Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mag

 postitati 23.07.03 22:14
Täna siis käisin jälle ülevaatust tegemas ja ennäe imet pidurite erinevus ainult 2%:o kuigi asi jäi nii nagu oli minu eelmises postituses.
Matti

 postitati 20.07.03 08:39
Klotsid kruustangi vahele ja õhuke kiht raspliga maha.Trummelpiduri klotsidel tekib kuumenedes friktsioonkattele klaasjas kiht,mis on libe ja vähendab oluliselt pidurdusjõudu.
mag

 postitati 18.07.03 18:04
Vahetasin klotside vedrud ja rattalaagrid(mis nagunii undasid veits). Vanad jäid käsipiduri tross, kiilud ja trummlid. Kiilud tegin ideaalselt puhtaks, silmaga erinevust ei märganud. Aga f**k ikka sama lugu, vasak pool võtab kummi asfaldi peal vilisema parem aga ei.
Samuti kui ratas maast lahti tõsta ja pöörlema panna ning käsipiduri trossi käega väänata/painutada siis samuti vasak pidur võtab lihtsamini ratta seisma kui parem.
Järgmisena on vist plaanis trumlid ringi tõsta. Ja kässari tross vahetada.
Kas oskab keegi veel midagi soovitada?
Ja kui mitu korda reaalselt see splint väänamist kannatab? Kui see peaks katki minema siis võin vist tagumise rattata jääda paraja lennu pealt või kurvis. Ja kindlasti paljust muustki huvitavast ilma.
mag

 postitati 17.07.03 15:28
Velje sain kätte nii, et keerasin poldid veits lahti, tegin paar kiiremat tiiru.
Trossi kinnitada üritasin samuti enne kui klotsid paigas kuid siiski ilge n*ss, kahed näpitsad, ühed peenete otstega. Ühtedega sikutsin trossi ja teistega hoidsin trossi katvat vedru-rüüsi tagasi ja kui oleks kolmas käsi seda klotsi sinna trossi külge kinnitamas siis oleks olnud lihtsam aga eelnevalt fikseerisin klotsi nii et see ei liikunud ja toppisin trossi paigale.
Jürarrak

 postitati 17.07.03 13:58
velje eemaldamiseks kasutada guvaldat :D

Trossi saad regullida põhja alt, seega kui tõstuki peal auto ple siis ilge k..p see saab olema. trossi saab niisama kah taha haakida, ilma et maha regullida. Mina tegin nii trossiga: haagid trossi enne klotsi paigaldamist klotsi küljes oleva hoova taha ja alles siis klots paika.
mag

 postitati 17.07.03 12:38
Kuidas seda käsipiduri trossi otsa sinna tagasi saada kõige lihtsamini, tross on pingul ja üksinda seda tagasi saada on ilge n*ss.
Kas seda trossi kuidagi sealt salongist kangi juurest lõdvemaks lasta kah saab või on see sumbuti toru all ainuke koht selle jaoks?
Ja kuidas soovitate trumli peale kinni jäänud velge lahti kangutada?
ACE16V

 postitati 16.07.03 19:33
mul oli ka sama plobla, kuid põhjuseks nagu selgus kinnikiilunud käsipiduri tross. muidugi sai koos trossidega ka klotsid ja vedrud vahetet ja nüüd oi,oi,oi....saab asfaldil kässariga "risti lasta" ja pidurdusjõudude erinevust mingid 10%...trumlid jäid ju vanad.
QUATTRO

 postitati 16.07.03 11:05
Abiks oleks asja ideaalselt puhtaks tegemine,kuna määrdel on omadus igast saasta omale külge kiskuda ja siis muutub see elu seal piduritrumlis siukseks liimiseks.Samuti on olnud juhuseid kus vedru on lihtsalt liiga nõrk et kiilu alla tõmmata.Ja sel kiilul on ka siuksed pisikesed hambad sees,need võiks ka noaotsaga puhtaks urgitseda ntx.
mag

 postitati 16.07.03 10:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel.

See kiil peakski ju reguleerima erinevat klotside ja trumli kulumist kulumist, seega siis esmajärgus peaks vaatama seda kiilu. Mida peaks tegema, määrima millegiga äkki?
QUATTRO

 postitati 16.07.03 09:39
tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel.
allans

 postitati 16.07.03 09:38
eks küsimus ole ikka suportites pidurdavad mõlemad aga lõppjõud on ilmselt erinev,vägapalju ei tohiks see klotside kulumisel rolli mängida sest ega sa kogu aeg ju täie jõuga pedaali talla
mag

 postitati 16.07.03 09:32
Käisin pidureid testimas ja tuli välja, et tagumistel piduritel on erinevus: seisupiduritel 45% ja sõidupiduritel 37%. Mõlemal juhul on parem pool nõrgem. Piduriklotsid on mõlemal pool vahetatud samaaegselt eelmisel sügisel(trummelpidurid). Milles võib viga olla kui klotsid on ka ühepalju mõlemal pool kulunud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]