Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 30.06.03 21:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja tuumamees
Eile sai natuke ka nii sõidetud, nagu Aava soovitas, ehk siis toide kõrval pistikust.

Samas tundub see mulle ka natukene kahtlane variant, kas mitte ei ole see pritse nii, et kõik pihustid ju täpselt samal hetkel ei pihusta ?

Ausaltöölda ma polegi uurinud kuda see MPI pritse töötab, vanad K-jetroonikud pritsivad kyll minuteada üheaegselt igast pihustist. Uued HDI-d ja muud otse sissepritsed pritsivad ikka vastavalt vajadusele ja vastavalt silindirle jne. Igatahes minuarust see Aava soovitus eriline tarkusepuhang pole, kuna ilmselt iga pihusti ei ole pulli pärast eraldi liini taga. Ilmselt seal pritse juhtplokkis on iga pihusti eraldi el. elemendi/komponendi taga, mille väljundit võib ainult teatud väärtuseni koormata.
indro

 postitati 28.06.03 16:19
Pistikuid olen vaadanud jah, nendes asi küll pole.
Homme kavatsen ka testriga asjale läheneda ja juhtme ning ajupoolsed pistikud üle vaadata.

Eile sai natuke ka nii sõidetud, nagu Aava soovitas, ehk siis toide kõrval pistikust.

Samas tundub see mulle ka natukene kahtlane variant, kas mitte ei ole see pritse nii, et kõik pihustid ju täpselt samal hetkel ei pihusta ?
Amadeus

 postitati 28.06.03 15:19
Tsitaat:
Esialgne postitaja tuumamees
Loodan ka, et viga ikka juhtmetes, ajuga küll jeblama ei viitsi hakata.

Aga keegi siis mõnda head elektrikut ei oska soovitada, sellisest asjast vist päris iga suvaline elektrik jagu ei saa (mustema stsenaariumi puhul siis) ?


Niisiis, pihusti(te) juures olevad pistikud/pesad oled kindlasti üle käinud!? Abiks oleks vaadata ka aju poolset otsa, teinekord seal miski jama ühenduses või koguni külmjoode pritse juhtplokki välja/sisse viikudes või mujal.

NB: Pihustite juhtmed lähevad otse pritse juhtplokki.

Sinna viljandi Särje juurde on suht mõttetu esialgu sõita, kuna järjekorrad tal pikkad ja miskise pistiku/juhtme vea tõttu on suht mõttetu miskeid suuri klotiskoguseid kulutada.
westa

Depicts mood of post postitati 27.06.03 22:11
Kui sa pole veel viga leidnud ja otsid endiselt meest nimega audispets siis soovitan Särge, ta tegutseb küll Viljandis aga sõit tasub ära. Olen näinud igasuguseid elektri mehi ja saadaks naad kõik alajaama tööle.
Võin niipalju oelda, et tal on Audi tehaselt lisents ja vajalikud proged,seadmed.
Nr.043-38148
indro

 postitati 23.06.03 14:16
Loodan ka, et viga ikka juhtmetes, ajuga küll jeblama ei viitsi hakata.

Aga keegi siis mõnda head elektrikut ei oska soovitada, sellisest asjast vist päris iga suvaline elektrik jagu ei saa (mustema stsenaariumi puhul siis) ?
laur4

 postitati 23.06.03 10:01
Sõbral on BMW aastast ~93. Oli teiselgi tükk aega jama mootori tööga. Lõpuks, kui kontrolliga ajuni jõuti, oli seal peal üllatav tekst. Keegi oli saksa keeles selle peale kirjutanud, et lülitab aeg-ajalt esimese silindri välja!!! Seega on küll võimalik, et aju viga (ehkki vähe tõenäoline).
80quattro

 postitati 23.06.03 09:57
Juhtplokk asub tavaliselt kõrvalistuja jalgade kandis, aga sinu autol ma täpselt ei tea(pole kuskilt vaadata ka praegu).
Juhtplokk on tavaliselt muidugi kõige viimane vea põhjustaja, aga välistada seda ei saa:(:(:(,Kontrolli ikka juhtmestikku, minuteada peaks juhtvool pihustile tulema otse juhtplokist. Praegu rohkem sulle nõu anda ei oska:cool::cool:
indro

 postitati 23.06.03 09:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Tuleb siis hakata juhtmeid kontrollima, või on viga juhtplokis


On see siis võimalik, et juhtploki pärast, ühe silindri toide ära kaob ?

