Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 23X6 tagasikutsumine (Vastuseid: 55 | Vaatamisi: 12781)
Maik
huviline



Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.02.22 01:49 Tsiteeri
23X6 tagasikutsumine



Mida arvata Transpordiameti uuest naljakohast? 23x6 tagasikutsumine…
Nimelt tuli teavituskiri tanspordiametilt,et teie auto vajab tähelepanu… vaadates mnt.ameti lehelt infot auto kohta siis on seal korralik hoiatus selle kohta rasvaselt.
Nagu lugenud selle uuenduse kohta siis pole see kõige targem tegu seda teha?!
Arvatavasti ülevaatusel tuleb probleeme sellega?!
On sellest väljapääsu? Või peab ikka ära laskma teha ja pärast tuuning firmale raha annetama ?
Tänan tähelepanu eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 10.02.22 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Parandusmeetmete rakendamine on sõiduki omanikule tasuta. Kui sõidukile on parandusmeede tehtud, siis teeb parandusmeetme tegija selle kohta liiklusregistrisse kande. Sõidukiga seotud parandusmeetmed on nähtavad Transpordiameti e-teeninduse sõiduki taustakontrolli vahendusel.

Liiklusseaduse §72 lõike 5 alusel on sõidukiomaniku ja vastutava kasutaja kohustus võimaldada valmistajal rakendada parandusmeetmeid, et viia mootorsõiduk või selle haagis nõuetega vastavusse või tagada selle ohutus. Parandusmeetme rakendamine tuleb võimaldada esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 12 kuud peale Transpordiametilt eelteate saamist. Peale 12 kuu möödumist hinnatakse, et tegemist on nõuetele mitte vastava ning ohtliku sõidukiga.

https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/transpordiamet-hakkab-soidukiomanikke-teavitama-tootjate-paranduskampaaniatest/

Tehnoülevaatusel kindlasti tuleb probleeme - läbi ei saa, kuna "nõuetele mitte vastav ja ohtlik sõiduk".

Väljapääsu pole, vajadusel peale esinduses käimist ronid ESRacing'usse, panevad vana softi tagasi peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.02.22 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Väljapääsu pole, vajadusel peale esinduses käimist ronid ESRacing'usse, panevad vana softi tagasi peale.


Ma usun, et variant oleks ka see, et lased kellelgi praeguse softi maha lugeda ja pärast esinduse külastust tagasi peale panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.22 10:23 Tsiteeri


Miks ta naljakoht on? Sinna tuleb erinevaid tagasikutsumisi mitte ainult 23x6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 10.02.22 12:21 Tsiteeri


Kas nüüd ikka on naljakoht kui mõne kaheldava väärtusega tagasikutsumise mittetäitmisel ei saa töökorras auto enam järgmisest ÜVst läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.22 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Kas nüüd ikka on naljakoht kui mõne kaheldava väärtusega tagasikutsumise mittetäitmisel ei saa töökorras auto enam järgmisest ÜVst läbi.


Tagasikutsumine võib ka nt vigase airbagi vahetust tähendada. Ohtlike tagasikutsumiste loendisse arvatakse ikka ohutuse ja heitgaasidega(ehk siis kaudselt ohutusega) seotud recalle. Ja need on reeglina kliendile tasuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 10.02.22 16:21 Tsiteeri


Pole mõtet üle mõelda, teed selle 23x6 ära ja sõidad samasuguse autoga edasi.
Kui ikka hirmsasti ööund härib, siis otsid kellegi ja lased tagasi uuendada.
Ega valikuid väga ei ole, 12 kuu pärast jääb ohtlik auto lihtsalt seina äärde.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 10.02.22 22:52 Tsiteeri


Softi pole vaja maha lugeda, tee see aktioon ära ja pärast tule lihtsalt ütle mis softi Sa tahad oma mootorijuhtplokki või käigukasti ja ma panen selle sinna tagasi. Hinna pärast ei pea ka kartma see jääb ilmselt 2 kohaliseks.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.02.22 22:17 Tsiteeri


Jajah, ainult, et kui varasemalt oli tehtud tuuning või DPF eemaldatud, siis lendab see ka kuskile kaugele.
Kui on stock auto, siis võib igal pool vanema softi peale lasta, juhul, kui VAG-i uuenduste andmebaasis see kunagi olnud on - kõigil ei ole see nii.

