A6 2007 2,0TFSI BPJ probleem OIL PRESSURE'ga
Tere, klubilised
Olen hädas A6 2007 2,0TFSI BPJ (manuaal kastiga) õlirõhu hoiatusega kellaplokis. Äkki lugejatel on kogemusi jagada.
Läbisõit praegu kokku 105 000 km, aastas ca' 5000 km. Uuena ostetud peresse, seega ajalugu teada.
Külmemate ilmadega (alla nulli) linnasõidul kipub kellal „OIL PRESSURE“ hoiatust andma. Pigem soojema mootoriga, pigem näiteks foori taga seisma
jäädes, st pöörded madalad. Soojemal aastaajal probleemi ei esine.
Õlikulu välba kohta on ca 0,5...0,7 l/5000 km.
Korduvalt on õlirõhku mõõdetud (näitude vahemik enne ja pärast remonti tühikäigul 1 bar, 2000rpm 3,4...4,5bar), mootori läbipesu tehtud,
karterituulutus vahetatud. Viimase suurema remondi käigus (15000 km tagasi @90 000 km) vahetati õlipump ja kõrgsurvepump (mõlemad uued originaalid),
samuti õlipumba ketiratas ja ketipinguti vahetatud sama tööga. Siis raporteeriti, et nukkvõll ja plokikaas on korras. Pärast viimati loetletud töid
kestis nii 2,5 aastat (ühe talve puhtalt), siis jälle samad sümptomid tagasi. Tol korral peeti süüdlaseks kõrgsurvepumpa, mis lekkis mingil kombel
nii, et hakkas mootoriõli lahjendama, mistõttu külmal aastaajal kütuse aurustumise võime väiksem ja seetõttu "õli lahjaks jäi". See oli teooria tol
korral. Täna on mõistus otsas ja järgmist 3000 € remonti sama rõõmsa lootusega ette ei tahaks võtta.
Parimat,
Allar
|
|