mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 16.07.03 08:32
|
|
|
Ülevaatus ja pidurite erinevus
Käisin pidureid testimas ja tuli välja, et tagumistel piduritel on erinevus: seisupiduritel 45% ja sõidupiduritel 37%. Mõlemal juhul on parem pool
nõrgem. Piduriklotsid on mõlemal pool vahetatud samaaegselt eelmisel sügisel(trummelpidurid). Milles võib viga olla kui klotsid on ka ühepalju mõlemal
pool kulunud.
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.03 08:38
|
|
|
eks küsimus ole ikka suportites pidurdavad mõlemad aga lõppjõud on ilmselt erinev,vägapalju ei tohiks see klotside kulumisel rolli mängida sest ega sa
kogu aeg ju täie jõuga pedaali talla
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.07.03 08:39
|
|
|
tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse
siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab
pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel.
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 16.07.03 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse
siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab
pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel. |
See kiil peakski ju reguleerima erinevat klotside ja trumli kulumist kulumist, seega siis esmajärgus peaks vaatama seda kiilu. Mida peaks tegema,
määrima millegiga äkki?
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.07.03 10:05
|
|
|
Abiks oleks asja ideaalselt puhtaks tegemine,kuna määrdel on omadus igast saasta omale külge kiskuda ja siis muutub see elu seal piduritrumlis
siukseks liimiseks.Samuti on olnud juhuseid kus vedru on lihtsalt liiga nõrk et kiilu alla tõmmata.Ja sel kiilul on ka siuksed pisikesed hambad
sees,need võiks ka noaotsaga puhtaks urgitseda ntx.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 16.07.03 18:33
|
|
|
mul oli ka sama plobla, kuid põhjuseks nagu selgus kinnikiilunud käsipiduri tross. muidugi sai koos trossidega ka klotsid ja vedrud vahetet ja nüüd
oi,oi,oi....saab asfaldil kässariga "risti lasta" ja pidurdusjõudude erinevust mingid 10%...trumlid jäid ju vanad.
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 17.07.03 11:38
|
|
|
Kuidas seda käsipiduri trossi otsa sinna tagasi saada kõige lihtsamini, tross on pingul ja üksinda seda tagasi saada on ilge n*ss.
Kas seda trossi kuidagi sealt salongist kangi juurest lõdvemaks lasta kah saab või on see sumbuti toru all ainuke koht selle jaoks?
Ja kuidas soovitate trumli peale kinni jäänud velge lahti kangutada?
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 17.07.03 12:58
|
|
|
velje eemaldamiseks kasutada guvaldat
Trossi saad regullida põhja alt, seega kui tõstuki peal auto ple siis ilge k..p see saab olema. trossi saab niisama kah taha haakida, ilma et maha
regullida. Mina tegin nii trossiga: haagid trossi enne klotsi paigaldamist klotsi küljes oleva hoova taha ja alles siis klots paika.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 17.07.03 14:28
|
|
|
Velje sain kätte nii, et keerasin poldid veits lahti, tegin paar kiiremat tiiru.
Trossi kinnitada üritasin samuti enne kui klotsid paigas kuid siiski ilge n*ss, kahed näpitsad, ühed peenete otstega. Ühtedega sikutsin trossi ja
teistega hoidsin trossi katvat vedru-rüüsi tagasi ja kui oleks kolmas käsi seda klotsi sinna trossi külge kinnitamas siis oleks olnud lihtsam aga
eelnevalt fikseerisin klotsi nii et see ei liikunud ja toppisin trossi paigale.
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 18.07.03 17:04
|
|
|
Vahetasin klotside vedrud ja rattalaagrid(mis nagunii undasid veits). Vanad jäid käsipiduri tross, kiilud ja trummlid. Kiilud tegin ideaalselt
puhtaks, silmaga erinevust ei märganud. Aga f**k ikka sama lugu, vasak pool võtab kummi asfaldi peal vilisema parem aga ei.
Samuti kui ratas maast lahti tõsta ja pöörlema panna ning käsipiduri trossi käega väänata/painutada siis samuti vasak pidur võtab lihtsamini ratta
seisma kui parem.
Järgmisena on vist plaanis trumlid ringi tõsta. Ja kässari tross vahetada.
Kas oskab keegi veel midagi soovitada?
Ja kui mitu korda reaalselt see splint väänamist kannatab? Kui see peaks katki minema siis võin vist tagumise rattata jääda paraja lennu pealt või
kurvis. Ja kindlasti paljust muustki huvitavast ilma.
|
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 20.07.03 07:39
|
|
|
Klotsid kruustangi vahele ja õhuke kiht raspliga maha.Trummelpiduri klotsidel tekib kuumenedes friktsioonkattele klaasjas kiht,mis on libe ja vähendab
oluliselt pidurdusjõudu.
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 23.07.03 21:14
|
|
|
Täna siis käisin jälle ülevaatust tegemas ja ennäe imet pidurite erinevus ainult 2% kuigi asi jäi nii nagu oli minu eelmises postituses.
|
|
|
|