Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Tundub, et ma olen ainuke 10v turbo mees alles jäänud või siis keegi ei loe enam seda teemat aga ma ei jäta jonni. Eelmise 200 pöörete probleemi leidsin üles nimelt seda jama põhjustas hooratas. Panin oma teisele 200 sama hooratta ja sama jama, kahte hooratast võrreldes oli probleemi põhjustanud hoorattal hambad ümarad kuid uuel on hambad kandilised. Ventilaatori jama lahendasin ka osaliselt ära, ventilaatori relee oli vigane kuid nüüd hakkab jahutusvent koheselt väiksema võimsusega tööle, ilmselt on viga kas multi switch anduris või ploki taga olevas thermotime switchis. Mootori tühikäigu ja kiirendusega on endiselt sama jama: Külmalt käima pannes töötab u. 1 minut mispeale hakkavad pöörded kõikuma kuni sureb välja. Jalga gaasil hoides mootor soojaks ajada jääb auto tööle kuid pöörded kõiguvad 800-1200 pööret stabiilselt. Kiirendus on kehva. Vahetanud olen: Tühikäigu mootor, warmup valve, tühikäigu lüliti drosselklapil, 2 temperatuuri andurit (1 juhtmega plokil ja 2 juhtmega jahut. väljavõtte peal plokist), tühikäigu relee, mootori aju, pihustid said remonditud, vaakumlekkeid sai kõrvaldatud kuid viga ikka alles. Vahetasin ka kütusepumpa kasutatud vastu mis ei ole ka kõige parem. Tühikäigul on surve 5.6 bar. ja täisgaasil on 4.5bar. Käivitamisel 4.1bar. auto väljasuremise ajal on 5.6bar. seega pump on ilmselt kehva kuid see ei ole arvatavasti vea põhjus kuna väljasuremise ajal on surve piisav? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.6%
- SQL:
70.4%
]