Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 15.10.21 06:20
Tsitaat:
Algselt postitas: RKK
Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift


Nukkade poole pealt jah, kuid hädasid on teisigi seal hulgi.
Silverpm

 postitati 14.10.21 21:06
Ütleme nii, et probleeme on kõigil.
Ketimajanduse osas on siiski mu lemmikud 150kw ja 180kw mootorid.

Ketimajandus odav ning muud varuosad samuti päris kirvega pähe ei löö.

Leever-il on veel rohkem tarka infot nende asjade kohta kui ülaltoodud videos tundub, ta ju tegeleb nendega päevast päeva.
Lihtsam on differ.ee helistada, Härra selgitab ära mis, kus, kuidas ja samuti ka miks on vajalik + on suuteline ka töid teostama.
RKK

 postitati 14.10.21 20:16
Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift
sandy

 postitati 14.10.21 17:21
Mul õnneks oli ostetud Audi enda maja garantii peale, nii et audi tegi kõik oma kuludega ära. Aga probleem on seda räägib ka Audi esindus ise
Jann

 postitati 14.10.21 17:10
Tsitaat:
Algselt postitas: sandy
Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll.


No eks igaüks tahab ikka omal nahal tunda saada, kuigi sellest on aastaid siin räägitud. Ma olen neid kümnete kaupa platsile jätnud ja müüjad muidugi ei ole nõus ja pööritavad silmi ning pilk tapaks. :D Aga noh, enamus kaupmehi ongi kaupmehed, müüvad mis kätte satub ja autodest nad üldiselt palju ei tea. Küll aga on numbrid selged ja mõni isegi oskab viisakalt suhelda vahest peale teada saamist, mida müüb väga heas korras auto pähe.
sandy

 postitati 14.10.21 16:19
Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll.
Leopold661

 postitati 30.04.21 19:30
Vaata see video ära- https://www.youtube.com/watch?v=MCJPfGpwZj0
Rain573

 postitati 30.04.21 11:48
Kuni mootori numbrini 175973 [roppus] aga ilmselt realselt vist väga vahet pole :D


Märkus moderaatorilt: Järgmine kord kontrolli oma sõnavara ise.
sandy

 postitati 30.04.21 11:13
Tere,

palju räägitakse A6 c7 facelift (2015-2018) nukkvõlli probleemidest, kas on vahet auto väljalaske aastast või olenemata väljalaske aastat on probleemid samad või on neid nukkvõlle täiendatud ja kui on mis aasta autodel siis nad kestavad paremini.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]