Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 22.01.21 21:54
Neil autodel on tavaline termostaat koos õlifiltri jalaga. Õli termostaat ja käigukasti jahutuse termostaat. Viimane C7 230kw millel sarnane probleem oli vahetansin nii tavalise termostaadi, kui ka käigukasti termostaadi. Tava termostaadi vahetusega läks asi paremaks aga ei olnud ikka ideaalne.Käigukasti termostaat mingi 19eur ja külmalt läbi puhudes vana termostaat käis vabalt läbi, ehk oli lahti pidevalt.Läbisõit oli mingi 240k.
TnKaine

 postitati 20.01.21 16:05
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis.


Ta on koguaeg auto re˛iimis, pulti ei ole.
afp

 postitati 20.01.21 15:29
Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis.
TnKaine

 postitati 20.01.21 15:23
Tartus keegi teeb kindlaks milline termostaat või tegelane seal jebib? Täna kui väljas oli -10 läks ilusti soojaks 20km-iga. Vahepeal sõitsin -5kraadiga 60km ja ei läinud soojaks.
Jann

 postitati 17.01.21 09:21
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt. Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha:)


Siis muidugi, näen ise ka tihti, et ostetakse auto, mille nimel iga päev orjata ja ikka on puudu.
ivorturb12

 postitati 17.01.21 09:13
Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt. Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha:)
Jann

 postitati 17.01.21 07:27
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla.


Originaal on mõnikümmend kallim, ei näeks nagu põhjust mingit jama sinna toppida. Liiga oluline asi. Seal ju peale termostaadi veel nii mõnigi asi õlitusliinis jne.
Setsiifilist infot ma telefoni teel ja kirjalikult ei jaga, lihtsalt poemüüja õhtul pole sellega nõus, et ma päeval jälle hea inimene olin..
ivorturb12

 postitati 16.01.21 21:57
Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla.
TnKaine

 postitati 16.01.21 17:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida.


Kas saab delphiga ka vaadata või on ainult VCDS teema?
Standard parametrite alt või kust ma võiks tema toimetusi näha seal?
TnKaine

 postitati 16.01.21 17:53
Suppl. heater on auto seades jah.
Käisin autoeksperdis kohapeal ja pakkus ainult siis seda klappi mis vaakumiga juhitakse jah.
Amadeus

 postitati 16.01.21 17:00
Igaks juhuks võiks üle kontrollida, kas MMis "Suppl. heater" on "auto" seades.
Jann

 postitati 16.01.21 08:59
Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida.
afp

 postitati 15.01.21 23:11
Loll asi, ühes tükis, kood peaks olema 059115389K
Soyer

 postitati 15.01.21 23:03
Tavaline termostaat on koos õlifiltri korpusega.
TnKaine

 postitati 15.01.21 21:05
Jahedamate ilmadega ei saavuta mootor töötemperatuuri. Soojemate ilmadega seda probleemi ei olnud ja auto läks ilusti soojaks. Varuosa poest pakuti ainult vaakumiga juhitavat klappi(059 121 737 AM). Oskab keegi öelda kuidas seda klappi juhitakse või on kuskil mujal ikkagi tavaline termostaat ka?

150kw ja CLAB koodiga mootor.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]