Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ALT mootori ketipinguti vahetamine (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1373)
8413
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi avant

postitati 13.05.21 17:11 Tsiteeri
ALT mootori ketipinguti vahetamine



mootor 2.0 96kW, bensiin, kood ALT
hakkasin klapikambrikaane tihendit vahetama ja avastasin, et ketipinguti on ka puudujääkidega, ehk alumine detail on pudiks hööveldatud ja ülemine veel püsis kolmes tükis oma kohal.
Selle vahetamiseks peab sellisel mootoril lahti võtma plokikaanel veel ühe osa, pealmise osaraami.
kuna see on alumise külge liimituna siis mis nippidega seda tervena sellelt lahti saab?
kui juba nii kaugele on lahti võetud siis kas ehk saab ka klapisääre tihendid ära vahetada või selle töö jaoks siiski vaja terve plokikaan maha võtta?
kokkupanemisel vaja kasutada moment või njuutonvõtit aga mis jõududega kinni keerata.


sain vist isegi auto korda ;-)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.05.21 20:22 Tsiteeri


Kardan, et liiga keeruline töö, arvestades kõiki neid küsimusi. Juhendeid peab vaatama, niisama kindlasti ei taipa, et tuleb hakata ketilülisid lugema märkide vahel jne.. Erinevaid juhendeid on leida netist muidu, see peaks olema õige või vähemalt sarnane mootor:
https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_unit/4-cylinder_engine_%282.0_ltr._5-valve%29_mechanics/engine_cylinder_head_valve_ge ar/servicing_valve_gear/removing_and_installing_camshafts_and_hydraulic_chain_tensioner/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 14.05.21 05:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 8413
mootor 2.0 96kW, bensiin, kood ALT
hakkasin klapikambrikaane tihendit vahetama ja avastasin, et ketipinguti on ka puudujääkidega, ehk alumine detail on pudiks hööveldatud ja ülemine veel püsis kolmes tükis oma kohal.
Selle vahetamiseks peab sellisel mootoril lahti võtma plokikaanel veel ühe osa, pealmise osaraami.
kuna see on alumise külge liimituna siis mis nippidega seda tervena sellelt lahti saab?
kui juba nii kaugele on lahti võetud siis kas ehk saab ka klapisääre tihendid ära vahetada või selle töö jaoks siiski vaja terve plokikaan maha võtta?
kokkupanemisel vaja kasutada moment või njuutonvõtit aga mis jõududega kinni keerata.


Soovitaks see teema läbi lapata enne kui midagi ise tegema hakata.
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=188579&page=1#pid876283


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
8413
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi avant

postitati 19.07.21 09:44 Tsiteeri


Aitäh kes viitsisid jagada linke, nõuandeid aga nüüd saan õelda, et mootor hakkas isegi toimima kuigi enne oleksin pidanud seda teemat lugemas käima.
Nimelt oli klõbin siiski alles pärast pikka aega seismist ja vot see kirjeldus ilmselt pidanuks enne ma lugema.
Tsitaat:
Algselt postitas: ReinS
Olen omanud ALT motoga B6-te sama veaga. 80quattro seletus tööpõhimõtte kohta on peaaegu õige, kuid larin tekib mitte puuduvast õlisurvest, vaid nukaotsa ajasti koonusesse kulunud tihvti avast. Seisma jättes fikseerib vedru tihvti ajastis. Käivitades surub tekkiv õlisurve tihvti pesast välja ja ajasti saab sehkendada. Kui tihvti ava koonusesse kulunud siis enne õlisurve teket kostubki see kuni 2 sekine larin(ainuli 1 kord külmkäivitusel). Enda autol oli see ostes ca. 200 000 juures. Pinguti on ALT-il hoopis teine kui 110kw turbokatel. Sel on pidev vedru press peal. Endal oli selle veaga moto tagaotsas oleva õliregulaatori kolb kinni:
17748 - Camshaft position sensor (G40) / Engine speed sensor (G28)
P1340 - 001 - Incor. Correlation - MIL ON
Tühikäik ka lonkas. Enda omal lasin vahetada pärnu audis nukaotsas oleva ajasti (430eur tollal) + tööraha. Õli regulaator jäi vana. Peale 8-t aastat still strong ja ei mingit larinat. ALT-il tuleb nuka kättesaamiseks terve ülemine osa lahti lasta, kuna seal täisraamina mitte eraldi nuka klambrid nagu turbokal kus saad nukad eraldi lahti lasta. Ehk on abiks.

Ühesõnaga ma ei kiskunud lahti seda va nukkvõlli seadistajat, et vaadata kas on ka vagu sees.
Eks tuleb siis uus detail ära tellida ja kunagi ehk uuesti näpud õliseks teha.
Kas sain kirjeldusest õigesti aru et see punnklapp selle seadistaja sees avaneb kui süüde sees ja sulgub kui süüde väljas. Või plõksib ta siiski kogu töö vältel kord nii kord naa.


sain vist isegi auto korda ;-)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]