Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
spondzile

 postitati 26.01.21 19:47
Algselt postitas: spondzile
Nii uuendan teemat!
Nüüdseks peale auto aju tarkvara uuendust olen sõitnud natuke üle 1000km, ning pean tõdema (ptui, ptui, ptui)
viga ei ole enam esinenud.
Tänud kõigile kaasamõtlemast, ning kasutaja Jann ees müts maha! ;)
Jann

 postitati 03.01.21 20:10
See, mida auto arvab, erineb mõnevõrra sinu arvamisest. Vabalt võib just põletama hakata ebasobival momendil linnas, sõltumata 600km paarutamisest maanteel. Sa ei arva iial ära, millal ta seda alustab, ehk mingi tingimus täitub, kui just arvutiga ei vaata. Seepärast ei sobi mõte, et käin vahel maanteel sõitmas, siis võib linna tahmakaga diisli osta küll. Ei toimi üldiselt.
spondzile

 postitati 03.01.21 19:21
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Mitmeid C6 masinaid läbi käinud. Igalühel midagi omapärast olnud. Praktiliselt kõigil elemenetaarsed tüüpvead. Eriti nõmedad on igasugused vibreerimised, seistes, sõidu ajal jne.

Oleneb kus auto sõidab, palju omanud oled ja palju DPF põletust näinud oled? Kui enamasti maantee ja DPF teeb kord-kaks aastas oma tööd, siis selle asja välistaks. Või linnas niiet DPF põletab end iga nädal? Ei usu, et probleem on DPF poolel.

Mis on tüüpilised veakohad - mootor, mootori padjad, hooratas, sidur, käigukast, käigukasti padjad, kardaan. Paneks klaaskuulilt probleemi siduri/hooratta peale. Kuigi võib ka kastiga probleeme olla, kuid see vähetõenäoline (kui sõites, startides jne ei ole anomaaliaid näinud)
Mootor vigadevaba, kastis õli vahetatud, kardaan seistes ei pöörle, padjad kontrollitud, siis jääbki vaid hooratas ja sidur.
Mis kärsakas on üleval? Mingi vedelik mis lekkinud summuti peale või siduri kärsahais? DPF kärsakas on omakorda väga spetsiifiline hais. Ja kui DPF põletab-toimetab, siis selle infot ju armatuuris näha.
Paljudel 400 + läbinud autodel ju mootori-kasti poolel väga palju tehtud eelmiste omanike poolt, kuid tähelepanuta on tavaliselt jäetud sidur/hooratas ja kardaan.

Minu omadel enamasti Audi poolt olnud uusim soft peal olnud, seega eesti Audis ei ole tarkvara poolt keegi uuendama pidanud.

No ma ka ei usu ,et DPF põletuses asi,auto saab regulaarselt maantee otsasi,täna ja eile käisin niisama ringi cruisimas 2 päeva peale kokku 600km maanteedel ja nüüd täna mingi hetk hakkas jälle väristama,ehk ma ei käinud kuskil 30 km/h töristamas seega ma ei näe põhjust miks dpf peaks hakkama lambist põletama ,kui tervepäev on sõidetud ja justnimelt sportlikult.
Eks näis....
anduke88

 postitati 31.12.20 13:00
Mitmeid C6 masinaid läbi käinud. Igalühel midagi omapärast olnud. Praktiliselt kõigil elemenetaarsed tüüpvead. Eriti nõmedad on igasugused vibreerimised, seistes, sõidu ajal jne.

Oleneb kus auto sõidab, palju omanud oled ja palju DPF põletust näinud oled? Kui enamasti maantee ja DPF teeb kord-kaks aastas oma tööd, siis selle asja välistaks. Või linnas niiet DPF põletab end iga nädal? Ei usu, et probleem on DPF poolel.

