Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Piret

 postitati 03.10.03 07:12
No ega ma siis sõidu pealt D-lt 1-le ei raiu ja möödasõiduks vajutan lihtsalt korra gaasi põhja ja auto on piisavalt tark ehitatud, et ta ise selle peale käigu allapoole vahetab. Aga siiani pole see 1-2-3-D küll midagi halba teinud - ega ma ju piirajasse ei lase. Ja takistus jah 2-lt 1-le.
Milleks siis selline võimalus autole üldse on peale ehitatud? Siis oleks võinud olla ju vabalt D-sõiduks ja 1-mudas müttamiseks...
Tomm

 postitati 02.10.03 14:41
audi C4 siis takistus ainult 2 ->1
Ülejäänd liigub vabalt, vahemalt minu autol küll.
andres

 postitati 02.10.03 14:30
Miks ma seda 1-2-3 küsin on see, et D->3 ja vastupidi liigub kang vabalt. Aga 3->2 pead ju kangi alla suruma, ehk ületama seatud takistuse. Mulle üks tüüp kunagi väitis, et kui saab vabalt liigutada, st. et ei pea midagi vajutama / suruma, siis neid operatsioone võib teha töötava mootori ning liikuva autoga ehk siis sõidult. Aga liigutused, mis nõuavad nö lisa opertasioone (vajuta/suru), ei tohi sõidult teha.
Ega ei raiu ju sõidult Parkingule või edaspidi liikutes Reversile:D
QUATTRO

 postitati 01.10.03 16:22
Omal oli kogemus Chevu militaryga.Talvel ntx libedaga sai seisma hulga kiiremini kui tõmbasid D pealt otse 1 peale ja samal ajal tippisid ka kergelt pidurit,rattad plokki ei kisu oceselt ja pidurdusmaa oli ikka julmalt lühem.Asfaldil nii aga teha ei tohi.
Ja selle käikude lappamise kohta,mõistuse piires ei ole hullu aga ega see kasti reduktoritele ja eriti hüdrosidurile nüüd hästi küll ei mõju
andres

 postitati 01.10.03 16:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja Piret
Ja siis on ka mõningates olukordades hea, kui turbomootor autol. Nt jäärajal, muidu auto väga uimane. Ja kiirendusel muidugi, OMC'l ma niimoodi sõitsingi 1-2-3-D, muidu oleks mingi 150 sisse saand 206 asemel.


Kas võib vahertada 1-2-3-D?
Saan aru, et 3-D ja vastupidi pigem kiirendmisel möödasõiduks, kasutan pidevalt, aga 1-2 ning edasi 3 - kas nii tohib kasutada?
mulds

 postitati 30.09.03 22:01
sry, et rumal k6simus. Saan aru, et j22rajal hea, hoiab p66rded 6leval.
Samas autom. kastiga isenditega, mida proovinud olen ei ole k6ll probleemi olnud, et vahetab k2iku enne punast tahhol, kui gaasi p6hjas hoida?
V6i tekitatakse j6uk2ikudega kuidagi parem r6hk sidurile(haagib paremini).
Oma teooria see, et k2ikude 6lekanded ikka samad ju?
V6i siiski see, et 1, 2, 3, peal saad ise l6ppmomendi valida enne piirajat, kui see muidugi on tehase standardi j2rgi.
Piret

 postitati 30.09.03 16:08
Ja siis on ka mõningates olukordades hea, kui turbomootor autol. Nt jäärajal, muidu auto väga uimane. Ja kiirendusel muidugi, OMC'l ma niimoodi sõitsingi 1-2-3-D, muidu oleks mingi 150 sisse saand 206 asemel.
MaQQu

 postitati 30.09.03 15:59
just, ka maastikul, ühesõnaga kui on vaja, et kast ei lappaks oma käike üles alla, vaid hoiaks kindlal tasemel.. aga jõudu nüüd küll "1"-l rohkem pole, kui "D"-l...
mulds

 postitati 30.09.03 15:57
sundkäigud, ehk rahvakeeli ka jõukäigud.
pigem kasu neist maastikul, järskudel tõusudel, raske haagis vms. Mõningates olukordades lihtsalt vaja, et saaks mootoril stabiilselt jõu taga hoida ilma, et kast käike lappama hakkaks.

