Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Gryzto

 postitati 07.04.21 11:26
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Diislil läheb õli süsimustaks väga kiirelt. Kui see mehaanikule üllatust valmistas, on veits kahtlane.


Ma sain jutust aru, et oli isegi vist klompis olnud osaliselt. Küll aga täpseid detaile ei tea. Mul see osa lükkaski paranoia taset ülesse. Korraks tekkis tunne, et äkki oli ta nii ettevalmistatud , et +3 kuud saad normaalselt sõita ning siis hakkad juppe teeäärest korjama.
afp

 postitati 07.04.21 09:17
Diislil läheb õli süsimustaks väga kiirelt. Kui see mehaanikule üllatust valmistas, on veits kahtlane.
Gryzto

 postitati 07.04.21 06:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.


99,9 % dpf-i põletus aktiivne. Teinekord sõida veits pikemalt. Kui vendid eest käivad autot seisates, jäi põletus pooleli. Kui huvi, võin korra uuesti üle vaadata, see on ju auto, mille ostsid Viljandist mingi aeg tagasi? Remonti ära ennem kindlasti mine, kui raha ei taha tuulde lasta.



Okei, mulle asi poole selgem nüüd. Suured tänud! Võtan teie soovitusi 100% arvesse.,

Mul on hetkel kerge paranoia tase natukene kõrgem, peale seda kui kastiõli ja mootoriõli vahetused tehtud said. Õlid olid nii mustad, justkui nagu poleks neid tükk aega vahetatud olnud. Mehaaniku sõnul vähemalt...
Samuti nüüd kevadel hakkas mingit sorti undamine esinema. Samuti aeg-ajalt käivitades tekivad sellised plastiku klõbinad ja kerged kõrinad.
Plastiku klõbin üldjuhul peale pikemat sõitu, kui pärast on auto on 30-60 minutit pärast seisnud.


Igal juhul...

Ma proovin lähipäevil sinu kanti liikuda. Kui sul number on sama, siis helistan sulle ette, et minig sobiv aeg kokku leppida.
Jann

 postitati 06.04.21 17:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.


99,9 % dpf-i põletus aktiivne. Teinekord sõida veits pikemalt. Kui vendid eest käivad autot seisates, jäi põletus pooleli. Kui huvi, võin korra uuesti üle vaadata, see on ju auto, mille ostsid Viljandist mingi aeg tagasi? Remonti ära ennem kindlasti mine, kui raha ei taha tuulde lasta.
Gryzto

 postitati 06.04.21 17:24
Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.
Mind pani lihtsalt huvitama, et kas see on nüüd indikaator, et midagi on korralikult rikkis või mis see tähendada võib...

Mul pole veel väga palju kogemust nende erinevate tõrgetega :D, siis teengi väikest uurimustööd...
merchant

 postitati 06.04.21 17:16
Äkki läks tahamapõletus tööle? Selle katkestamine nüüd küll väga tark tegu ei ole.
Gryzto

 postitati 06.04.21 16:30
Tervist kõigile.

Äkki oskab keegi nõu anda. Olen sõites tähele pannud paari anomaaliat.
Autoks: Audi A5 sportback 3.0 TDI 150kw 2014

Tavaliselt ca 50-55 kmh sõites on pöörded umbes 1000 peal.

Olen tähele pannud, et aeg-ajalt sõites viskab mootori pöörded suvalisel hetkel 1200-1300 peale ning pöörded jäävad sinna seniks kuni mootori välja lülitan ning natukene ootan.
Tänasel juhul sõitsin rahulikult, panin 50 peal püsika peale, käis korraks jõnks ja pöörded olid ca 1200 peal jälle.
Nagu raudpolt pärast igat anomaaliat hakkab ka jahutus tööle.

Tavaliselt ca 50-55 sõites on pöörded umbes 1000 peal.

Kas keegi on sarnast anomaaliat kogenud voi oskab kogemuse pealt , et milles asi olla võib.
100% läheb auto remonti, kuid pigem uurin hetkel targemate käest, et endale teemad paremini selgemaks saada ning, et mulle ei määritaks töökojas üleliigseid asju/tegevusi pähe, mida ei pruugi üldse vaja minna.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]