Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kruuse589

 postitati 20.04.24 23:24
Tere!

Autoks Audi A6 C7 2014 2.0tdi esivedu CVT käigukastiga läbisõit 265 000km, kastiõli vahetatud 30 000km tagasi (1.5a)

Mure järgmine: Sai sõidetud täna umbes 100 kilomeetrit, kast toimis sujuvalt ja mõnusalt, kuni panin kasti ''sport'' reziimile ja kiirendades viskas ette vea ''Gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)'' jätsin auto seisma, panin uuesti käima, sõitsin käigukast Drive asendis ja viga oli kadunud, otsustasin korraks uuesti proovida sport reziimi ja nii, kui sport reziimis kiirendasin viskas auto sama vea ette koos mootoritulega ja see enam ära ei kadunud. Sellest olenemata töötas kast linnas väga sujuvalt ja mingeid kummalisi asju ei täheldanud.
Sõitsin koju ja panin oma hiina kaabli külge, et vaadata mis veakoodiga on tegu:

P0753 Shift Solenoid 1 (N88)
Circuit Failure
Engine RPM: 3623/min
ATF temperature 58 kraadi
Engine torque 336nm
Transmission input speed 3628/min
Transmission output speed 453/min
Accelerator pedal position: 100%
Clutch status: 30

Peale veakoodi kustutamist sai igatpidi gaasi vajutatud nii Drive kui ka Sport reziimil ja viga tagasi ei tulnud.

On kellegil olnud kokkupuuteid sellise veakoodiga? Nii palju kui välja googeldasin siis asub see solenoid kastis sees? Tuleb selle vahetuseks kast maha võtta lauale?
Kuna kastil on läbisõitu juba omajagu ja eelnevaid remonte kastile teadaolevalt tehtud ei ole siis kas oleks mõistlik lasta korraga taastada kogu käigukast. (Siduri osakond jm selline?)
Kellelgi kogemusi, kui palju võiks ühe esiveolise CVT kasti taastamine maksma minna?

Teine mõte, mis peast läbi jooksis: Kuna ca pool aastat tagasi vahetati hooratas, siis kas on võimalik, et kasti tagasipanekul sai juhtmestik kuidagi viga ja see avaldus alles nüüd?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]