Kui ei ole stock, siis tasuks pöörduda sinna, kus tuuning tehtud on.

Muideks nii lihtne see ka pole, et "loe välja". Reaalseks välja lugemiseks tuleb nendel autodel mootori juhtplokk eemaldada ning kasti läbi spets pistiku lugeda auto all, ei ole nii, et läbi OBD vajutad paari nuppu.

Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Softi pole vaja maha lugeda, tee see aktioon ära ja pärast tule lihtsalt ütle mis softi Sa tahad oma mootorijuhtplokki või käigukasti ja ma panen selle sinna tagasi. Hinna pärast ei pea ka kartma see jääb ilmselt 2 kohaliseks.

Sina saad siiski sinna panna ainult sellise tarkvara, mis on VAG-i flash datas ning ainult tehase originaali. Flash datas on ainult uuendused. Enamusel autodel on ka enne petutarkvara uuendused FRF kujul olemas ja saab kirjutada.
Osadel autodel ei ole olemas uuendust peale emissioonide ning sina ei tee seal mitte midagi, sest sul pole originaali ega seadet, millega seda kirjutada, sest FRF kujul pole neid mitte kunagi eksisteerinud, FRF kujul eksisteerib nendel õnnetutel autodel ainult emissioonide uuendus.

Samuti reeglina omanik ei tea, milline soft tal enne oli, 3.0 TDI-l kõikidel muutub nii kasti kui ka mootori tootekood, mitte ainult versioon. Selle saab küll kätte, mis seal enne oli, aga ei ole 100% elementaarne alati.

Enne laiamist võiks natukene endale asjad paremini selgeks teha - P.S. ma ei tee Eestisse juba 2a mitte midagi, seega minul isiklik huvi puudub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 11.02.22 22:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Jajah, ainult, et kui varasemalt oli tehtud tuuning või DPF eemaldatud, siis lendab see ka kuskile kaugele.
Kui on stock auto, siis võib igal pool vanema softi peale lasta, juhul, kui VAG-i uuenduste andmebaasis see kunagi olnud on - kõigil ei ole see nii.

Kui ei ole stock, siis tasuks pöörduda sinna, kus tuuning tehtud on.

Muideks nii lihtne see ka pole, et "loe välja". Reaalseks välja lugemiseks tuleb nendel autodel mootori juhtplokk eemaldada ning kasti läbi spets pistiku lugeda auto all, ei ole nii, et läbi OBD vajutad paari nuppu.

Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Softi pole vaja maha lugeda, tee see aktioon ära ja pärast tule lihtsalt ütle mis softi Sa tahad oma mootorijuhtplokki või käigukasti ja ma panen selle sinna tagasi. Hinna pärast ei pea ka kartma see jääb ilmselt 2 kohaliseks.

Sina saad siiski sinna panna ainult sellise tarkvara, mis on VAG-i flash datas ning ainult tehase originaali. Flash datas on ainult uuendused. Enamusel autodel on ka enne petutarkvara uuendused FRF kujul olemas ja saab kirjutada.
Osadel autodel ei ole olemas uuendust peale emissioonide ning sina ei tee seal mitte midagi, sest sul pole originaali ega seadet, millega seda kirjutada, sest FRF kujul pole neid mitte kunagi eksisteerinud, FRF kujul eksisteerib ainult emissioonide uuendus.

Samuti reeglina omanik ei tea, milline soft tal enne oli, 3.0 TDI-l kõikidel muutub nii kasti kui ka mootori tootekood, mitte ainult versioon. Selle saab küll kätte, mis seal enne oli, aga ei ole 100% elementaarne alati.

Enne laiamist võiks natukene endale asjad paremini selgeks teha - P.S. ma ei tee Eestisse juba 2a mitte midagi, seega minul isiklik huvi puudub.

