Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
afp

 postitati 04.02.21 10:33
2-3 vahetuse puisus tuli mul 10k'ga tagasi, Alari ütles et tõenäoliselt sidurid ka ikkagi üsna kulunud. Soojana pole midagi hullu. 240 sõitnud kolmnull. Patjadega pead asjalikku kohta diagnosti minema.
kaitams

 postitati 04.02.21 09:16
Käigukasti mehhatroonika tegi korda Mustvees üks asjalik vend(Alari Karro) .. Mehhatroonika taastamine, õli, käigukasti jahuti solenoidid 2 tk,
Sirkulatsiooni pump,pistikud 3tk ja tööraha 1300€
Enne seda pool aastat tagasi, sai solenodid vahetautud, hõbenooles, nende vahetamine oli täiesti mõtetu ütles.:D Käigukast on ikka väga sujuv(mõni natukene puisem vahetus on 2-3ndale), vast õpib paremaks.

Aga nüüd lõpetas tagumine padi koostöö vist.
Vajub suht kiiresti tagumine osa üks pool alla ja hommikuks on sama poole esimene ots ka maas.
afp

 postitati 03.02.21 13:14
Huvi pärast, et kus tehti, mida tehti ja palju raha küsiti?
kaitams

 postitati 03.02.21 12:30
Sellega korras!
Solenoid olid avatud asendis ja pistikuid polnud ollagi.
Tuli välja käigukasti mehhatroonika vahetusega.
afp

 postitati 20.01.21 21:01
Pöörete kohta ei oska kommenteerida aga d4 3.0 tdi kohta sama veaga saad mu teemast lugeda (link vasakul auto koha peal). Solenoid oli surnud, pesa puhastamine sulatas solenoidi klemmid üldse ära. Peale solenoidi vahetamist on korras. Mul muidugi muid sümptomeid peale mootoritule polnud ehk jahutusring jäi avatud asendisse. Võibolla sul on solenoid suletud asendis kinni ja seega kast kuumeneb üle? Ilmselt targemad teavad. Esimese asjana laseks üle vaadata selle solenoidi, tööaeg oli ca tund et vahetada ja OE jupp 100 euri ringis.
kaitams

 postitati 20.01.21 20:23
Tere,

Küsiks natukene targematelt nõu.
Selline viga leitud diagnostikaga. Eile naine sõitis autoga ja vajutas gaasi põhja, imelikult jäid pöörded 4000 juures pidama, ei liikunud alla ega ülesse, isegi kui pidurdas ja järsku mingi hetk hakkas regeerima. Täna sai, siis tehtud diagnost ja viga selline.( Lisan lingi pildist )
Kas kast lõi avariiresiimi?
Otseselt mingit viga ei ole visanud ette.
Kas terve kast tahab hakata minema või, siis mingi osakane ainult?
fluid cooler tuleks esimesel võimalusel ära vahetada?

Audi A8 D4 2010a 4.2 258kw

https://files.fm/u/km6cnavmw

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]