Teema ülevaade |
Vaenemees
|
postitati 23.08.20 09:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks. |
Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.
Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal
amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on
aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk |
Ei kõla kohe üldse hästi... Loodan siiski, et asi on milleski väiksemas (
|
Jann
|
postitati 23.08.20 08:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks. |
Sõitsin ükspäev 15a. viiese bemmiga Võrru ja tagasi, (õhk, comfort seades) võrreldes õhuga C7-ga oli räme jäik ning otsis teed. Rohkem ei taha.
Vaenemees peaks auto alla piiluma, ja vaatama, kas on ikka õiged amordid taga või on tavalised ja pistikute otsas takid. Reguleeritavad originaal
amordid on kallid ja mõeldakse igasugu jaburusi välja. Kuna b osa pole vist, siis vaenemees võib varsti veel tükkmaad vaesem olla, kui keegi on
aretamisega tegelenud. Seal erinevaid variante pole, on vasak ja parem ainult, 4F0616031M ja 4F0616032M, hind tühised 950€ tükk
|
Vaenemees
|
postitati 23.08.20 07:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks. |
Eks õhkvedrustusest ongi selline mulje jäänud, et auto peab “ujuma” ja olema teedel maksimaalselt mugav. Hetkel on selline mulje, nagu sõidaks s line
vedrustuse peal.(sportvedrustus) Auto on küll kõrgemal, kuid üpriski jäik.
|
Vaenemees
|
postitati 23.08.20 07:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Tere!
Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel
sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab
vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente
seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada. |
Olen sõitnud C7ga, millel on õhkpadjad ja no võrreldes selle autoga on vahe ikka öö ja päev 😃. Seal ei tunne üldse auke ja väiksemaid
üleminekuid, sellega jällegi tunneb liiga palju minu arvates. Olen sõitnud ka C6 s-line vedrustusega ja ausalt öeldes ei saagi öelda, et eriti suur
vahe oleks. Padjad küll tõstavad autot ilusti ja lasevad alla ka, auto ei vaju “maha” üleöö ka. Võib olla eelmine omanik pani siis mingi odavama
variandi sinna. Eks tuleb kuskilt otsast uurima ja proovima hakata. Tänud vastuse eest, oli abiks!
|
Cari
|
postitati 23.08.20 06:44 |
Minumeelest VAG gruppi autod ongi ülijäigad võrreldes näiteks BMW või mersuga. Õhkvedrustus teeb asja veidi paremaks.
|
230Ott
|
postitati 23.08.20 06:00 |
Tere!
Võid olla ülitundlik ja viga võib olla ka õhkvedustuses. Ma ei tea millise kogemuse põhjal su ootus "pehmusele" põhineb. Karta on, et sellel
sõidukil ei ole enam tehasest paigaldatud amortisaatorid ja õhkpadjad, Seega ei saa oodata ka uue auto väärilist sõidumugavust. Ka padi mõjutab
vedrustuse jäikust mitte ainult amortisaator. Leia prooviks mõni eksemplar mille vedrustus sulle mugav on ja uuri välja milliseid veermiku komponente
seal kasutatakse. Nii saad ka endale sobiliku ehitada.
|
tarts
|
postitati 22.08.20 21:11 |
Jäikuse reguleerimine käib amordist, mitte padjast. Seega padjast viga otsida ei tasu, selle ülesanne on lihtsalt kõrgust hoida.
|
Vaenemees
|
postitati 22.08.20 20:07 |
..
|
|