Mis on tüüpilised veakohad - mootor, mootori padjad, hooratas, sidur, käigukast, käigukasti padjad, kardaan. Paneks klaaskuulilt probleemi siduri/hooratta peale. Kuigi võib ka kastiga probleeme olla, kuid see vähetõenäoline (kui sõites, startides jne ei ole anomaaliaid näinud)
Mootor vigadevaba, kastis õli vahetatud, kardaan seistes ei pöörle, padjad kontrollitud, siis jääbki vaid hooratas ja sidur.
Mis kärsakas on üleval? Mingi vedelik mis lekkinud summuti peale või siduri kärsahais? DPF kärsakas on omakorda väga spetsiifiline hais. Ja kui DPF põletab-toimetab, siis selle infot ju armatuuris näha.
Paljudel 400 + läbinud autodel ju mootori-kasti poolel väga palju tehtud eelmiste omanike poolt, kuid tähelepanuta on tavaliselt jäetud sidur/hooratas ja kardaan.

Minu omadel enamasti Audi poolt olnud uusim soft peal olnud, seega eesti Audis ei ole tarkvara poolt keegi uuendama pidanud.
spondzile

 postitati 31.12.20 11:32
Tsitaat:
mul samamoodi auto hüppab ja tunne nagu tahaks kaasa vedada midagi mida ta ei peaks,no ei tea ,lähen lasen selle softiuuenduse teha vms eks paistab,hoian teemaga kursis ;)

Mul samamoodi auto hüppab ja tunne nagu tahaks kaasa vedada midagi, mida ta ei peaks. No ei tea, lähen lasen selle softiuuenduse teha vms, eks paistab ja hoian teemaga kursis ;)


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
Raika

 postitati 31.12.20 10:57
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tere!

Mure siis järgnev,
täiesti suvalisel hetkel tekib see anomaalia, vahel sõidan nädalaid ei ilmuta end kordagi ja siis jälle ilmutab.

Sümptomid:
Seistes käik D asendis raputab autot ja ta ei ole nagu padja vibratsioon vaid pigem meenutaks justkui pesumasina tsentrifuugimist madalatel pööretel. Käib tervest auto kerest läbi nii ,et kaassõitjad tunnevad ka.
Üldjuhul ,kui raputab ja peale seda autost välja tulen siis on ka kärsahaisu tunda.
Ning raputamine kaob kohe peale seda ,kui olen auto välja suretanud ja uuesti käima pannud ja on nii kaua kadunud ,kuni jälle ühel päeval ilmutab end. Sõitma hakates on null vibratsiooni/raputamist ja kõik nii nagu peab.
Autole on tehtud hõbenooles dünaamiline õlivahetus käigukastile ,samuti on vahetatud ka mõlema diferentsiaali ja vahekasti õli.
Auto käike vahetab väga ilusti ja sujuvalt ei ole käigukastiga probleeme üldse, samuti lasin kontrollida ehk käigukasti padjad vms, kuid kõik pidavat korras olema.
Seal arvati ,et asi pigem mootori poolel ,et ei jaksa tühikäigul käigukasti kaasa vedada ???
Mootori poole peal olen hiljuti vahetanud eelsüüteküünlad ning samuti ka arvuti ühtegi viga ei näita.
Ehk kellegil kogemusi sarnase asjaga ja oskab öelda mida vaadata kontrollida, oleks väga abiks!

Äitah.


See mure on häirinud paljusid. Tahmaka põletuse ajal tekib seal mingi ebakõla pihustite liinis maakeeli öeldes, kui foori all näiteks peatuda ja dpf-i põletus käib parasjagu. Küsi Audist tarkvara uuendust ja räägi murest, neile pole see võõras teema. siin nii mõnigi on abi saanud uuendusega.

