indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.03 19:28
|
|
|
küünlad või pihustid...
Jama siis selline, hakkasin täna tööjuurest ära tulema ja sain natukene sõita, kui üks pütt tagant ära kadus.
Sõitsin siis sõbra juurde ja kiskusime küünlad maha, kõik olid välimuselt ühesugused ja ka sädet sai ühekaupa proovitud, oleks nagu olemas.
Kas võib pihustis jama olla või milleski veel ?
Samuti huvitab, kas neid pihusteid ka väheke remoda saab/parendada or smth ?
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.03 20:01
|
|
|
ma pakun et proovi ja võta pihustid maha ja vaata kas kütust tuleb peale.Ehk pakun valesti aga ma arvan et nii saab proovida.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 19.06.03 20:14
|
|
|
Kyynlajuhtmeid samuti ara unusta kontrollida.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.03 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Kyynlajuhtmeid samuti ara unusta kontrollida. |
Ega jah, see üks küünal maha ja starterit vist ikka päris õieti ei näita, kas küünal ja juhtmed korras.
Samas kui sädet poleks, peaks ju küünal märg olema või mis ?
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 19.06.03 21:33
|
|
|
Üldiselt see küünlad maha ja starterit mingit erilist pilti asjast ei anna jah. Pole ju teada kuidas küünal surveall olles töötab. Omal mul garaasis
huvitav julla küünalde testimiseks, pull on vaadata, kuda atmosfääri rõhul küünal ilusti sädeleb ja rõhku põlemiskambrisse andes, säde muutub väikseks
ja mingil hetkel hoopis ära kaob.
Omal oli kah kunagi see yhe püti kadumise probleem, ostsin uued juhtmed, küünlad, jagajakaane, rootori (olid teised juba ajast ja arust) ja mure
kadus. Võid ju eelpoolnimetatud detailid ära puhatsada, kuivatada ja poodides müüdava(te) möginatega üle mäkerdada, sest ilmselt 20V mootoril pole
need detailid just eriti odav lõbu.
Pihustis asi vaevalt on, kuigi mine sa tea ... harjavarrest ennemgi pauk tulnud.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.06.03 05:50
|
|
|
Kui pihusti kinni siis ei ole küünal märg.
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.03 05:57
|
|
|
pihustid võivad olla kindlasti ja rem. neid suht raske kui koonus pinnad kulunud,kui küünla mustaks tõmbab siis jookseb sorinal peale ja pihusti on
pees,forisis on neil pihusti testi pump olemas aga kõigepealt on need vaja maha saada aga mismoodi seda teha kui pihustirõngad kõvanenud(kui huvi või
anda nõu)
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 20.06.03 06:08
|
|
|
pihusteid pestakse pärnu mnt Boschi`s
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.03 10:04
|
|
|
Eile sai siis veale jälile jõutud. Probleem seisneb 3-da silindri pihusti juhtmes, mis ei tööta.
Kui panime 2 silindri juhtme kolmandale, siis hakkas kenasti tööle, nii et pihusti iseenesest töötab.
Nüüd vaja leida vaid elektrik, kes sellest asjast läbi hammustab.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.03 08:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja 80quattro
Tuleb siis hakata juhtmeid kontrollima, või on viga juhtplokis |
On see siis võimalik, et juhtploki pärast, ühe silindri toide ära kaob ?
Ja äkki oskad veel öelda, kus see juhtplokk asub ka ?
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 23.06.03 09:01
|
|
|
Sõbral on BMW aastast ~93. Oli teiselgi tükk aega jama mootori tööga. Lõpuks, kui kontrolliga ajuni jõuti, oli seal peal üllatav tekst. Keegi oli
saksa keeles selle peale kirjutanud, et lülitab aeg-ajalt esimese silindri välja!!! Seega on küll võimalik, et aju viga (ehkki vähe tõenäoline).
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.03 13:16
|
|
|
Loodan ka, et viga ikka juhtmetes, ajuga küll jeblama ei viitsi hakata.
Aga keegi siis mõnda head elektrikut ei oska soovitada, sellisest asjast vist päris iga suvaline elektrik jagu ei saa (mustema stsenaariumi puhul
siis) ?
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 27.06.03 21:11
|
|
|
Elektrik
Kui sa pole veel viga leidnud ja otsid endiselt meest nimega audispets siis soovitan Särge, ta tegutseb küll Viljandis aga sõit tasub ära. Olen näinud
igasuguseid elektri mehi ja saadaks naad kõik alajaama tööle.
Võin niipalju oelda, et tal on Audi tehaselt lisents ja vajalikud proged,seadmed.
Nr.043-38148
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.06.03 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tuumamees
Loodan ka, et viga ikka juhtmetes, ajuga küll jeblama ei viitsi hakata.
Aga keegi siis mõnda head elektrikut ei oska soovitada, sellisest asjast vist päris iga suvaline elektrik jagu ei saa (mustema stsenaariumi puhul
siis) ? |
Niisiis, pihusti(te) juures olevad pistikud/pesad oled kindlasti üle käinud!? Abiks oleks vaadata ka aju poolset otsa, teinekord seal miski jama
ühenduses või koguni külmjoode pritse juhtplokki välja/sisse viikudes või mujal.
NB: Pihustite juhtmed lähevad otse pritse juhtplokki.
Sinna viljandi Särje juurde on suht mõttetu esialgu sõita, kuna järjekorrad tal pikkad ja miskise pistiku/juhtme vea tõttu on suht mõttetu miskeid
suuri klotiskoguseid kulutada.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.03 15:19
|
|
|
Pistikuid olen vaadanud jah, nendes asi küll pole.
Homme kavatsen ka testriga asjale läheneda ja juhtme ning ajupoolsed pistikud üle vaadata.
Eile sai natuke ka nii sõidetud, nagu Aava soovitas, ehk siis toide kõrval pistikust.
Samas tundub see mulle ka natukene kahtlane variant, kas mitte ei ole see pritse nii, et kõik pihustid ju täpselt samal hetkel ei pihusta ?
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.06.03 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tuumamees
Eile sai natuke ka nii sõidetud, nagu Aava soovitas, ehk siis toide kõrval pistikust.
Samas tundub see mulle ka natukene kahtlane variant, kas mitte ei ole see pritse nii, et kõik pihustid ju täpselt samal hetkel ei pihusta ?
|
Ausaltöölda ma polegi uurinud kuda see MPI pritse töötab, vanad K-jetroonikud pritsivad kyll minuteada üheaegselt igast pihustist. Uued HDI-d ja muud
otse sissepritsed pritsivad ikka vastavalt vajadusele ja vastavalt silindirle jne. Igatahes minuarust see Aava soovitus eriline tarkusepuhang pole,
kuna ilmselt iga pihusti ei ole pulli pärast eraldi liini taga. Ilmselt seal pritse juhtplokkis on iga pihusti eraldi el. elemendi/komponendi taga,
mille väljundit võib ainult teatud väärtuseni koormata.
|
|
|