Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
23X6 tagasikutsumine. Transpordiameti uus naljakoht?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rain573[/i] Kahjuks ei jõua endale tõesti kõiki seadmeid osta ja ei ole kõiki vaja ka.[/quote] Mina jõudsin osta, tegelikult on neid küll vaja ja on vaja enamus suuremate tootjate seadmeid, sest sageli oled olukorras, kus ainult üks reaalselt teeb mingit autot. Teised ei toimi. Meil siin praegu kamba peale: MMS Flex Full Master, New Genius Full Master, New Trasdata Full Master, CMDFlash Full Master, bFlash master, MPPS (originaal) master. Ma ei hakka parem kokku lugema palju need kõik maksid ja palju aastas maksavad. PCMFlash on hea odav asi, mis maksab koos Scanmaticuga 1/5 teiste asjade hinnast, aga selle probleem on, et see ei tee ZF-i kaste, MG1 ja S18 laua peal. Samas kui need on tehtavad olnud juba aastaid, samuti on sellel probleeme MEDC17 checksumi arvutamisega, kui on tehtud muudatusi väljaspool kalibreeringuid - saad mille eest maksad. Teemasse tagasi tulles... Kogu selle asja jaoks on olemas lollikindel lahendus: 1. Kuidas tuvastada, milline varasem tarkvara käib peale, isegi kui kood on muutunud ja uus peal. Nii mootorile kui ka kastile. 2. Varasema tarkvara kirjutamine. 3. Tuuningu taastamine. Tegin endale selle juba ammu täpselt selgeks, sest Soome klientidega oli probleem ning kahtlustasin, et sama asi võib Eestisse jõuda. Kuigi tuuninguga olen juba 2a tagasi lõpparve teinud ning ei võlgne kellelegi mitte midagi, teen ES-ile koolituse sellel teemal, et kõik minu varasemad kliendid sellega hätta ei jääks ja saaks rahulikult esinduses ära uuendada ning seejärel tuuningu taastatud... Muud ei oskagi midagi öelda. Teistele soovin edu lihtsalt... Kui teil auto on stock, siis enne uuendust võite julgelt ka kasutaja Rain573 juurest läbi käia, vaatab teil numbrid ära ja pärast paneb samad asjad tagasi. Ma arvan, et neid on palju teisigi, kes sellega hakkama saavad. Kui ei ole stock, siis kindlasti pöörduda sinna kohta, kus tuuning tehtud on. Kui juba on uuendatud ja varasemaid numbreid pole, siis ilmselt ES saab tehtud, sest on moodus kuidas tuvastada ka tagant järgi, mis sinna enne käis, aga seda ma avalikult ei soovi jagada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
23X6 tagasikutsumine. Transpordiameti uus naljakoht?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]