Okei,tegin veel kindlaks ,et vibra on ainult D,S ja R asendis N ja P asendis vibratsiooni ei teki,ning samuti on kärsa hais üleval siis,pöörded ei kõigu ja mootor käib ühtlaselt.Ja ma suutsin selle vibratsiooni 2x esile tuua 2-3h jooksul,et ei usu väga ,et dpf põletus siia puutub aga no kurat seda teab ja see asi on vähemalt 5 aastat nii olnud,nüüd kihtsalt tihedamini


Kui nüüd tihedamini esineb siis varsti selgub tõde. ;)

Enda autol olen selle suutnud esile kutsuda ainult siis kui peale käivitust kohe käik sisse panna ja liikuma hakata. Sedagi mitte alati. Lastes mõned sekundid peale käivitust "soojeneda", probleemi ei esine. Tunne siis selline, et nagu manuaalil ei lahutaks sidur korralikult. Piduritega hoiad jõuga autot paigal aga auto tahab liikuda ja sidur hakkab "hüppama". Kui nüüd N või P peale lükata siis hetkeks hüppavad pöörded 1400 kanti ja kohe langevad nii nagu tühikäigu pöörded olema peavad. Peale seda 0 probleemi. Ei pea isegi "restarti" tegema. Eks see viga sinna sidur/käigukast kategooriasse kuulub.
Jann

 postitati 31.12.20 07:02
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Lisaks veel seda ,et diagnostika oli järgi,veakoode ei esine peale 6 silindri eelsüüte,ning käigukasti ei näita üldse veakoode.
Endal tundub rohkem nagu mehhaaniline probleem.


No aga milles siis küsimus, kui nii tundub..Otsast asju vahetama.
Kui "diagnostika" järgi veakoode polnud, on ju kõik korras :D
spondzile

 postitati 30.12.20 21:26
Lisaks veel seda ,et diagnostika oli järgi,veakoode ei esine peale 6 silindri eelsüüte,ning käigukasti ei näita üldse veakoode.
Endal tundub rohkem nagu mehhaaniline probleem.
spondzile

 postitati 30.12.20 21:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tere!

Mure siis järgnev,
täiesti suvalisel hetkel tekib see anomaalia, vahel sõidan nädalaid ei ilmuta end kordagi ja siis jälle ilmutab.

Sümptomid:
Seistes käik D asendis raputab autot ja ta ei ole nagu padja vibratsioon vaid pigem meenutaks justkui pesumasina tsentrifuugimist madalatel pööretel. Käib tervest auto kerest läbi nii ,et kaassõitjad tunnevad ka.
Üldjuhul ,kui raputab ja peale seda autost välja tulen siis on ka kärsahaisu tunda.
Ning raputamine kaob kohe peale seda ,kui olen auto välja suretanud ja uuesti käima pannud ja on nii kaua kadunud ,kuni jälle ühel päeval ilmutab end. Sõitma hakates on null vibratsiooni/raputamist ja kõik nii nagu peab.
Autole on tehtud hõbenooles dünaamiline õlivahetus käigukastile ,samuti on vahetatud ka mõlema diferentsiaali ja vahekasti õli.
Auto käike vahetab väga ilusti ja sujuvalt ei ole käigukastiga probleeme üldse, samuti lasin kontrollida ehk käigukasti padjad vms, kuid kõik pidavat korras olema.
Seal arvati ,et asi pigem mootori poolel ,et ei jaksa tühikäigul käigukasti kaasa vedada ???
Mootori poole peal olen hiljuti vahetanud eelsüüteküünlad ning samuti ka arvuti ühtegi viga ei näita.
Ehk kellegil kogemusi sarnase asjaga ja oskab öelda mida vaadata kontrollida, oleks väga abiks!

Äitah.


See mure on häirinud paljusid. Tahmaka põletuse ajal tekib seal mingi ebakõla pihustite liinis maakeeli öeldes, kui foori all näiteks peatuda ja dpf-i põletus käib parasjagu. Küsi Audist tarkvara uuendust ja räägi murest, neile pole see võõras teema. siin nii mõnigi on abi saanud uuendusega.

Okei,tegin veel kindlaks ,et vibra on ainult D,S ja R asendis N ja P asendis vibratsiooni ei teki,ning samuti on kärsa hais üleval siis,pöörded ei kõigu ja mootor käib ühtlaselt.Ja ma suutsin selle vibratsiooni 2x esile tuua 2-3h jooksul,et ei usu väga ,et dpf põletus siia puutub aga no kurat seda teab ja see asi on vähemalt 5 aastat nii olnud,nüüd kihtsalt tihedamini
Jann

 postitati 30.12.20 17:49
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tere!

