Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vadim

 postitati 22.07.03 22:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja vadim
Ennem oli trummelpiduritega tagasild, tegi ka seda imelikku häält panin siis ketaspiduriga tagasilla alla, täpselt sama jama.
Tegelt vist isegi ongi nii vaikselt sõites pole ja 70-100 vahel on.
vadim

 postitati 22.07.03 22:01
Ennem oli trummelpiduritega tagasild, tegi ka seda imelikku häält panin siis ketaspiduriga tagasilla alla, täpselt sama jama.
Tier

 postitati 22.07.03 22:00
mul audi 80 ja kah 205/50 continentalid all ainult et 15" ja mul sama jama....aint et sa ei mainind kas sul teeb seda häält koguaeg? Mul on nii et tavaliste teede peal ei ole midagi nagu kuulda(võibolla tavaline müra summutab) aga kui on uus teekate mis on ullult sile seal hakkab 70 km/h pealt ka helikopteri häält tegema....tagant nagu tulex...äkki on asi mustris???
Amadeus

 postitati 22.07.03 17:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Vaata tagarattalaagrid üle,see et üks ratas käib vastu äärt ,mul samalugu parem käib ,vasak ei käi

Kui parem pool käib vastu ja vasak mitte siis on sul tagasild viltu all. Arvestades 2wd audi tagasilla ehitust on tegemist sõltuva vedrustusega. Sillatala on kere külge ühendaud Panhardi varda abil, ning selle tööpõhimõttest peaks igaüks aru saama. Nimelt kui sillatala kerele läheneb (august läbisõites) nihkub sild mingi väärtuse võrra vasakule (juhipoole) ja see on täiesti normaalne. See et midagi vastu kuskil käib, see lõhnab sulaselgelt valele rehvimõõdule, veljemõõdule või offsetile. Äkki seda helikopteri häält teeb rehv vastu koobast minnes?
MEEMEES

 postitati 22.07.03 08:00
Vaata tagarattalaagrid üle,see et üks ratas käib vastu äärt ,mul samalugu parem käib ,vasak ei käi
Joel

 postitati 22.07.03 06:55
Vastu äärt võib käia sellepärast, et veljed on liiga laiad või siis on lihtsalt vale offset (ET) ning vedrud ja amordid on väsinud. Undamise kohta võib spekuleerida samuti, et kui offset on vale, siis avaldab ratas laagrile ebaühtlast survet, mis siis kiirema kulumise ja sellest tuleneva undamise esile kutsuvad...
jupats

 postitati 21.07.03 23:48
Kontrolli rehvid üle. Kas on ikka ühtlaselt kulunud? Ja kas müra tuleb ainult ühelt poolt.
vadim

 postitati 01.07.03 20:34
Panin kevadel oma sigarile alla 16" viie kodaraga valukad peale seda tuleb tagant nagu helikopteri hääl, keskmine ava sobib täpselt. Rehvid on 205/50 Continental.
Üks asi veel vasak tagumine rehv käib vastu tiiva äärt kui lohkudest läbi sõidan:(
Milles võib olla probleem?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]