Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 18.04.22 18:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: taailv
Tere,
Masinaks Audi A4 2012a, 3.0 180kw quattro.
Peale igatsõitu kui mootor on saavutanud oma töötemperatuuri, seisma jättes hakkavad jahutusventikad tööle ja huugavad nii suurusjärk 8min, hakkab
juba vaikselt ära tüütama. On keegi analoogse probleemiga silmitsi seisnud, milles viga võib olla ? Või teab keegi asjalikku inimest kelle poole
pöörduda ? Arvuti taha pannes mitte mingit probleemi ei näita.
Olen käinud korduvalt masinaga mölleris, mingit tarka vastust sealt ei ole tulnud. Esimest korda käisin suvel siis väideti, et see võibki normaalne
olla sellise mootori puhul kuna ilmad ka suhteliselt palavad. Viimati väideti paar kuud tagasi, et kuna mootori põhjaplastik puudu siis võib viga
tuleneda sellest, et alt lendab mustust sisse. Ometi esines probleem juba eelmine aasta suvel kui põhjakate oli olemas (põhjakate sai küljest sõidetud
alles talvel). Pole autodega sinapeal olev isik seega ei oska öelda kas mölleri väidetes üldse saab mingit tõde sees olla, aga ilmselgelt sinna ma
rohkem ei pöördu kuna lahendust pole saanud, saab ainult arveid tasuda.
Terv. |
Asukoht ei teeks paha. Ilmselgelt oled sattunud mingite teise valdkonna inimeste juurde. Autondus kahjuks sinna valdkonda ei kuulu.
|
merchant
|
postitati 18.04.22 11:56 |
Kui keskmine päevane läbisõit aastas jääb alla 100km, siis on diisli ostmine enamasti majanduslikult mõttetu. Niiviisi jätkates probleemid ilmselt
süvenevad ja ega kulud ka tulemata jää.
|
mkb
|
postitati 18.04.22 10:00 |
Ventikad võivadki tööle jääda kui DPF puhastamine pooleli on. Kütus õlis on samuti üks viide pidevale DPF põletamisele.
Kui ainult mõne km pikkuseid otsi teha, siis ei ole midagi imestada ja tuleks vahepeal mnt peal ka käia.
|
Typhome
|
postitati 18.04.22 09:59 |
Kui seisma jättes ventilaator jääb mõneks ajaks tööle, siis tähendab, et tahmafiltri põletusprotsess jäi katki. Lase tühjaks põletada või muidu
tahmafilter ummistub (võib lõppeda mootoririkkega) ja saad hakata tahmafiltrit välja vahetama.
Diislirõõmud, ei tasu osta diislit lühikeste otste jaoks.
|
taailv
|
postitati 18.04.22 09:35 |
Lisan juurde veel, et viimase õlivahetuse juures selgus, et kütus on õliga segamini. Võib olla DPF põletusega seotud probleem ?
|
taailv
|
postitati 18.04.22 09:21 |
Tere,
Masinaks Audi A4 2012a, 3.0 180kw quattro.
Peale igatsõitu kui mootor on saavutanud oma töötemperatuuri, seisma jättes hakkavad jahutusventikad tööle ja huugavad nii suurusjärk 8min, hakkab
juba vaikselt ära tüütama. On keegi analoogse probleemiga silmitsi seisnud, milles viga võib olla ? Või teab keegi asjalikku inimest kelle poole
pöörduda ? Arvuti taha pannes mitte mingit probleemi ei näita.
Olen käinud korduvalt masinaga mölleris, mingit tarka vastust sealt ei ole tulnud. Esimest korda käisin suvel siis väideti, et see võibki normaalne
olla sellise mootori puhul kuna ilmad ka suhteliselt palavad. Viimati väideti paar kuud tagasi, et kuna mootori põhjaplastik puudu siis võib viga
tuleneda sellest, et alt lendab mustust sisse. Ometi esines probleem juba eelmine aasta suvel kui põhjakate oli olemas (põhjakate sai küljest sõidetud
alles talvel). Pole autodega sinapeal olev isik seega ei oska öelda kas mölleri väidetes üldse saab mingit tõde sees olla, aga ilmselgelt sinna ma
rohkem ei pöördu kuna lahendust pole saanud, saab ainult arveid tasuda.
Terv.
|
|