Teema ülevaade |
Alo19
|
postitati 06.10.21 05:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Sünkroon nuka ja vända vahel on õige, kui õigesti teha rakistega jne. Olen neid sadu õigeks pannud, sest peaaegu iga päev tuleb mõni kus asi mööda ja
vildikamärgid peal. Mingi kuue kraadi pealt ei lähe isegi käima enam, tihti on 4-5 mööda. Momentvõti ja info ikka olemas? Igat asja ei peaks ikka vist
ise tegema...aga kooliraha mõttes võib küll. |
Ikka olemas jh, lukustid ka olemas jne. Ennegi vahetanud, aga mitte sellise nukaga..
|
Jann
|
postitati 06.10.21 04:38 |
Sünkroon nuka ja vända vahel on õige, kui õigesti teha rakistega jne. Olen neid sadu õigeks pannud, sest peaaegu iga päev tuleb mõni kus asi mööda ja
vildikamärgid peal. Mingi kuue kraadi pealt ei lähe isegi käima enam, tihti on 4-5 mööda. Momentvõti ja info ikka olemas? Igat asja ei peaks ikka vist
ise tegema...aga kooliraha mõttes võib küll.
|
teet82
|
postitati 05.10.21 21:04 |
Rihma pingutamise ajal peavad poldid lahti olema, või siis tuleb rakised maha võtta pingutamise ajaks, muidu tuleb viga sisse sealt. Aga suurt ei
olene sellest..
|
Alo19
|
postitati 05.10.21 20:22 |
Ok, vast ei hakka siis näppima neid, kui abivahendid normaalselt ära tulevad.
Tänud!
|
kuno666
|
postitati 05.10.21 19:44 |
Siis peaks saama märgid tehase märki nii et kui sa abivahendid ära võtad siis ei lähe midagi paigast ära . Kui sa ei taha siis ei pea seda lahti võtma
saab ka ilma aga süüde tuleks kindlasti pärast üle vaadata .
|
Alo19
|
postitati 05.10.21 18:39 |
Plaanis vahetada antud mootoril hammasrihm jne , segaseks jääb,
miks peab nukkvõlli hammasratta lahti keerama peale fikseerimist (kolm polti) ja milleks see vajalik on? Et rihma paremini kätte saada? Ajastus valeks
ei lähe? Või mis värk sellega on?
|