Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
altzz

 postitati 16.03.23 08:14
Tänud vihje eest!

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui õigesti mäletan, siis lõpuks jõuti mingi väntvõlli kaela probleemini..
https://m.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159424

teet82

 postitati 15.03.23 18:39
Tegin ka kunagi teema sama asja kohta, kasuta otsingut.
Kui õigesti mäletan, siis lõpuks jõuti mingi väntvõlli kaela probleemini..
Edit: kustutasin siit need rõhkude ja pöörete numbrid, panin mälu järgi need ja valesti. Vaata minu teemat, seal peaks olema õiged numbrid.
https://m.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159424
altzz

 postitati 15.03.23 17:27
Tere, klubilised
Olen hädas A6 2007 2,0TFSI BPJ (manuaal kastiga) õlirõhu hoiatusega kellaplokis. Äkki lugejatel on kogemusi jagada.
Läbisõit praegu kokku 105 000 km, aastas ca' 5000 km. Uuena ostetud peresse, seega ajalugu teada.
Külmemate ilmadega (alla nulli) linnasõidul kipub kellal „OIL PRESSURE“ hoiatust andma. Pigem soojema mootoriga, pigem näiteks foori taga seisma jäädes, st pöörded madalad. Soojemal aastaajal probleemi ei esine.
Õlikulu välba kohta on ca 0,5...0,7 l/5000 km.
Korduvalt on õlirõhku mõõdetud (näitude vahemik enne ja pärast remonti tühikäigul 1 bar, 2000rpm 3,4...4,5bar), mootori läbipesu tehtud, karterituulutus vahetatud. Viimase suurema remondi käigus (15000 km tagasi @90 000 km) vahetati õlipump ja kõrgsurvepump (mõlemad uued originaalid), samuti õlipumba ketiratas ja ketipinguti vahetatud sama tööga. Siis raporteeriti, et nukkvõll ja plokikaas on korras. Pärast viimati loetletud töid kestis nii 2,5 aastat (ühe talve puhtalt), siis jälle samad sümptomid tagasi. Tol korral peeti süüdlaseks kõrgsurvepumpa, mis lekkis mingil kombel nii, et hakkas mootoriõli lahjendama, mistõttu külmal aastaajal kütuse aurustumise võime väiksem ja seetõttu "õli lahjaks jäi". See oli teooria tol korral. Täna on mõistus otsas ja järgmist 3000 € remonti sama rõõmsa lootusega ette ei tahaks võtta.

Parimat,
Allar

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]