Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tamar[/i] Unustasingi mainida et selle K04 hind on päris krõbe :D ja lõhkuma ei hakka seal ükski turbo midagi. Ainukene asi mis seal juhtuda võib on fuel cut liiga suure rõhu puhul ja turbolag liiga suure kuumakoja puhul, mida jällegi omakorda annab korrigeerida. [/quote] Kas tõesti? Originaalseadega tõesti ehk mitte, sest asi on avariire˛iimis kohe. Kui aga seal nobenäpud chippimas on käinud ning kõik kaitse välja lülitatud on, siis laseb mootori vägagi kiirelt lilleks, kuna pihustid ja pump saavad otsa. Mis GT28RS puutub, siis seal on pakendamise küsimus üsna probleemne. Mitte midagi ei sobi ju. Igal juhul tuleb K04 lihtsam ja odavam kokkuvõttes paigaldada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.5%
- SQL:
74.5%
]