Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janek

 postitati 18.12.02 10:52
Sul vast ka anduri klemmid ära oksüdeerunud või lihtsalt mädanenud nagu minu autol oli :mad: Aga kõik on parandatav :D Andur mis saadab salongi näidikule temperatuuri asub seal samas kus asub termostaat :P
ranz

 postitati 29.11.02 01:19
Radika küljes olev andur paneb tööle vadi ventilaatorit, armatuuri näidiku jaoks on eraldi andur... kuid kui sul se vahest näitab ja vahest mitte siis viga ikka miskites juhtmetes või midagi, andur hakkab tavaliselt valetama...
mark0

 postitati 28.11.02 23:07
Kas see radika küljes olev andur annab signaali ka armatuuris olevale kellale? N.ö aju andur peaks kuskil mujal olema.

mark0@ temperatuuri näidik jamab, vahel näitab ja siis ei näita midagi
Ull

 postitati 28.11.02 21:23
minul kipub selle anduri klemmid kergelt ära roostetama küljest nende talve sooladega, mis siis et asi vask a tavaliselt kevadeks on klemmid küljest murdunud!!!
QUATTRO

 postitati 28.11.02 20:53
krt,aga mitme otsaga andur sul radika küljes on?kui 3 otsaga siis on sul ilmselt1 kiirus ära surnud ja praegu töötab 2 kiirus ehk nn.avarii kiirus.
uuri järgi,uus andur ca.100.- koos tihendiga(tihend tuleb raudselt uus panna,kasvõi eraldi juurde osta kui pole komlektis)
cul

 postitati 28.11.02 09:16
Puhta tosooli (veega segamatta) keemistemperatuur on 120C. Nii, et ei juhtu ka mitte midagi, kui temp. üle saja läheb, kuigi ilmselt on siis temp andur nässus.
ranz

 postitati 27.11.02 16:44
Ega passatil oli mul ka normaalne töö temperatuur 90 ja 100 peal hakkas vent tööle. Nende seierite järgi olen tuletanud et normaalne töötemperatuur on täpselt keskel... kas siis seier täpselt sirgelt püsti või siis 90 kraadise nurga all, olenevalt siis millise seieriga tegu...
rass

 postitati 27.11.02 13:29
mul tavaliselt 90 juures... piinamise korral jõuab 100 juurde ja siis hakkam tööle ka ventikas
QUATTRO

 postitati 27.11.02 12:10
98c* on jumalast normaalne temperatuur.muretsemisex oleks siis põhjust kui temp juba sinna 106 kanti jõuab,jahutussüsteem on ju surve all ja surve all ei tähenda 100c* veel midagi
ranz

 postitati 27.11.02 07:19
Aga kui sa siin nagu termostaadi vahetusest räägid (miks seda muidu vahetada tahad üldse), siis äkki on see sul kinni paakunud miskis asendis ja ringlus piiratud... siis ju ka kuumeneb üle. Kuigi 80 kohta ma ei tea on minu 100-l normaalne töötemperatuur kogu aeg nii 102C peal ja vent hakkab tööle täpselt 104 peal:)
teints

 postitati 26.11.02 17:55
Njah, seda minagi. Ainult nüüd uus mure :(. Kohapeal kipub mootor liiga kuumaks minema ~98 kraadi. Sellisel juhul peaks ju radika ventikas tööle hakkama, kuid ei hakka. Kas mingi temp. andur on otsad andnud???
cul

 postitati 25.11.02 15:11
Sai ka siin just termostaat ära vahetatud, ja seda andis teha ilma midagi maha võtmata (roolivõim, genekas, veepump). A kui tagantjärgi tark olla siis oleks ehk lihtsam ja kiirem olnud need asjad maha võtta, sest sinna juurdepääsemine ja mikromillimeeter haaval lahtikeeramine oli kokkuvõteks hullem kui kohe kõik oleks lahti võtnud.
Et siis tegemist Audi80 1.9E
kYbb

 postitati 14.11.02 10:45
Igaks juhuks. Vaata, et jahutusvedeliku sissevalamisel ei unusta plokki täis valama st võta radika ülemine voolik radika küljest lahti ja vala plokk jahutusvedelikku täis. Muidu õhutab ise jah.
QUATTRO

 postitati 13.11.02 15:13
oleneb millal sa viimati vahetasid,kui 2 aastat tagasi siis kindlasti vaheta ära,kuna tosoolil on peale külmakindluse vaja ka veepumpa ja muid organeid määrida.määrimisomadused on esimesed,mid otsa saavad.Õhutab ennast üldiselt ise see süsteem.(ära unusta paisupaagi korki kinni keerata)
teints

 postitati 13.11.02 14:47
Kui termostaat ära vahetada, siis tuleb ju ka tosool vahetada. Kas süsteemi tuleb õhutada ka ja kui tuleb, siis kuidas?
teints

 postitati 13.11.02 07:20
ahjaa, selle termostaadiga oli kaasas kaks kummirõngast ja üks pabertihend...
teints

 postitati 13.11.02 07:19
Njah. Niipalju kui ma autot altpoolt uurisin, siis tuleb ära võtta roolivõim, mis on mingi katte küljes, mis varjab selle veepumba altpoolt ära. A see kate on nagu kiik, käib ümber ühe poldi. Vot.

(Tegelikult vist tean kuidas asi käib, a lihtsalt kontrollisin)
ranz

 postitati 12.11.02 23:43
2,0 audil igaljuhul ei saa alt ligi, roolivõim kohe ees, kui roolivõimu poleks saaks kahe poldi lahti- ja kinnikeeramise ja vooliku maha pea pealepanemisega hakkama.
Aga ma kardan et sul tuleb siiski terve pump maha keerata... kindel küll ei ole kas sinu omal on nii (mootorid tegelt üpris sarnased) kuid minu passatil tuli selle pärast ka genekas eest ära kõigepealt võtta, kaks ülemist polti otse selle taga
QUATTRO

 postitati 12.11.02 21:45
tre
kle õiges suunas liigud.om küll veepumba all ja minuarust kui auto alla pääsemise võimalus,siis ei pea midagi alt ära kiskuma.

PS.kui ostad termostaadi siis vaata et seal oleks kaasas ka see kummirõngas ja kaane pingutusega ole ka ettevaatlik,kipub rsk kõverax vedama muidu
teints

 postitati 12.11.02 21:30
Küsimus selline: kas Audi 80 90.a 1,8i termostaat asub veepumba all? Ja kas selleks, et sinna ligi pääseda, tuleb lahti kiskuda genekas ja roolivõim?
Ette tänades teints

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]