Aga ma kardan et sul tuleb siiski terve pump maha keerata... kindel küll ei ole kas sinu omal on nii (mootorid tegelt üpris sarnased) kuid minu
passatil tuli selle pärast ka genekas eest ära kõigepealt võtta, kaks ülemist polti otse selle taga
|
QUATTRO
|
postitati 12.11.02 21:45 |
tre
kle õiges suunas liigud.om küll veepumba all ja minuarust kui auto alla pääsemise võimalus,siis ei pea midagi alt ära kiskuma.
PS.kui ostad termostaadi siis vaata et seal oleks kaasas ka see kummirõngas ja kaane pingutusega ole ka ettevaatlik,kipub rsk kõverax vedama muidu
|
teints
|
postitati 12.11.02 21:30 |
Küsimus selline: kas Audi 80 90.a 1,8i termostaat asub veepumba all? Ja kas selleks, et sinna ligi pääseda, tuleb lahti kiskuda genekas ja
roolivõim?
Ette tänades teints
|