Jah, ODIS- ega ma ei saa kui ei ole. Aga mul on olemas ka pcmflash. Neil on paljud softid olemas. Ja ma olen sellest teadlik, et softi nr muutub osadel. Kui vaja saan ka selle vaadata mis vana softi nr oli. Pcmflashiga saan ka lugeda enamus edc17 juhtploke nii et ma ei ava neid. Aga ilmselt Sa tead seda isegi juba.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.02.22 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Jah, ODIS- ega ma ei saa kui ei ole. Aga mul on olemas ka pcmflash. Neil on paljud softid olemas. Ja ma olen sellest teadlik, et softi nr muutub osadel. Kui vaja saan ka selle vaadata mis vana softi nr oli. Pcmflashiga saan ka lugeda enamus edc17 juhtploke nii et ma ei ava neid. Aga ilmselt Sa tead seda isegi juba.

Ja AL551 kasti, mis on igal 3.0 BTD-l peal, teed sa kuidas PCMFlashiga?
Jõuamegi tagasi punkti, kus kelkad, et oled kõva mees, saad kõike teha, aga reaalselt ei ole sul kõiki seadmed, sest need seadmed, millega saab reaalselt kõiki asju teha, maksavad alates 4000 EUR.
Lisaks peab auto kasutaja kuidagi teadma, milline soft talle autosse käib - seda nüüd küll 99% ei tea, kui see uuendus juba tehtud on.

Veel mõned punktid:
1. Kui sulle satub mõni mootoriplokk, kus SBOOT on maha tapetud või sisenemise sagedused ära muudetud tuuningu käigus, siis ei loe sealt mitte keegi peale esialgse tuuningu teinud firma mitte midagi (nt. Magic Lock) - avades või avamata
2. Kui sa suure hurraaga ODIS-ega lased AL551-le vale powerclassiga softi peale, siis on kastil immo lukus, bootloaderisse enam ei saa ning ainus võimalus taastada on SBOOT-s seadmega, mida sinul ei ole. Olen seda paar korda teinud juba peale mingisuguseid uhhuusid, kes kallal käisid.
3. Kui kirjutada teatud ABT tuuninguga EDC17 mootori juhtplokid üle tehase softiga ODIS-ega, siis ei tule aju enam üles ning kui sa enne välja ei lugenud seda, siis ma olen suht kindel, et sina seda enam mitte kunagi käima ei saa ilma kõrvalise abita - muide see juhtub esinduses kirjutades ka, palju õnne nende autode omanikele - ma ei tea, kas esindus neile uue ploki ostab või mitte.

Kõik on tore, lust ja pillerkaar, kuni satub natukene ebatavalisem kombinatsioon ning auto sinu juurest treileri peal lahkub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.02.22 11:37 Tsiteeri


Kahjuks ei jõua endale tõesti kõiki seadmeid osta ja ei ole kõiki vaja ka. Kui teinekord on vaja välist abi kasutada siis ma ise ei näe väga selles probleemi. Ma saan aru, et Sa oledki sellel alal väga tark ja osav ja ülemaailma tuntud mees...aga sellepärast ei tasu kohe äratõusta.
Ilmselgelt inimesed ei tea mis neil seal eelnevalt peal on olnud. Audipuhul üldse raske, aksioonijuhendites, tpi- des pole ka kirjas ja uuendused toimuvad svm koodi alusel. Pärast diagnostika protokollist saaks seda vaadata aga nendele ei saa ka ligi tagantjärgi jne...
Kui mulle asi tundub kahtlane, siis ilmselgelt ei hakka ma ka näppima seda :D
Aga sry, et kõvatasin siin, et saan kõike teha. Kõike ei saa ja ilmselt ei hakka kunagi saamagi.
Tahad nüüd kindlasti midagi veel lisada aga minupoolt võib selle teema lukku panna siin :)



Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Jah, ODIS- ega ma ei saa kui ei ole. Aga mul on olemas ka pcmflash. Neil on paljud softid olemas. Ja ma olen sellest teadlik, et softi nr muutub osadel. Kui vaja saan ka selle vaadata mis vana softi nr oli. Pcmflashiga saan ka lugeda enamus edc17 juhtploke nii et ma ei ava neid. Aga ilmselt Sa tead seda isegi juba.

Ja AL551 kasti, mis on igal 3.0 BTD-l peal, teed sa kuidas PCMFlashiga?
Jõuamegi tagasi punkti, kus kelkad, et oled kõva mees, saad kõike teha, aga reaalselt ei ole sul kõiki seadmed, sest need seadmed, millega saab reaalselt kõiki asju teha, maksavad alates 4000 EUR.
Lisaks peab auto kasutaja kuidagi teadma, milline soft talle autosse käib - seda nüüd küll 99% ei tea, kui see uuendus juba tehtud on.

