Teema ülevaade |
8413
|
postitati 19.07.21 09:44 |
Aitäh kes viitsisid jagada linke, nõuandeid aga nüüd saan õelda, et mootor hakkas isegi toimima kuigi enne oleksin pidanud seda teemat lugemas
käima.
Nimelt oli klõbin siiski alles pärast pikka aega seismist ja vot see kirjeldus ilmselt pidanuks enne ma lugema.
Tsitaat: | Algselt postitas: ReinS
Olen omanud ALT motoga B6-te sama veaga. 80quattro seletus tööpõhimõtte kohta on peaaegu õige, kuid larin tekib mitte puuduvast õlisurvest, vaid
nukaotsa ajasti koonusesse kulunud tihvti avast. Seisma jättes fikseerib vedru tihvti ajastis. Käivitades surub tekkiv õlisurve tihvti pesast välja ja
ajasti saab sehkendada. Kui tihvti ava koonusesse kulunud siis enne õlisurve teket kostubki see kuni 2 sekine larin(ainuli 1 kord külmkäivitusel).
Enda autol oli see ostes ca. 200 000 juures. Pinguti on ALT-il hoopis teine kui 110kw turbokatel. Sel on pidev vedru press peal. Endal oli selle veaga
moto tagaotsas oleva õliregulaatori kolb kinni:
17748 - Camshaft position sensor (G40) / Engine speed sensor (G28)
P1340 - 001 - Incor. Correlation - MIL ON
Tühikäik ka lonkas. Enda omal lasin vahetada pärnu audis nukaotsas oleva ajasti (430eur tollal) + tööraha. Õli regulaator jäi vana. Peale 8-t aastat
still strong ja ei mingit larinat. ALT-il tuleb nuka kättesaamiseks terve ülemine osa lahti lasta, kuna seal täisraamina mitte eraldi nuka klambrid
nagu turbokal kus saad nukad eraldi lahti lasta. Ehk on abiks. |
Ühesõnaga ma ei kiskunud lahti seda va nukkvõlli seadistajat, et vaadata kas on ka vagu sees.
Eks tuleb siis uus detail ära tellida ja kunagi ehk uuesti näpud õliseks teha.
Kas sain kirjeldusest õigesti aru et see punnklapp selle seadistaja sees avaneb kui süüde sees ja sulgub kui süüde väljas. Või plõksib ta siiski kogu
töö vältel kord nii kord naa.
|
Jann
|
postitati 14.05.21 05:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
mootor 2.0 96kW, bensiin, kood ALT
hakkasin klapikambrikaane tihendit vahetama ja avastasin, et ketipinguti on ka puudujääkidega, ehk alumine detail on pudiks hööveldatud ja ülemine
veel püsis kolmes tükis oma kohal.
Selle vahetamiseks peab sellisel mootoril lahti võtma plokikaanel veel ühe osa, pealmise osaraami.
kuna see on alumise külge liimituna siis mis nippidega seda tervena sellelt lahti saab?
kui juba nii kaugele on lahti võetud siis kas ehk saab ka klapisääre tihendid ära vahetada või selle töö jaoks siiski vaja terve plokikaan maha
võtta?
kokkupanemisel vaja kasutada moment või njuutonvõtit aga mis jõududega kinni keerata. |
Soovitaks see teema läbi lapata enne kui midagi ise tegema hakata.
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=188579&page=1#pid876283
|
teet82
|
postitati 13.05.21 20:22 |
Kardan, et liiga keeruline töö, arvestades kõiki neid küsimusi. Juhendeid peab vaatama, niisama kindlasti ei taipa, et tuleb hakata ketilülisid lugema
märkide vahel jne.. Erinevaid juhendeid on leida netist muidu, see peaks olema õige või vähemalt sarnane mootor:
https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_unit/4-cylinder_engine_%282.0_ltr._5-valve%29_mechanics/engine_cylinder_head_valve_ge
ar/servicing_valve_gear/removing_and_installing_camshafts_and_hydraulic_chain_tensioner/
|
8413
|
postitati 13.05.21 17:11 |
mootor 2.0 96kW, bensiin, kood ALT
hakkasin klapikambrikaane tihendit vahetama ja avastasin, et ketipinguti on ka puudujääkidega, ehk alumine detail on pudiks hööveldatud ja ülemine
veel püsis kolmes tükis oma kohal.
Selle vahetamiseks peab sellisel mootoril lahti võtma plokikaanel veel ühe osa, pealmise osaraami.
kuna see on alumise külge liimituna siis mis nippidega seda tervena sellelt lahti saab?
kui juba nii kaugele on lahti võetud siis kas ehk saab ka klapisääre tihendid ära vahetada või selle töö jaoks siiski vaja terve plokikaan maha
võtta?
kokkupanemisel vaja kasutada moment või njuutonvõtit aga mis jõududega kinni keerata.
|
|