Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem : Audi A4 3.0 180kw quattro (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1410)
taailv
huviline



Registreerunud 18.04.22
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.22 08:21 Tsiteeri
Probleem : Audi A4 3.0 180kw quattro



Tere,

Masinaks Audi A4 2012a, 3.0 180kw quattro.

Peale igatsõitu kui mootor on saavutanud oma töötemperatuuri, seisma jättes hakkavad jahutusventikad tööle ja huugavad nii suurusjärk 8min, hakkab juba vaikselt ära tüütama. On keegi analoogse probleemiga silmitsi seisnud, milles viga võib olla ? Või teab keegi asjalikku inimest kelle poole pöörduda ? Arvuti taha pannes mitte mingit probleemi ei näita.

Olen käinud korduvalt masinaga mölleris, mingit tarka vastust sealt ei ole tulnud. Esimest korda käisin suvel siis väideti, et see võibki normaalne olla sellise mootori puhul kuna ilmad ka suhteliselt palavad. Viimati väideti paar kuud tagasi, et kuna mootori põhjaplastik puudu siis võib viga tuleneda sellest, et alt lendab mustust sisse. Ometi esines probleem juba eelmine aasta suvel kui põhjakate oli olemas (põhjakate sai küljest sõidetud alles talvel). Pole autodega sinapeal olev isik seega ei oska öelda kas mölleri väidetes üldse saab mingit tõde sees olla, aga ilmselgelt sinna ma rohkem ei pöördu kuna lahendust pole saanud, saab ainult arveid tasuda.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taailv
huviline



Registreerunud 18.04.22
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.22 08:35 Tsiteeri


Lisan juurde veel, et viimase õlivahetuse juures selgus, et kütus on õliga segamini. Võib olla DPF põletusega seotud probleem ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 18.04.22 08:59 Tsiteeri


Kui seisma jättes ventilaator jääb mõneks ajaks tööle, siis tähendab, et tahmafiltri põletusprotsess jäi katki. Lase tühjaks põletada või muidu tahmafilter ummistub (võib lõppeda mootoririkkega) ja saad hakata tahmafiltrit välja vahetama.

Diislirõõmud, ei tasu osta diislit lühikeste otste jaoks.


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.04.22 09:00 Tsiteeri


Ventikad võivadki tööle jääda kui DPF puhastamine pooleli on. Kütus õlis on samuti üks viide pidevale DPF põletamisele.
Kui ainult mõne km pikkuseid otsi teha, siis ei ole midagi imestada ja tuleks vahepeal mnt peal ka käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 18.04.22 10:56 Tsiteeri


Kui keskmine päevane läbisõit aastas jääb alla 100km, siis on diisli ostmine enamasti majanduslikult mõttetu. Niiviisi jätkates probleemid ilmselt süvenevad ja ega kulud ka tulemata jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.04.22 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taailv
Tere,

Masinaks Audi A4 2012a, 3.0 180kw quattro.

Peale igatsõitu kui mootor on saavutanud oma töötemperatuuri, seisma jättes hakkavad jahutusventikad tööle ja huugavad nii suurusjärk 8min, hakkab juba vaikselt ära tüütama. On keegi analoogse probleemiga silmitsi seisnud, milles viga võib olla ? Või teab keegi asjalikku inimest kelle poole pöörduda ? Arvuti taha pannes mitte mingit probleemi ei näita.

Olen käinud korduvalt masinaga mölleris, mingit tarka vastust sealt ei ole tulnud. Esimest korda käisin suvel siis väideti, et see võibki normaalne olla sellise mootori puhul kuna ilmad ka suhteliselt palavad. Viimati väideti paar kuud tagasi, et kuna mootori põhjaplastik puudu siis võib viga tuleneda sellest, et alt lendab mustust sisse. Ometi esines probleem juba eelmine aasta suvel kui põhjakate oli olemas (põhjakate sai küljest sõidetud alles talvel). Pole autodega sinapeal olev isik seega ei oska öelda kas mölleri väidetes üldse saab mingit tõde sees olla, aga ilmselgelt sinna ma rohkem ei pöördu kuna lahendust pole saanud, saab ainult arveid tasuda.

Terv.


Asukoht ei teeks paha. Ilmselgelt oled sattunud mingite teise valdkonna inimeste juurde. Autondus kahjuks sinna valdkonda ei kuulu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.4% - SQL: 51.6%]