Teema ülevaade |
andrec
|
postitati 22.01.21 21:54 |
Neil autodel on tavaline termostaat koos õlifiltri jalaga. Õli termostaat ja käigukasti jahutuse termostaat. Viimane C7 230kw millel sarnane probleem
oli vahetansin nii tavalise termostaadi, kui ka käigukasti termostaadi. Tava termostaadi vahetusega läks asi paremaks aga ei olnud ikka
ideaalne.Käigukasti termostaat mingi 19eur ja külmalt läbi puhudes vana termostaat käis vabalt läbi, ehk oli lahti pidevalt.Läbisõit oli mingi 240k.
|
TnKaine
|
postitati 20.01.21 16:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis. |
Ta on koguaeg auto re˛iimis, pulti ei ole.
|
afp
|
postitati 20.01.21 15:29 |
Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis.
|
TnKaine
|
postitati 20.01.21 15:23 |
Tartus keegi teeb kindlaks milline termostaat või tegelane seal jebib? Täna kui väljas oli -10 läks ilusti soojaks 20km-iga. Vahepeal sõitsin
-5kraadiga 60km ja ei läinud soojaks.
|
Jann
|
postitati 17.01.21 09:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt.
Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha |
Siis muidugi, näen ise ka tihti, et ostetakse auto, mille nimel iga päev orjata ja ikka on puudu.
|
ivorturb12
|
postitati 17.01.21 09:13 |
Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt.
Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha
|
Jann
|
postitati 17.01.21 07:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks
kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt
ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla. |
Originaal on mõnikümmend kallim, ei näeks nagu põhjust mingit jama sinna toppida. Liiga oluline asi. Seal ju peale termostaadi veel nii mõnigi asi
õlitusliinis jne.
Setsiifilist infot ma telefoni teel ja kirjalikult ei jaga, lihtsalt poemüüja õhtul pole sellega nõus, et ma päeval jälle hea inimene olin..
|
ivorturb12
|
postitati 16.01.21 21:57 |
Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks
kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt
ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla.
|
TnKaine
|
postitati 16.01.21 17:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida. |
Kas saab delphiga ka vaadata või on ainult VCDS teema?
Standard parametrite alt või kust ma võiks tema toimetusi näha seal?
|
TnKaine
|
postitati 16.01.21 17:53 |
Suppl. heater on auto seades jah.
Käisin autoeksperdis kohapeal ja pakkus ainult siis seda klappi mis vaakumiga juhitakse jah.
|
Amadeus
|
postitati 16.01.21 17:00 |
Igaks juhuks võiks üle kontrollida, kas MMis "Suppl. heater" on "auto" seades.
|
Jann
|
postitati 16.01.21 08:59 |
Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida.
|
afp
|
postitati 15.01.21 23:11 |
Loll asi, ühes tükis, kood peaks olema 059115389K
|
Soyer
|
postitati 15.01.21 23:03 |
Tavaline termostaat on koos õlifiltri korpusega.
|
TnKaine
|
postitati 15.01.21 21:05 |
Jahedamate ilmadega ei saavuta mootor töötemperatuuri. Soojemate ilmadega seda probleemi ei olnud ja auto läks ilusti soojaks. Varuosa poest pakuti
ainult vaakumiga juhitavat klappi(059 121 737 AM). Oskab keegi öelda kuidas seda klappi juhitakse või on kuskil mujal ikkagi tavaline termostaat
ka?
150kw ja CLAB koodiga mootor.
|