Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Termostaadi vahetus (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3633)
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 12.11.02 20:30 Tsiteeri
Termostaadi vahetus



Küsimus selline: kas Audi 80 90.a 1,8i termostaat asub veepumba all? Ja kas selleks, et sinna ligi pääseda, tuleb lahti kiskuda genekas ja roolivõim?
Ette tänades teints


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.11.02 20:45 Tsiteeri


tre
kle õiges suunas liigud.om küll veepumba all ja minuarust kui auto alla pääsemise võimalus,siis ei pea midagi alt ära kiskuma.

PS.kui ostad termostaadi siis vaata et seal oleks kaasas ka see kummirõngas ja kaane pingutusega ole ka ettevaatlik,kipub rsk kõverax vedama muidu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.02 22:43 Tsiteeri


2,0 audil igaljuhul ei saa alt ligi, roolivõim kohe ees, kui roolivõimu poleks saaks kahe poldi lahti- ja kinnikeeramise ja vooliku maha pea pealepanemisega hakkama.
Aga ma kardan et sul tuleb siiski terve pump maha keerata... kindel küll ei ole kas sinu omal on nii (mootorid tegelt üpris sarnased) kuid minu passatil tuli selle pärast ka genekas eest ära kõigepealt võtta, kaks ülemist polti otse selle taga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 13.11.02 06:19 Tsiteeri


Njah. Niipalju kui ma autot altpoolt uurisin, siis tuleb ära võtta roolivõim, mis on mingi katte küljes, mis varjab selle veepumba altpoolt ära. A see kate on nagu kiik, käib ümber ühe poldi. Vot.

(Tegelikult vist tean kuidas asi käib, a lihtsalt kontrollisin)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 13.11.02 06:20 Tsiteeri


ahjaa, selle termostaadiga oli kaasas kaks kummirõngast ja üks pabertihend...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 13.11.02 13:47 Tsiteeri


Kui termostaat ära vahetada, siis tuleb ju ka tosool vahetada. Kas süsteemi tuleb õhutada ka ja kui tuleb, siis kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.11.02 14:13 Tsiteeri


oleneb millal sa viimati vahetasid,kui 2 aastat tagasi siis kindlasti vaheta ära,kuna tosoolil on peale külmakindluse vaja ka veepumpa ja muid organeid määrida.määrimisomadused on esimesed,mid otsa saavad.Õhutab ennast üldiselt ise see süsteem.(ära unusta paisupaagi korki kinni keerata)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 14.11.02 09:45 Tsiteeri


Igaks juhuks. Vaata, et jahutusvedeliku sissevalamisel ei unusta plokki täis valama st võta radika ülemine voolik radika küljest lahti ja vala plokk jahutusvedelikku täis. Muidu õhutab ise jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 25.11.02 14:11 Tsiteeri


Sai ka siin just termostaat ära vahetatud, ja seda andis teha ilma midagi maha võtmata (roolivõim, genekas, veepump). A kui tagantjärgi tark olla siis oleks ehk lihtsam ja kiirem olnud need asjad maha võtta, sest sinna juurdepääsemine ja mikromillimeeter haaval lahtikeeramine oli kokkuvõteks hullem kui kohe kõik oleks lahti võtnud.
Et siis tegemist Audi80 1.9E


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 26.11.02 16:55 Tsiteeri


Njah, seda minagi. Ainult nüüd uus mure :(. Kohapeal kipub mootor liiga kuumaks minema ~98 kraadi. Sellisel juhul peaks ju radika ventikas tööle hakkama, kuid ei hakka. Kas mingi temp. andur on otsad andnud???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.02 06:19 Tsiteeri


Aga kui sa siin nagu termostaadi vahetusest räägid (miks seda muidu vahetada tahad üldse), siis äkki on see sul kinni paakunud miskis asendis ja ringlus piiratud... siis ju ka kuumeneb üle. Kuigi 80 kohta ma ei tea on minu 100-l normaalne töötemperatuur kogu aeg nii 102C peal ja vent hakkab tööle täpselt 104 peal:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.11.02 11:10 Tsiteeri


98c* on jumalast normaalne temperatuur.muretsemisex oleks siis põhjust kui temp juba sinna 106 kanti jõuab,jahutussüsteem on ju surve all ja surve all ei tähenda 100c* veel midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 27.11.02 12:29 Tsiteeri


mul tavaliselt 90 juures... piinamise korral jõuab 100 juurde ja siis hakkam tööle ka ventikas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.02 15:44 Tsiteeri


Ega passatil oli mul ka normaalne töö temperatuur 90 ja 100 peal hakkas vent tööle. Nende seierite järgi olen tuletanud et normaalne töötemperatuur on täpselt keskel... kas siis seier täpselt sirgelt püsti või siis 90 kraadise nurga all, olenevalt siis millise seieriga tegu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cul
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI Q

postitati 28.11.02 08:16 Tsiteeri


Puhta tosooli (veega segamatta) keemistemperatuur on 120C. Nii, et ei juhtu ka mitte midagi, kui temp. üle saja läheb, kuigi ilmselt on siis temp andur nässus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.11.02 19:53 Tsiteeri


krt,aga mitme otsaga andur sul radika küljes on?kui 3 otsaga siis on sul ilmselt1 kiirus ära surnud ja praegu töötab 2 kiirus ehk nn.avarii kiirus.
uuri järgi,uus andur ca.100.- koos tihendiga(tihend tuleb raudselt uus panna,kasvõi eraldi juurde osta kui pole komlektis)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 28.11.02 20:23 Tsiteeri


minul kipub selle anduri klemmid kergelt ära roostetama küljest nende talve sooladega, mis siis et asi vask a tavaliselt kevadeks on klemmid küljest murdunud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mark0
huviline



Registreerunud 04.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 28.11.02 22:07 Tsiteeri


Kas see radika küljes olev andur annab signaali ka armatuuris olevale kellale? N.ö aju andur peaks kuskil mujal olema.

mark0@ temperatuuri näidik jamab, vahel näitab ja siis ei näita midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.02 00:19 Tsiteeri


Radika küljes olev andur paneb tööle vadi ventilaatorit, armatuuri näidiku jaoks on eraldi andur... kuid kui sul se vahest näitab ja vahest mitte siis viga ikka miskites juhtmetes või midagi, andur hakkab tavaliselt valetama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janek
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: kuubik + "kaubik" + A3

postitati 18.12.02 09:52 Tsiteeri


Sul vast ka anduri klemmid ära oksüdeerunud või lihtsalt mädanenud nagu minu autol oli :mad: Aga kõik on parandatav :D Andur mis saadab salongi näidikule temperatuuri asub seal samas kus asub termostaat :P


.............
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]