Muidugi kui raha mujale panna ei ole, võib ka automaatkastiga sundkäikudega manuaali mängida :D
Tomm

 postitati 30.09.03 15:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Tsitaat:
Esialgne postitaja Tomm
Küsimus siis automaadi meestele.
Nimelt tekkis üks päev huvi selle vastu mida need numbrid seal 1 2 3 seal täpselt tähendavad.
Tean ,et need on sund käigud, aga tahaks teada ,mida nendega ka teha saab,millal neid oleks kõige mõtekam kasutada, et asjast ka kasu oleks.


olen kuulnud nii üht kui teist, aga ise arvan et pmst vaja neid vaid nn "peenestamiseks"... et lased ühe käigu päris päris lõpuni.... või on vaja hoida mingis liiklussituatsioonis mingit kindlat pööretevahemiku, et siis startida... tavaliselt kipud automaatika ikka pöördeid madalal hoida... Ise eriti tihti ei kasuta, aga mõnel harval korral on ka kasuks tulnud...


Kas siis nr. 1 saab ainult esimese lõpuni lasta.
Ja kas siis nr. 3 lülitab siis 1, 2 kuni kolmandani.
Kas on ka kuskil maastikul nt. lumes , poris
kinnijäämisel(quattro mehed manuaaliga muigavad:)) mõtet kasutada nr.1 ,D asemel, kas mingid jõu erinevused ka on.
MaQQu

 postitati 30.09.03 15:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Tomm
Küsimus siis automaadi meestele.
Nimelt tekkis üks päev huvi selle vastu mida need numbrid seal 1 2 3 seal täpselt tähendavad.
Tean ,et need on sund käigud, aga tahaks teada ,mida nendega ka teha saab,millal neid oleks kõige mõtekam kasutada, et asjast ka kasu oleks.


olen kuulnud nii üht kui teist, aga ise arvan et pmst vaja neid vaid nn "peenestamiseks"... et lased ühe käigu päris päris lõpuni.... või on vaja hoida mingis liiklussituatsioonis mingit kindlat pööretevahemiku, et siis startida... tavaliselt kipud automaatika ikka pöördeid madalal hoida... Ise eriti tihti ei kasuta, aga mõnel harval korral on ka kasuks tulnud...
Tomm

 postitati 30.09.03 15:15
Küsimus siis automaadi meestele.
Nimelt tekkis üks päev huvi selle vastu mida need numbrid seal 1 2 3 seal täpselt tähendavad.
Tean ,et need on sund käigud, aga tahaks teada ,mida nendega ka teha saab,millal neid oleks kõige mõtekam kasutada, et asjast ka kasu oleks.
QUATTRO

 postitati 11.09.03 19:07
Mul oli 200 typ 43,mille sidur ilmutas esimesed väsimusmärgid alles 420 tuhande juures.
Sees oli originaal ja korv ja poldid olid värvikoodiga kinni,samuti pold kast maas käinud.
Laiali jooksis hoopis diffri satelliitide sõrm ja seoses sellega sai ka sidur tookord vahetatud.Ketas ja ka korv olid selleks ajaks omadega juba otsas ka.
Nii et vähem libistamist ja rohkem sõitu,kestab see sidur küll.
martinjev

 postitati 11.09.03 07:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Oleneb kastist auto all mida sa pukseerid tahad... sest osadel kastidel aetakse õli ringi just kardaani-/pooltelgedepoolsest otsast... et kui autot pukseerida käib see seal ringi ja kast saab ilusti õlitatud (kuidagi nii oli) aga kui kindel ei ole siis jah... ei tastu eriti pukseerida küll.


audi õlipump saab omad pöörded hoorattalt, niiet pukseerides seisva mootoriga õlitust pole
martinjev

 postitati 11.09.03 07:42
mul just praegu oma kogemu asjast. kadus ära neljas käik. mõtsin et mis seal ikka, proovin ise lahti võtta, kuna manuaalkott olemas ja kui ei saa korda siis ehitan ymber. võtsin lahti, pole seal midagi nii hullu keerulist. minumeelest lihtsam kui manuaali harutamine. aga jupid mis vaja läks maksid 3kilo. yks friktsioonketas 200, metallketas 160, kolb 800 ja veel muid vidinaid. ja igasugu erivõtmeid on kah vaja.
kuskilt netist lugesin et automaadid kestavad samakaua kui manuaalil sidurid, niiet sellejutu järgi siis ikka ei kesta kauem kui manuaal.
ja vel. omad kogemused ausaltöeldes ytlevad kyll et VAG just parimaid automaate ei tee:(
ranz

