Teema ülevaade |
tarts200
|
postitati 04.08.03 18:20 |
to quattro: sellest ise juba suur abi-eriti sinu nõuannetest
|
QUATTRO
|
postitati 04.08.03 17:50 |
Nõu saan anda ja ka mikromeetrite ja rihtlattidega saan abi pakkuda,kuid tegemist ei vea välja kuna omal auto värvimine hakkab lähiajal.
|
tarts200
|
postitati 04.08.03 17:42 |
ega midagi muud kui tuleb hakata raha koguma. ja peab hakkama kirjandust otsima sest, tuleb ikka oma kätega teha
|
Rallymees
|
postitati 04.08.03 07:52 |
mine vaata ise mis see koht on...
http://www.gefi.ee/
|
allans
|
postitati 04.08.03 07:48 |
mis koht see gefi on?
|
laur4
|
postitati 03.08.03 10:17 |
Enda seisukoht on veel see, et kui romulast mootori ostad, siis ainult sõitmiseks. Kui sellises vanuses mootorit kasvõi igaks juhuks kohe natuke
remontida tahad, siis avastad kiiresti, et ka seal on niiiiii paljud asjad kulunud ja vajavad vahetust ja remondisumma kasvab ikkagi suureks.
Kui tahad autoga veel ise kauem sõita, siis parem kannata see valus väljaminek ära ja remondi võimalusel oma mootor. Saad kauem ja muretumalt kestva
tulemuse.
|
laur4
|
postitati 03.08.03 10:11 |
Omal kogemusi sellise sama aasta mootori remondiga. Kuna kolvigrupp oli liiga kulunud, siis osutus mõttetuks selle mootori remont. Samas ei pruugi see
Sul nii olla. Seega tuleks mootor enne lahti võtta ja välja selgitada, palju seal edaspidi kasutatavat materjali on. Sellises vanuses mootor vajaks
kindlasti rõngaid, vändalihvi koos saaledega, plokikaanelihvimist ja korralikku tihendit (QUATTRO sõnul ka plokikaane polte), klapisääretihendeid ja
tõenäoliselt uusi juhtpukse ning võibolla klappe, kõiki simmereid ja suurt kogust tihendeid ning rihmu. Osad kokku 10 kilo alla. Odavate osadega seda
motorit remontida ei ole mõtet. Pluss töö. Ennast välja ei paku ajapuuduse tõttu (ja lisaks olen teinud siiani kõiki asju vaid endale, teistele
tegemise kogemus puudub).
Teine võimalus on romulast mootor. Mingi aeg tagasi oli Männiku lammutuses 121kW MC mootor 6 kilo ja Gefis samasugune 3. Ise ostsime lõpuks ka 3
kilo eest kasutatud saksa mootori ja peale esimest sõitu tunduvad vaid klapisääretihendid kulunud olevat.
Lähemalt on samast asjast kirjutatud kevade paiku teema 200T mootor (vist oli selline) all. Lisaks mäletan, et Sul endal oli tollal ka sarnane teema
üleval. Loe ka neid.
|
tarts200
|
postitati 30.07.03 20:02 |
kas siin klubis oleks keegi hea inimene kes teeks mootoriremondi kohta hinnapakkumise või ka remondi(ise seda asja eriti ei jaga kahjuks) :autoks
84a. 200 ; mootoriks KG (134kw)-oleks vaja vahetada rõngad,saaled,simmerid,rihmad jne?
ja kui on keegi selle hirmkalli töö juhtumisi teinud-äkki jagab oma kogemusi?
ette tänades
|
|