Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ülevaatus ja pidurite erinevus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2088)
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 16.07.03 09:32 Tsiteeri
Ülevaatus ja pidurite erinevus



Käisin pidureid testimas ja tuli välja, et tagumistel piduritel on erinevus: seisupiduritel 45% ja sõidupiduritel 37%. Mõlemal juhul on parem pool nõrgem. Piduriklotsid on mõlemal pool vahetatud samaaegselt eelmisel sügisel(trummelpidurid). Milles võib viga olla kui klotsid on ka ühepalju mõlemal pool kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.03 09:38 Tsiteeri


eks küsimus ole ikka suportites pidurdavad mõlemad aga lõppjõud on ilmselt erinev,vägapalju ei tohiks see klotside kulumisel rolli mängida sest ega sa kogu aeg ju täie jõuga pedaali talla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.07.03 09:39 Tsiteeri


tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 16.07.03 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
tundub et jama on sul selles metallkiilus mis peaks reguleerima piduriklotside kaugust trumlist,soovitus oleks ka see et kui edaspidi vahetad klotse siis vaheta kohe välja ka kogu see vedrude komplekt seal,sest vana tõde on see et mis liigub see kulub.
Ja sõidupiduri kohalt:kas oled kindel et tagumised pidurisilindrid on ühejämeduste kolbidega?Neid müüakse mitut eri suurust sinna sisse.Samuti muudab pidurdus tugevust lõtv rattalaager ja üle normatiivi kulunud piduritrummel.

See kiil peakski ju reguleerima erinevat klotside ja trumli kulumist kulumist, seega siis esmajärgus peaks vaatama seda kiilu. Mida peaks tegema, määrima millegiga äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.07.03 11:05 Tsiteeri


Abiks oleks asja ideaalselt puhtaks tegemine,kuna määrdel on omadus igast saasta omale külge kiskuda ja siis muutub see elu seal piduritrumlis siukseks liimiseks.Samuti on olnud juhuseid kus vedru on lihtsalt liiga nõrk et kiilu alla tõmmata.Ja sel kiilul on ka siuksed pisikesed hambad sees,need võiks ka noaotsaga puhtaks urgitseda ntx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 16.07.03 19:33 Tsiteeri


mul oli ka sama plobla, kuid põhjuseks nagu selgus kinnikiilunud käsipiduri tross. muidugi sai koos trossidega ka klotsid ja vedrud vahetet ja nüüd oi,oi,oi....saab asfaldil kässariga "risti lasta" ja pidurdusjõudude erinevust mingid 10%...trumlid jäid ju vanad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 17.07.03 12:38 Tsiteeri


Kuidas seda käsipiduri trossi otsa sinna tagasi saada kõige lihtsamini, tross on pingul ja üksinda seda tagasi saada on ilge n*ss.
Kas seda trossi kuidagi sealt salongist kangi juurest lõdvemaks lasta kah saab või on see sumbuti toru all ainuke koht selle jaoks?
Ja kuidas soovitate trumli peale kinni jäänud velge lahti kangutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 17.07.03 13:58 Tsiteeri


velje eemaldamiseks kasutada guvaldat :D

Trossi saad regullida põhja alt, seega kui tõstuki peal auto ple siis ilge k..p see saab olema. trossi saab niisama kah taha haakida, ilma et maha regullida. Mina tegin nii trossiga: haagid trossi enne klotsi paigaldamist klotsi küljes oleva hoova taha ja alles siis klots paika.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 17.07.03 15:28 Tsiteeri


Velje sain kätte nii, et keerasin poldid veits lahti, tegin paar kiiremat tiiru.
Trossi kinnitada üritasin samuti enne kui klotsid paigas kuid siiski ilge n*ss, kahed näpitsad, ühed peenete otstega. Ühtedega sikutsin trossi ja teistega hoidsin trossi katvat vedru-rüüsi tagasi ja kui oleks kolmas käsi seda klotsi sinna trossi külge kinnitamas siis oleks olnud lihtsam aga eelnevalt fikseerisin klotsi nii et see ei liikunud ja toppisin trossi paigale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 18.07.03 18:04 Tsiteeri


Vahetasin klotside vedrud ja rattalaagrid(mis nagunii undasid veits). Vanad jäid käsipiduri tross, kiilud ja trummlid. Kiilud tegin ideaalselt puhtaks, silmaga erinevust ei märganud. Aga f**k ikka sama lugu, vasak pool võtab kummi asfaldi peal vilisema parem aga ei.
Samuti kui ratas maast lahti tõsta ja pöörlema panna ning käsipiduri trossi käega väänata/painutada siis samuti vasak pidur võtab lihtsamini ratta seisma kui parem.
Järgmisena on vist plaanis trumlid ringi tõsta. Ja kässari tross vahetada.
Kas oskab keegi veel midagi soovitada?
Ja kui mitu korda reaalselt see splint väänamist kannatab? Kui see peaks katki minema siis võin vist tagumise rattata jääda paraja lennu pealt või kurvis. Ja kindlasti paljust muustki huvitavast ilma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 20.07.03 08:39 Tsiteeri


Klotsid kruustangi vahele ja õhuke kiht raspliga maha.Trummelpiduri klotsidel tekib kuumenedes friktsioonkattele klaasjas kiht,mis on libe ja vähendab oluliselt pidurdusjõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 23.07.03 22:14 Tsiteeri


Täna siis käisin jälle ülevaatust tegemas ja ennäe imet pidurite erinevus ainult 2%:o kuigi asi jäi nii nagu oli minu eelmises postituses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]