 postitati 11.09.03 07:04
Oleneb kastist auto all mida sa pukseerid tahad... sest osadel kastidel aetakse õli ringi just kardaani-/pooltelgedepoolsest otsast... et kui autot pukseerida käib see seal ringi ja kast saab ilusti õlitatud (kuidagi nii oli) aga kui kindel ei ole siis jah... ei tastu eriti pukseerida küll.
MaQQu

 postitati 10.09.03 21:35
kirjutan siis veel siia veic.. Jah, pean ka quattromehega nõustuma.. kui veidikenegi hoolduse pealt "rihma lõdvaks" lasta, on kast varsti õhtal, retsimisest rääkimata... Et siis kindlasti mitte teha sama trikki, mis manuaali puhul popp on, et tagurpidi sõites/kulgedes/veeredes järsku drive sisse ja lapatsit.. see mõjub kastile fataalselt.. mõned korrad elab üle, aga.... teiseks ei ole kunagi mõtet foori taga oodates neutrali peale (loomulikult mitte ka Parkingu peale) lükata... Mees, kes minu eelmist kasti remnontis, ütles konkreetselt - hommikul drive sisse, foori juures sõtkud pidurit või kui ei viitsi, tõmbad kässari peale ja neutrali-parkingu lükkad alles õhtul sisse... Paljud teavad õnneks, et automaati ei tohi eriti pukseerida.. ise olen sõitnud ca 30-40 km 70-nega ja kast elab veel, üldiselt soovitatakse sõita max 60 km/h.. Ja töötava mootori korral pole samuti eriti soovitav neutraliga kulgeda (suuremates kogustes siis) kuna õlitus pidi nigelavõitu olema...
quattromees

 postitati 10.09.03 20:02
Vòin tunnistada, et automaatkast lòppeb, kui idioot OLLA! Omad vitsad!:(:(
sam

 postitati 10.09.03 18:01
samuti automaatkasti omanik, auto`87a. ja pole mingeid probleeme.
MaQQu

 postitati 09.09.03 22:24
Kahe automaatkastiga Audi omanikuna olen Q jutuga 100% nõus... Ostes oleks vaid mõned asjad vaja üle vaadata...

Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Idioodi käes on ka manuaal nõrk koht.
Üldiselt on automaatkast tunduvalt töökindlam kui manuaal,kuid see kast nõuab et hooldustest tuleb korralikult kinni pidada ja kasutada tehase poolt ettenähtud õlisid.
Muidugi vennadkes proovivad siin sundesimesega ketsi ringisaada ja siis seletavad et kle su kast on pees,et rattad ringi ei käi ja kast libiseb võiksid ennast maha tappa.
Korralik hooldus ja see kast sõidab rahulikult 500 000 maha.
Jutt et automaadi remont on kallis on ka jama,reeglina on automaadi remont mitmeid kordi odavam kui manuaalil,kus iga sünkro maksab 600,+laagrid ja muu jama

QUATTRO

 postitati 09.09.03 20:41
Idioodi käes on ka manuaal nõrk koht.
Üldiselt on automaatkast tunduvalt töökindlam kui manuaal,kuid see kast nõuab et hooldustest tuleb korralikult kinni pidada ja kasutada tehase poolt ettenähtud õlisid.
Muidugi vennadkes proovivad siin sundesimesega ketsi ringisaada ja siis seletavad et kle su kast on pees,et rattad ringi ei käi ja kast libiseb võiksid ennast maha tappa.
Korralik hooldus ja see kast sõidab rahulikult 500 000 maha.
Jutt et automaadi remont on kallis on ka jama,reeglina on automaadi remont mitmeid kordi odavam kui manuaalil,kus iga sünkro maksab 600,+laagrid ja muu jama
margus

 postitati 09.09.03 20:16
Olen kuulnud paari tuttava käest, et Audi autom. kastid ei ole just nii head. Eriti just 10-15 aastat vanadel mudelitel. Endal suht igasugune teadmine automaatide kohta puudub ja tahaks kuulda midagi tarke. Nimelt tahab ta osta omale autot ja kohe kindlasti automaadiga. Soovitasin siis talle mõnda Audit(a la 80, B4), aga ta ikka ei taha automaadiga, sest Audidel see suht nõrk. Ei oska kohe suurt midagi öelda selle peale :S

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]