Audi A6 C7 CVT käigukast
Tere!
Autoks Audi A6 C7 2014 2.0tdi esivedu CVT käigukastiga läbisõit 265 000km, kastiõli vahetatud 30 000km tagasi (1.5a)
Mure järgmine: Sai sõidetud täna umbes 100 kilomeetrit, kast toimis sujuvalt ja mõnusalt, kuni panin kasti ''sport'' reziimile ja kiirendades
viskas ette vea ''Gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)'' jätsin auto seisma, panin uuesti käima, sõitsin käigukast
Drive asendis ja viga oli kadunud, otsustasin korraks uuesti proovida sport reziimi ja nii, kui sport reziimis kiirendasin viskas auto sama vea ette
koos mootoritulega ja see enam ära ei kadunud. Sellest olenemata töötas kast linnas väga sujuvalt ja mingeid kummalisi asju ei täheldanud.
Sõitsin koju ja panin oma hiina kaabli külge, et vaadata mis veakoodiga on tegu:
P0753 Shift Solenoid 1 (N88)
Circuit Failure
Engine RPM: 3623/min
ATF temperature 58 kraadi
Engine torque 336nm
Transmission input speed 3628/min
Transmission output speed 453/min
Accelerator pedal position: 100%
Clutch status: 30
Peale veakoodi kustutamist sai igatpidi gaasi vajutatud nii Drive kui ka Sport reziimil ja viga tagasi ei tulnud.
On kellegil olnud kokkupuuteid sellise veakoodiga? Nii palju kui välja googeldasin siis asub see solenoid kastis sees? Tuleb selle vahetuseks kast
maha võtta lauale?
Kuna kastil on läbisõitu juba omajagu ja eelnevaid remonte kastile teadaolevalt tehtud ei ole siis kas oleks mõistlik lasta korraga taastada kogu
käigukast. (Siduri osakond jm selline?)
Kellelgi kogemusi, kui palju võiks ühe esiveolise CVT kasti taastamine maksma minna?
Teine mõte, mis peast läbi jooksis: Kuna ca pool aastat tagasi vahetati hooratas, siis kas on võimalik, et kasti tagasipanekul sai juhtmestik kuidagi
viga ja see avaldus alles nüüd?
|