Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: arakas2424[/i] [quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Tere, olen ka oma treseri lõpuks tööle saanud. Oli probleem auto tühikäiguga ja kiirendusega, nimelt käima läks kuid töötas ainult 1 min. ja siis suri välja. Probleem oli siis vales küttesegus, pritsepea juures on üks väike kuuskant polt kust tuli kütust juurde keerata. Kui ülevaatusele lähete siis võtke kindlasti pikk kuuskant kaasa millega saate ülevaatusel co õigeks keerata. Nüüd mootor enamvähem käib, kõrvaldada tuleb veel drosselklapi ja sisselaske kollektori vahelise tihendi leke. Kui kõik korras siis tõstaks rõhku väheke :) Kohutavalt häirib mootorist tulev heli mille tõttu ei taha sõita eriti nimelt plokikaanest tuleb mingi kigin või ümin. Kas nüüd nukkvõll ei saa õlitust, nukaraam on kulunud või on hammasrihm liiga pingul? On kellelgi kogemusi sellise asjaga? [/quote] Soovitan soojalt see kuuskant taskus hoida ja see sinna jättagi:D See pisike kruvi seal on ikka mootori elu tähtsa organi juhtimiseks.Kõik mootori haigused algavadki sealt,et keeratakse seda siia ja sinna.Kui juurde keerad ei ole veel katastroof,peale märgade küünalde,tohutu pena kulu,ja puterdava mootori.Aga kui nüüd maha keerad segu,et ülevaatusel oma co väiksemaks saada,siis ju ülerõhu all jääb segu lahjaks, veel hullem kui veel tõstetakse rõhku ja segu järgi ei anta.Üle rõhu all jääb siis juba korralikult nälga tekib detonatsioon ja see teeb pahandust pärast pole muud kui sulanud kolvid.:P Kigina kohta niipalju.Vaata kõigepealt järgi ,et rihma kaitseplekk ei käi vastu nukkvõllirihma ratast.Teiseks vaata üle rihma pingutus äkki on liiga pingul.Kolmandaks kontrolli tugirulli ehk see krigiseb.Kui need on korras ja ikka vingub ja kigiseb siis klapikammbri kaan maha ja nukk pealt maha saab nukaraamide tervisliku olukorra ära kontrollida.Omal on elus ,ette tulnud vähene õlitus ülesse nukale ja teisel kaanel 2 purunenud nukka raami . Ei muud kui näpud õliseks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]