sandy
huviline
Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.21 10:13
|
|
|
Audi A6 c7 facelift nukkvõllid
Tere,
palju räägitakse A6 c7 facelift (2015-2018) nukkvõlli probleemidest, kas on vahet auto väljalaske aastast või olenemata väljalaske aastat on
probleemid samad või on neid nukkvõlle täiendatud ja kui on mis aasta autodel siis nad kestavad paremini.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 30.04.21 10:48
|
|
|
Kuni mootori numbrini 175973 [roppus] aga ilmselt realselt vist väga vahet pole
Märkus moderaatorilt: Järgmine kord kontrolli oma sõnavara ise.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
|
sandy
huviline
Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.21 15:19
|
|
|
Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis
endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski
see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.10.21 16:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sandy
Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis
endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski
see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll. |
No eks igaüks tahab ikka omal nahal tunda saada, kuigi sellest on aastaid siin räägitud. Ma olen neid kümnete kaupa platsile jätnud ja müüjad muidugi
ei ole nõus ja pööritavad silmi ning pilk tapaks. Aga noh, enamus
kaupmehi ongi kaupmehed, müüvad mis kätte satub ja autodest nad üldiselt palju ei tea. Küll aga on numbrid selged ja mõni isegi oskab viisakalt
suhelda vahest peale teada saamist, mida müüb väga heas korras auto pähe.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sandy
huviline
Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.21 16:21
|
|
|
Mul õnneks oli ostetud Audi enda maja garantii peale, nii et audi tegi kõik oma kuludega ära. Aga probleem on seda räägib ka Audi esindus ise
|
|
|
RKK
huviline
Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.21 19:16
|
|
|
Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 14.10.21 20:06
|
|
|
Ütleme nii, et probleeme on kõigil.
Ketimajanduse osas on siiski mu lemmikud 150kw ja 180kw mootorid.
Ketimajandus odav ning muud varuosad samuti päris kirvega pähe ei löö.
Leever-il on veel rohkem tarka infot nende asjade kohta kui ülaltoodud videos tundub, ta ju tegeleb nendega päevast päeva.
Lihtsam on differ.ee helistada, Härra selgitab ära mis, kus, kuidas ja samuti ka miks on vajalik + on suuteline ka töid teostama.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.10.21 05:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKK
Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift |
Nukkade poole pealt jah, kuid hädasid on teisigi seal hulgi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|