Veel mõned punktid:
1. Kui sulle satub mõni mootoriplokk, kus SBOOT on maha tapetud või sisenemise sagedused ära muudetud tuuningu käigus, siis ei loe sealt mitte keegi peale esialgse tuuningu teinud firma mitte midagi (nt. Magic Lock) - avades või avamata
2. Kui sa suure hurraaga ODIS-ega lased AL551-le vale powerclassiga softi peale, siis on kastil immo lukus, bootloaderisse enam ei saa ning ainus võimalus taastada on SBOOT-s seadmega, mida sinul ei ole. Olen seda paar korda teinud juba peale mingisuguseid uhhuusid, kes kallal käisid.
3. Kui kirjutada teatud ABT tuuninguga EDC17 mootori juhtplokid üle tehase softiga ODIS-ega, siis ei tule aju enam üles ning kui sa enne välja ei lugenud seda, siis ma olen suht kindel, et sina seda enam mitte kunagi käima ei saa ilma kõrvalise abita - muide see juhtub esinduses kirjutades ka, palju õnne nende autode omanikele - ma ei tea, kas esindus neile uue ploki ostab või mitte.

Kõik on tore, lust ja pillerkaar, kuni satub natukene ebatavalisem kombinatsioon ning auto sinu juurest treileri peal lahkub.



VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 12.02.22 12:01 Tsiteeri


Krt endal ka see jura ees.

Eestlased on uue teavitussüsteemiga sommidele järgi jõudnud, seal toimib sarnane süsteem juba aastaid. Ja otseloomulikult sarnaselt neile ei ole võimalik tehnilist ülevaatust teostamata tagasikutsumise puhul läbida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.02.22 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Kahjuks ei jõua endale tõesti kõiki seadmeid osta ja ei ole kõiki vaja ka.

Mina jõudsin osta, tegelikult on neid küll vaja ja on vaja enamus suuremate tootjate seadmeid, sest sageli oled olukorras, kus ainult üks reaalselt teeb mingit autot. Teised ei toimi.
Meil siin praegu kamba peale: MMS Flex Full Master, New Genius Full Master, New Trasdata Full Master, CMDFlash Full Master, bFlash master, MPPS (originaal) master. Ma ei hakka parem kokku lugema palju need kõik maksid ja palju aastas maksavad.
PCMFlash on hea odav asi, mis maksab koos Scanmaticuga 1/5 teiste asjade hinnast, aga selle probleem on, et see ei tee ZF-i kaste, MG1 ja S18 laua peal. Samas kui need on tehtavad olnud juba aastaid, samuti on sellel probleeme MEDC17 checksumi arvutamisega, kui on tehtud muudatusi väljaspool kalibreeringuid - saad mille eest maksad.

Teemasse tagasi tulles...
Kogu selle asja jaoks on olemas lollikindel lahendus:
1. Kuidas tuvastada, milline varasem tarkvara käib peale, isegi kui kood on muutunud ja uus peal. Nii mootorile kui ka kastile.
2. Varasema tarkvara kirjutamine.
3. Tuuningu taastamine.

Tegin endale selle juba ammu täpselt selgeks, sest Soome klientidega oli probleem ning kahtlustasin, et sama asi võib Eestisse jõuda.
Kuigi tuuninguga olen juba 2a tagasi lõpparve teinud ning ei võlgne kellelegi mitte midagi, teen ES-ile koolituse sellel teemal, et kõik minu varasemad kliendid sellega hätta ei jääks ja saaks rahulikult esinduses ära uuendada ning seejärel tuuningu taastatud...

