Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarts200

 postitati 04.08.03 18:20
to quattro: sellest ise juba suur abi-eriti sinu nõuannetest:)
QUATTRO

 postitati 04.08.03 17:50
Nõu saan anda ja ka mikromeetrite ja rihtlattidega saan abi pakkuda,kuid tegemist ei vea välja kuna omal auto värvimine hakkab lähiajal.
tarts200

 postitati 04.08.03 17:42
ega midagi muud kui tuleb hakata raha koguma. ja peab hakkama kirjandust otsima sest, tuleb ikka oma kätega teha:)
Rallymees

 postitati 04.08.03 07:52
mine vaata ise mis see koht on...

http://www.gefi.ee/
allans

 postitati 04.08.03 07:48
mis koht see gefi on?
laur4

 postitati 03.08.03 10:17
Enda seisukoht on veel see, et kui romulast mootori ostad, siis ainult sõitmiseks. Kui sellises vanuses mootorit kasvõi igaks juhuks kohe natuke remontida tahad, siis avastad kiiresti, et ka seal on niiiiii paljud asjad kulunud ja vajavad vahetust ja remondisumma kasvab ikkagi suureks.
Kui tahad autoga veel ise kauem sõita, siis parem kannata see valus väljaminek ära ja remondi võimalusel oma mootor. Saad kauem ja muretumalt kestva tulemuse.
laur4

 postitati 03.08.03 10:11
Omal kogemusi sellise sama aasta mootori remondiga. Kuna kolvigrupp oli liiga kulunud, siis osutus mõttetuks selle mootori remont. Samas ei pruugi see Sul nii olla. Seega tuleks mootor enne lahti võtta ja välja selgitada, palju seal edaspidi kasutatavat materjali on. Sellises vanuses mootor vajaks kindlasti rõngaid, vändalihvi koos saaledega, plokikaanelihvimist ja korralikku tihendit (QUATTRO sõnul ka plokikaane polte), klapisääretihendeid ja tõenäoliselt uusi juhtpukse ning võibolla klappe, kõiki simmereid ja suurt kogust tihendeid ning rihmu. Osad kokku 10 kilo alla. Odavate osadega seda motorit remontida ei ole mõtet. Pluss töö. Ennast välja ei paku ajapuuduse tõttu (ja lisaks olen teinud siiani kõiki asju vaid endale, teistele tegemise kogemus puudub).
Teine võimalus on romulast mootor. Mingi aeg tagasi oli Männiku lammutuses 121kW MC mootor 6 kilo ja Gefis samasugune 3. Ise ostsime lõpuks ka 3 kilo eest kasutatud saksa mootori ja peale esimest sõitu tunduvad vaid klapisääretihendid kulunud olevat.
Lähemalt on samast asjast kirjutatud kevade paiku teema 200T mootor (vist oli selline) all. Lisaks mäletan, et Sul endal oli tollal ka sarnane teema üleval. Loe ka neid.
tarts200

 postitati 30.07.03 20:02
kas siin klubis oleks keegi hea inimene kes teeks mootoriremondi kohta hinnapakkumise või ka remondi(ise seda asja eriti ei jaga kahjuks) :autoks 84a. 200 ; mootoriks KG (134kw)-oleks vaja vahetada rõngad,saaled,simmerid,rihmad jne?
ja kui on keegi selle hirmkalli töö juhtumisi teinud-äkki jagab oma kogemusi?:)
ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.0% - SQL: 48.0%]