Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 2007 2,0TFSI BPJ probleem OIL PRESSURE'ga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 937)
altzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q

postitati 15.03.23 17:27 Tsiteeri
A6 2007 2,0TFSI BPJ probleem OIL PRESSURE'ga



Tere, klubilised
Olen hädas A6 2007 2,0TFSI BPJ (manuaal kastiga) õlirõhu hoiatusega kellaplokis. Äkki lugejatel on kogemusi jagada.
Läbisõit praegu kokku 105 000 km, aastas ca' 5000 km. Uuena ostetud peresse, seega ajalugu teada.
Külmemate ilmadega (alla nulli) linnasõidul kipub kellal „OIL PRESSURE“ hoiatust andma. Pigem soojema mootoriga, pigem näiteks foori taga seisma jäädes, st pöörded madalad. Soojemal aastaajal probleemi ei esine.
Õlikulu välba kohta on ca 0,5...0,7 l/5000 km.
Korduvalt on õlirõhku mõõdetud (näitude vahemik enne ja pärast remonti tühikäigul 1 bar, 2000rpm 3,4...4,5bar), mootori läbipesu tehtud, karterituulutus vahetatud. Viimase suurema remondi käigus (15000 km tagasi @90 000 km) vahetati õlipump ja kõrgsurvepump (mõlemad uued originaalid), samuti õlipumba ketiratas ja ketipinguti vahetatud sama tööga. Siis raporteeriti, et nukkvõll ja plokikaas on korras. Pärast viimati loetletud töid kestis nii 2,5 aastat (ühe talve puhtalt), siis jälle samad sümptomid tagasi. Tol korral peeti süüdlaseks kõrgsurvepumpa, mis lekkis mingil kombel nii, et hakkas mootoriõli lahjendama, mistõttu külmal aastaajal kütuse aurustumise võime väiksem ja seetõttu "õli lahjaks jäi". See oli teooria tol korral. Täna on mõistus otsas ja järgmist 3000 € remonti sama rõõmsa lootusega ette ei tahaks võtta.

Parimat,
Allar


praegused http://images.spritmonitor.de/723331_5.png ja http://images.spritmonitor.de/680430_5.png ning endine http://images.spritmonitor.de/480080.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.03.23 18:39 Tsiteeri


Tegin ka kunagi teema sama asja kohta, kasuta otsingut.
Kui õigesti mäletan, siis lõpuks jõuti mingi väntvõlli kaela probleemini..
Edit: kustutasin siit need rõhkude ja pöörete numbrid, panin mälu järgi need ja valesti. Vaata minu teemat, seal peaks olema õiged numbrid.
https://m.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159424


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q

postitati 16.03.23 08:14 Tsiteeri


Tänud vihje eest!

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui õigesti mäletan, siis lõpuks jõuti mingi väntvõlli kaela probleemini..
https://m.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159424



praegused http://images.spritmonitor.de/723331_5.png ja http://images.spritmonitor.de/680430_5.png ning endine http://images.spritmonitor.de/480080.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.7% - SQL: 75.3%]