Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 c7 facelift nukkvõllid (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2390)
sandy
huviline



Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.21 10:13 Tsiteeri
Audi A6 c7 facelift nukkvõllid



Tere,

palju räägitakse A6 c7 facelift (2015-2018) nukkvõlli probleemidest, kas on vahet auto väljalaske aastast või olenemata väljalaske aastat on probleemid samad või on neid nukkvõlle täiendatud ja kui on mis aasta autodel siis nad kestavad paremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 30.04.21 10:48 Tsiteeri


Kuni mootori numbrini 175973 [roppus] aga ilmselt realselt vist väga vahet pole :D


Märkus moderaatorilt: Järgmine kord kontrolli oma sõnavara ise.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.21 18:30 Tsiteeri


Vaata see video ära- https://www.youtube.com/watch?v=MCJPfGpwZj0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sandy
huviline



Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.21 15:19 Tsiteeri


Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.10.21 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sandy
Teema jätkuks siis 2015-2017 facelift 160-200 kw nukkvõlli probleemist. Mõni aeg tagasi küsisin siin arvamust nukkvõlli probleemide kohta, nüüd siis endal juhtuski see, millest on räägitud nende aastate autodest. Autoks Audi A6 Allroad 2017, ostsin läbisõiduga 95 000 km, 115 000 km peal hakkaski see jama pihta, vahetusse läks nii kett koos pingutitega, kui ka nukkvõll.


No eks igaüks tahab ikka omal nahal tunda saada, kuigi sellest on aastaid siin räägitud. Ma olen neid kümnete kaupa platsile jätnud ja müüjad muidugi ei ole nõus ja pööritavad silmi ning pilk tapaks. :D Aga noh, enamus kaupmehi ongi kaupmehed, müüvad mis kätte satub ja autodest nad üldiselt palju ei tea. Küll aga on numbrid selged ja mõni isegi oskab viisakalt suhelda vahest peale teada saamist, mida müüb väga heas korras auto pähe.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sandy
huviline



Registreerunud 23.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.21 16:21 Tsiteeri


Mul õnneks oli ostetud Audi enda maja garantii peale, nii et audi tegi kõik oma kuludega ära. Aga probleem on seda räägib ka Audi esindus ise


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RKK
huviline



Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.21 19:16 Tsiteeri


Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 14.10.21 20:06 Tsiteeri


Ütleme nii, et probleeme on kõigil.
Ketimajanduse osas on siiski mu lemmikud 150kw ja 180kw mootorid.

Ketimajandus odav ning muud varuosad samuti päris kirvega pähe ei löö.

Leever-il on veel rohkem tarka infot nende asjade kohta kui ülaltoodud videos tundub, ta ju tegeleb nendega päevast päeva.
Lihtsam on differ.ee helistada, Härra selgitab ära mis, kus, kuidas ja samuti ka miks on vajalik + on suuteline ka töid teostama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.21 05:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKK
Kas varasemad isendid on siis niiöelda probleemivabalt? Prefacelift


Nukkade poole pealt jah, kuid hädasid on teisigi seal hulgi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]