Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kaits[/i] Selle auto aju peaks tegema fuel cut'i 0.8bar peal. Kui ta seda ei tee, siis järelikult oled kuidagi aju lollitanud, et ta ei näeks tegelikku rõhku? Sel juhul on võimalus, et aju ei saa enam süüte regullimisega hakkama ja tekib mingi vastuolu, mis väljendubki paukumisega. Enne kui MAP-i minev voolik läbi lasi, oli seis ehk enam-vähem ajule sobivas reguleerimise piires, aga pärast vooliku parandamist enam mitte? Mäletan, et kellegil (kahjuks ei mäleta kellel) oli sarnane seis samasuguse autoga ja temal osutus aju ise vigaseks. Ca. 3500rpm peal tegi aju süüte katkestuse - pauguga leek summutist väljas... :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.2%
- SQL:
72.8%
]