Muud ei oskagi midagi öelda. Teistele soovin edu lihtsalt...
Kui teil auto on stock, siis enne uuendust võite julgelt ka kasutaja Rain573 juurest läbi käia, vaatab teil numbrid ära ja pärast paneb samad asjad tagasi. Ma arvan, et neid on palju teisigi, kes sellega hakkama saavad. Kui ei ole stock, siis kindlasti pöörduda sinna kohta, kus tuuning tehtud on.
Kui juba on uuendatud ja varasemaid numbreid pole, siis ilmselt ES saab tehtud, sest on moodus kuidas tuvastada ka tagant järgi, mis sinna enne käis, aga seda ma avalikult ei soovi jagada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
QBA
huviline



Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi

postitati 29.06.22 20:29 Tsiteeri


Mida erinevat see kohustuslik uuendus siis autoga teeb, et heitgaasid kohe korda läevad ja nii. Kas on ka muid muutumisi?


Kui luiskan siis enda teadmata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.22 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QBA
Mida erinevat see kohustuslik uuendus siis autoga teeb, et heitgaasid kohe korda läevad ja nii. Kas on ka muid muutumisi?

Mootori koha pealt oli selle asja nimi "akustiline funktsioon" :D
Ning tegi see peamiselt kahte asja:
1. Külmkäivitusel, kui auto ei olnud parajasti dünostendis NEDC või EPA testre˛iimis, lükati rohkem pilot injectonit peale. Külma mootoriga palju pilot injectionit tekitab rämedalt heitgaase, aga ilma pilot injectionita mootor lagiseb ja jõudu vähem.
2. EGR-i välja lülitus oli väga agressiivne.
3. ADBlue tarbimine oli oluliselt väiksemaks keeratud, kui ei detekti testre˛iimi.

Kuna selle madala otsa kompenseerimiseks oli kasvõi midagi vaja teha, siis pandi kast libisema ja käike teistmoodi vahetama, et asi täiesti hull ei oleks.

Igal juhul selle "uuenduse" tulemusena muutub alumine ots tuimaks ja kütusekulu tõuseb.

Soovitan mõne C8-ga 3.0 diisliga sõita stockis. Nendel on selline turbolag, nagu oleks 3 liitrise turbo 2 liitrisele mootorile peale pandud. WLTP ja EGR-i pärast.
Ega ei saagi liikuda, kui mootor põhjagaasiga oma heitgaasi sisse tõmbab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 25.05.23 18:25 Tsiteeri


Lasin oma C7 BiTDI'l ka selle ära teha ning kergelt tundub, et autol pole enam sellist tõmmet nagu varem. Ei teagi, kas platseebo või reaalselt asi nii.

Lisaks, ühel heal päeval autot käivitades viskas armatuuri 4 errorit:
- main beam assist: system fault
- ACC and Audi braking guard: not available
- Audi adaptive light: system fault
- Air suspension fault

Vedrustus on jube jäigaks läinud. Tarkvarauuendusest on möödas paar nädalat ning selle aja jooksul olen suht vähe sõitnud, max 200km. Kas võib asi seotud olla?


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 25.05.23 20:36 Tsiteeri


Ei, täiesti eraldi seisev probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 26.05.23 10:13 Tsiteeri


Ei usu ka, et seal mingi seos on, kui õhkvedru errorit annab siis ta pumpabki padjad täis ja läheb jäigaks.

Käisin tegin enda autol ka selle ära, huvitav oli see, et kui auto kätte sain siis oli tagatiib miskipärast väljas ja ei tahtnud nupuvajutuse peale ka tagasi kokku kruvida ennast, õnneks klappis ennast ilusti kokku ikkagi kui auto seisma olin jätnud.

Ainuke asi mis mina muudatuse kohapealt näen on see, et kaheksas käik pannakse hiljem sisse. 100km/h kruiisides oli vanasti tavaliselt 8's käik sees, hetkel paneb kaheksanda seal 110+ kiiruse juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.05.23 11:36 Tsiteeri


Oota talv ära, siis hakkad seda laginat nautima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 30.05.23 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maik
Mida arvata Transpordiameti uuest naljakohast? 23x6 tagasikutsumine…
Nimelt tuli teavituskiri tanspordiametilt,et teie auto vajab tähelepanu… vaadates mnt.ameti lehelt infot auto kohta siis on seal korralik hoiatus selle kohta rasvaselt.
Nagu lugenud selle uuenduse kohta siis pole see kõige targem tegu seda teha?!
Arvatavasti ülevaatusel tuleb probleeme sellega?!
On sellest väljapääsu? Või peab ikka ära laskma teha ja pärast tuuning firmale raha annetama ?
Tänan tähelepanu eest