Mure siis järgnev,
täiesti suvalisel hetkel tekib see anomaalia, vahel sõidan nädalaid ei ilmuta end kordagi ja siis jälle ilmutab.

Sümptomid:
Seistes käik D asendis raputab autot ja ta ei ole nagu padja vibratsioon vaid pigem meenutaks justkui pesumasina tsentrifuugimist madalatel pööretel. Käib tervest auto kerest läbi nii ,et kaassõitjad tunnevad ka.
Üldjuhul ,kui raputab ja peale seda autost välja tulen siis on ka kärsahaisu tunda.
Ning raputamine kaob kohe peale seda ,kui olen auto välja suretanud ja uuesti käima pannud ja on nii kaua kadunud ,kuni jälle ühel päeval ilmutab end. Sõitma hakates on null vibratsiooni/raputamist ja kõik nii nagu peab.
Autole on tehtud hõbenooles dünaamiline õlivahetus käigukastile ,samuti on vahetatud ka mõlema diferentsiaali ja vahekasti õli.
Auto käike vahetab väga ilusti ja sujuvalt ei ole käigukastiga probleeme üldse, samuti lasin kontrollida ehk käigukasti padjad vms, kuid kõik pidavat korras olema.
Seal arvati ,et asi pigem mootori poolel ,et ei jaksa tühikäigul käigukasti kaasa vedada ???
Mootori poole peal olen hiljuti vahetanud eelsüüteküünlad ning samuti ka arvuti ühtegi viga ei näita.
Ehk kellegil kogemusi sarnase asjaga ja oskab öelda mida vaadata kontrollida, oleks väga abiks!

Äitah.


See mure on häirinud paljusid. Tahmaka põletuse ajal tekib seal mingi ebakõla pihustite juhtimise liinis maakeeli öeldes, kui foori all näiteks peatuda ja dpf-i põletus käib parasjagu. Küsi Audist ECU tarkvara uuendust ja räägi murest, neile pole see võõras teema. siin nii mõnigi on abi saanud uuendusega.
spondzile

 postitati 30.12.20 14:56
Tere!

Mure siis järgnev,
täiesti suvalisel hetkel tekib see anomaalia, vahel sõidan nädalaid ei ilmuta end kordagi ja siis jälle ilmutab.

Sümptomid:
Seistes käik D asendis raputab autot ja ta ei ole nagu padja vibratsioon vaid pigem meenutaks justkui pesumasina tsentrifuugimist madalatel pööretel. Käib tervest auto kerest läbi nii ,et kaassõitjad tunnevad ka.
Üldjuhul ,kui raputab ja peale seda autost välja tulen siis on ka kärsahaisu tunda.
Ning raputamine kaob kohe peale seda ,kui olen auto välja suretanud ja uuesti käima pannud ja on nii kaua kadunud ,kuni jälle ühel päeval ilmutab end. Sõitma hakates on null vibratsiooni/raputamist ja kõik nii nagu peab.
Autole on tehtud hõbenooles dünaamiline õlivahetus käigukastile ,samuti on vahetatud ka mõlema diferentsiaali ja vahekasti õli.
Auto käike vahetab väga ilusti ja sujuvalt ei ole käigukastiga probleeme üldse, samuti lasin kontrollida ehk käigukasti padjad vms, kuid kõik pidavat korras olema.
Seal arvati ,et asi pigem mootori poolel ,et ei jaksa tühikäigul käigukasti kaasa vedada ???
Mootori poole peal olen hiljuti vahetanud eelsüüteküünlad ning samuti ka arvuti ühtegi viga ei näita.
Ehk kellegil kogemusi sarnase asjaga ja oskab öelda mida vaadata kontrollida, oleks väga abiks!

Äitah.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.1% - SQL: 27.9%]