Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Allan1-

 postitati 14.04.22 18:05
tänan vastamast.

Asi korras.
Üks pihusti vajas välja vahetamist ja teistel
sai kõigil seibid ja poldid vahetatud.
Jann

 postitati 09.04.22 12:50
Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu komplekt välja vahetada.


Ei kõlba siin üldistamine, need kirurgid pingutavad veidi üle oma dianoosidega vahest, samuti pole vaja kohe nende juures esimese kórina peale hakata ketiliini vahetama, nagu ma oma klientidelt korduvalt kuulnud olen.
Teemaalgatajal soovitaks ennem kui midagi teha, panna täpne ja erapooletu diagnoos. See tähendab, et diagnoos ja hilisem töö vöiks vähemalt esimeses astmes lahus olla. See pole paranoia, vaid elust enesest kogemus, mida üha rohkem on märgata. Autod on keerulised, usutakse ümarat juttu millest aru ei saada ning ongi "ahh, tehke kóik ära" olemas. Aga äkki on aasta tagasi just kolm pihustit vahetatud? Kolmeste diisel C7-te juures on pihusti seibid-tihendid väga tihe teema ja kui ei reageeri, saab pihusti kuuma ning ongi kóik. Móni hakkab halvasti tööle, móni jääb kinni, kóige kehvemal juhul aga avatuks. Ja kui juba uued, siis uued, mitte kurat teab kus ja kuidas taastatud. Küll nähtud ka olukordi, kus mingi sepikoda on üle 2K küsinud ja "uusi" pole isegi kodeeritud.
jaiks

 postitati 09.04.22 08:40
Mul 180kw aga kogemus selline, et mingi pöörete juures varbaga gaasi andes hakkas väristama. Sai järjest kaks vigast pihustit vahetatud aga enesepete see üksikult vahetamine. Ühe vahetamise järgselt hakkavad teised mõne aja pärast teisiti toimetama ja tulevad järjest piiripealsed pihustid välja. Odavam ja parem tulemus on kohe kõik vahetada. Mina lasin ka pumba uue ennetavalt panna. Väristamise ajal oli arvutiga näitudest näha ka põhjus. Tühikäigul oli kõik ilus.
madmike94

 postitati 09.04.22 05:31
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu komplekt välja vahetada.
Allan1-

 postitati 08.04.22 19:51
Tere,

Mure järgmine.

Kui autol sõidu ajal jäävad põõrded 1350-1450 vahemiku auto hakkab jõnksutama.
Maanteel ja linnas kõik sama. Aga samas kui püsikiirusehoidja peal siis ei tee auto midagi.

Kas kellegil on juhuslikult olnud sarnane mure ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]