Ja äkki oskad veel öelda, kus see juhtplokk asub ka ?
80quattro

 postitati 22.06.03 16:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja tuumamees
Eile sai siis veale jälile jõutud. Probleem seisneb 3-da silindri pihusti juhtmes, mis ei tööta.

Kui panime 2 silindri juhtme kolmandale, siis hakkas kenasti tööle, nii et pihusti iseenesest töötab.


Nüüd vaja leida vaid elektrik, kes sellest asjast läbi hammustab.


Tuleb siis hakata juhtmeid kontrollima, või on viga juhtplokis:mad::mad::mad:
indro

 postitati 22.06.03 11:04
Eile sai siis veale jälile jõutud. Probleem seisneb 3-da silindri pihusti juhtmes, mis ei tööta.

Kui panime 2 silindri juhtme kolmandale, siis hakkas kenasti tööle, nii et pihusti iseenesest töötab.

Nüüd vaja leida vaid elektrik, kes sellest asjast läbi hammustab.
Absolut

 postitati 20.06.03 07:08
pihusteid pestakse pärnu mnt Boschi`s
allans

 postitati 20.06.03 06:57
pihustid võivad olla kindlasti ja rem. neid suht raske kui koonus pinnad kulunud,kui küünla mustaks tõmbab siis jookseb sorinal peale ja pihusti on pees,forisis on neil pihusti testi pump olemas aga kõigepealt on need vaja maha saada aga mismoodi seda teha kui pihustirõngad kõvanenud(kui huvi või anda nõu)
jan-kos

 postitati 20.06.03 06:50
Kui pihusti kinni siis ei ole küünal märg.
80quattro

 postitati 20.06.03 06:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja tuumamees
Jama siis selline, hakkasin täna tööjuurest ära tulema ja sain natukene sõita, kui üks pütt tagant ära kadus.

Sõitsin siis sõbra juurde ja kiskusime küünlad maha, kõik olid välimuselt ühesugused ja ka sädet sai ühekaupa proovitud, oleks nagu olemas.

Kas võib pihustis jama olla või milleski veel ?

Samuti huvitab, kas neid pihusteid ka väheke remoda saab/parendada or smth ?


Proovi esialgu eemaldada ükahaaval pihustitelt pistikud, siis saad teada milline sil ei tööta, võid ka pistikud üle puhastada, vaata üle, siis saab edasi uurida. Võibolla on mõni pihusti lihtsalt ummistunud:mad::mad::mad:
Amadeus

 postitati 19.06.03 22:33
Üldiselt see küünlad maha ja starterit mingit erilist pilti asjast ei anna jah. Pole ju teada kuidas küünal surveall olles töötab. Omal mul garaasis huvitav julla küünalde testimiseks, pull on vaadata, kuda atmosfääri rõhul küünal ilusti sädeleb ja rõhku põlemiskambrisse andes, säde muutub väikseks ja mingil hetkel hoopis ära kaob.

Omal oli kah kunagi see yhe püti kadumise probleem, ostsin uued juhtmed, küünlad, jagajakaane, rootori (olid teised juba ajast ja arust) ja mure kadus. Võid ju eelpoolnimetatud detailid ära puhatsada, kuivatada ja poodides müüdava(te) möginatega üle mäkerdada, sest ilmselt 20V mootoril pole need detailid just eriti odav lõbu.

Pihustis asi vaevalt on, kuigi mine sa tea ... harjavarrest ennemgi pauk tulnud.
indro

 postitati 19.06.03 21:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Kyynlajuhtmeid samuti ara unusta kontrollida.

Ega jah, see üks küünal maha ja starterit vist ikka päris õieti ei näita, kas küünal ja juhtmed korras.

Samas kui sädet poleks, peaks ju küünal märg olema või mis ?
quattromees

 postitati 19.06.03 21:14
Kyynlajuhtmeid samuti ara unusta kontrollida.
raigo

 postitati 19.06.03 21:01
ma pakun et proovi ja võta pihustid maha ja vaata kas kütust tuleb peale.Ehk pakun valesti aga ma arvan et nii saab proovida.
indro

 postitati 19.06.03 20:28
Jama siis selline, hakkasin täna tööjuurest ära tulema ja sain natukene sõita, kui üks pütt tagant ära kadus.

Sõitsin siis sõbra juurde ja kiskusime küünlad maha, kõik olid välimuselt ühesugused ja ka sädet sai ühekaupa proovitud, oleks nagu olemas.

Kas võib pihustis jama olla või milleski veel ?

Samuti huvitab, kas neid pihusteid ka väheke remoda saab/parendada or smth ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]