Terekest. Ei jõudnud kohale mida see krd 23x6 tagasikutsumine tähendab? Mis masinad sinna alla siis käivad? Just vaatasin mnt lehelt, mul õnneks ple midagi rasvast seal :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mikkma
huviline



Registreerunud 15.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.23 19:56 Tsiteeri


Tere,

Audi A6 BiTdi 2012

Sain hiljuti kutse. Käisin esinduses tegemas, et "tagada turvalisus ja keskkonnakaitse kõrge tase".
Pärast käiku auto tohutult uimane. Kui algselt pärast mõnginast sõitu auto liikus vähegi edasi siis nüüd 800km hiljem on 230kw'st alles 60kw ja võimsust jääks justkui järjest vähemaks. Ka käigukastis lõtk sees seda eriti P->R vahetades. Lisaks mootoritempratuur ei tõuse kõige madalamast astmest kõrgemale isegi pärast 100km sõitu.

Võtsin uuesti ühendust mille peale pakuti tasulist vigade tuvastamist, kuid lõpuks siiski nõustuti esmase hinnangu saamiseks proovisõitu tehniku poolt, kes nõustus, et autoga pole kõik korras. Tulemuseks 3 nädalat ootamist pärast mida vaadatakse lähemalt milles asi, kuid öeldi kohe ära, et eelnevat seadistus pole võimalik enam taastada.

On kellegil veel kogemust, kus sellised probleemid esinenud?

Parimat,
Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline



Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.06.23 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikkma
Tere,

Audi A6 BiTdi 2012

Sain hiljuti kutse. Käisin esinduses tegemas, et "tagada turvalisus ja keskkonnakaitse kõrge tase".

Mikk


Kõigepealt esialgne taastada ja siis vigasid tuvastama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.06.23 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maik
Kõigepealt esialgne taastada ja siis vigasid tuvastama!

Enam ei saa.
Kui midagi muud häda ei ole, siis vabalt võis olla, et autol oli EGR maha kodeeritud vms ning nüüd on probleem sellega.

Aga esindusel on ükskõik sellest, nemad mitte millegi eest ei vastuta ning võtavad iga liigutuse eest raha.
Nt. kliendil suri mehhatroonikaplokk maha uuenduse käigus ning sai enda raha eest uue ploki osta.

Kui autol oli varasemalt nt. DPF välja võetud ja auto peale uuendust on ainult treilerivääriline, siis on see vähemalt selle hetkeni, kui mingi kohtupraktika tekib, samuti ainult sinu probleem.

V8 4.0 TFSi-l vahetas nii mõnigi turbosid selle sõela defekti tõttu varasemalt ning esindus esitas selle eest külma kõhuga 5k+ arve.
Ma ei tea, kas siin ka JOKK või tekib mingi hetk mingi muu suunaline kohtupraktika.

Point ikkagi see, et süüdlane on VWAG ning nemad peaksid ka kompenseerima igasugused probleemid.
Nt. VW ID3-del maksti Saksamaal kõikidele omanikele soojuspumba raha tagasi, kes lisavarustuses olid selle võtnud, kui selgus, et soojuspump reaalselt sõiduulatust peaaegu ei mõjuta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.06.23 09:53 Tsiteeri


Mai keskel oli selle meetme uus laine, kus paljud said selle märke, k.a. minu Allroad. Õnneks tegin ülevaatuse just eelmine päev ennem märget. Kõnesid autode omanikelt tuli mitu päevas, et mis see on ja mida teha. Inimesed said ju meilile ka selle kutse. Soovitasin venitada viimase päevani sellega, siis korduv, vana soft kindlaks teha, siis audisse ja siis raha näppu ning tagasi pöörama seda kräppi. Aga jah, kellel on tuuning või mingi dpf,egr off tehtud, siis jama palju sellega.
Kirjutasin transpordiametile ja küsisin, miks ma peaks oma õigustatud ootusega ostetud auto vabatahtlikult vigaseks tegema ja kes selle jama eest vastutab? Vastust pole siiani tulnud. Eks näis, kas üldse viitsitakse vastata. Kuna aega ja tahtmist on siis kindlasti neid lihtsalt rahule ei jäta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]